Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihmettelen miksi synnyin maailmaan kitumaan. Minusta minulla tulisi olla oikeus saada ase ja yksi pati että pääsen pois.

Vierailija
13.08.2020 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, itsekin joskus haaveilen ostavani laittoman aseen ja ampuvan itseni. Veikkaan että jää kuitenkin toteuttamatta.

Vierailija
2/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kukaan kiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä hengen muutenkin itseltään pois. Hyppääminen ja heittäytyminen esim. Veikkaanpa kuitenkin, ettet oikeasti halua kuolla.

Vierailija
4/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä hengen muutenkin itseltään pois. Hyppääminen ja heittäytyminen esim. Veikkaanpa kuitenkin, ettet oikeasti halua kuolla.

Ei se ole sama asia esim hypätä vaikka junan alle tai kiiivetä köyden kanssa puuhun kuin laittaa se ohimolle ja painaa liipaisinta. 

Vierailija
5/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hoidat omat jäänteesi jonkun vapaaehtoisen avulla niin ok.

Vierailija
6/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun toinen vanhemmista lapsuudessani. Aina kertoili miten vetää narun kaulaansa, menee avantoon jne. Mitään ei saanut toteutettua, ainoa mihin purki vihaansa oli lapset. Hakkaaminen ja alistaminen jokapäiväistä. 

Vierailija
7/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sama asia esim hypätä vaikka junan alle tai kiiivetä köyden kanssa puuhun kuin laittaa se ohimolle ja painaa liipaisinta. 

Nii siinä niinku kuolee eri tavalla. Sillee paremmalla tavalla. Jotenki sillee niinku enemmän kuolleeks tulee.

Vierailija
8/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on lasi viskiä ja sitten vielä koko päivän voi unelmoida siitä että nyt mulla on se ase ja ei tarvita kuin yksi liipaisimen painallus ja se on suurin helpotus mitä ikinä olen kokenut.

Vierailija
9/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä tekee siitä niin paljon parempaa? Oletko nähnyt ihmisiä, jotka eivät aikeissaan onnistuneet ja tekonsa jälkeen ovat ihan muiden avun varassa. Ei nimittäin ole varma tapa tuo, moni asia voi mennä pieleen.

Vierailija
10/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä tekee siitä niin paljon parempaa? Oletko nähnyt ihmisiä, jotka eivät aikeissaan onnistuneet ja tekonsa jälkeen ovat ihan muiden avun varassa. Ei nimittäin ole varma tapa tuo, moni asia voi mennä pieleen.

Mä tiedän yhden joka ei kuollu, vaan sokeutui molemmista silmistään.

Vierailija
11/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoittaa parempi tässä kontekstissa mutta ainakin kodissa oleva ase nostaa itsemurhariskiä huomattavasti. Onhan se nyt paljon helpompaa vain ottaa kaapista pyssy ja painaa liipaisinta kuin lähteä johonkin ulos hyppäämään jostain korkealta.

Vierailija
12/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseella se olisi ehdottomasti helpointa ja kaikkein tuskattominta. Ja myös humaaneinta, miksi ihmeessä itsensä tappavan pitäisi kärsiä vielä lisää itseään tappaessaankin? Jokaisella pitäisi olla oikeus omistaa tyyliin kertakäyttöinen Liberator FP-45 sitä varten.

Vierailija
13/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vanhemmat ajatteli, että abo rtti on mu rha.

Vierailija
14/14 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se ase ja patruuna ja nuorempana mietin monesti samaa ratkaisua. Onneksi en tehnyt niin ja nyt voin elää vapaana ja toteuttaa unelmiani. Vähän lässyä, tiedän, mutta todellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän