Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä voisi olla? Raskaus?

Vierailija
14.08.2013 |

Mulle on tehty sterilisaatio ja luotettavuus kokonaisluokkaa sama kuin kierukalla.
Jos omistaa kierukan, kärsii tiputteluista niin silloin kehotetaan tekemään raskaustesti.

Mitäpä jos ehkäisynä onkin sterilisaatio?
Kaikki muu on kunnossa (papa ok, ei tauteja tms.), mutta minimaalinen tiputtelu häiritsee.
Lähinnä pyyhkiessä tulee rusehtavaa, vaikka menkat alkoi viikko sitten ja kesti oikeastaan päivän, sellainen kunnon/normaalivuoto. Vuoto loppui minusta silloin, mutta tämä tiputtelu jatkuu yhä. 
Kohdun seuduilla vihlasee/nipistää samalla tavalla kuin yleensäkin aina alkuraskauden aikaan, väsyttää kamalasti ja paleltanut on jo pari viikkoa.

En oikeasti usko raskauden mahdollisuuteen enkä kehtaisi testiä edes mennä ostamaan tutusta apteekista.
Mut mitä tää sitten on kun ei ole ollut mitään häikkää aiemmin? Olen 34v.ja sterilisaatiosta puolitoista vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaus?

Vierailija
2/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sterilisaatio tehtyjä klipseillä vai johdot kokonaan katkaisemalla?

Mun tuttuni sain klipsivauvan muutamavuosi sitten. Siis tälle naiselle oli tehty sterilisaatio klipseillä ja se petti. Raskaus huomattiin tosi myöhään eikä voinut enää tehdä aborttia. No mukava lapsi sieltä tuli heille, iltatahti, vaikka eihän he sellaista olleet suunnitelleet enää 42v iässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi nettitilaus kuulostaa hyvältä! Kiitän vinkistä. :)

Mulla on katkastu ja olen joskus lukenut, että joillain on piuhat hakeutuneet yhteen tai elimistö korjannut tilanteen rakentamalla uuden reitin munasolulle. 

Kummastuttaa vaan niin tämä tiputtelu ja olo. 

Toisaalta en raskauteen usko, mutta ei oikein muutakaan "järkevää" tule mieleeni.

Pitää seurata tilannetta ja kai se sitten on vaan gynekologin pakeille mentävä jos tämä jatkuu ja näytti testi mitä vaan.

Ap

Vierailija
4/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen! Tiedätkö oliko ystävälläsi kk-vuoto normisti kun ei hoksannut raskautta?

Ap

Vierailija
5/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa raskaustesti sitten vaikka netistä. Arvailemalla et saa tietoa tilanteestasi.