Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän tikkuja noi Frendien naiset, nuorena katsoessa en edes tajunnut

Vierailija
13.08.2020 |

nyt arvioisin että painavat alta 40kg. Ainakin Monica ja Rachel.
Miehet kas kumma ovat ihan normaalin kokosia.

On muuten melko tylsä sarja, miksihän tätä jaksoi 90-luvulla katsoa.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate Moss oli huipulla ja langanlaiha. Myös Ally MacBeal oli todella laiha. Itse painoin tuohon aikaan 45 kg ja kyllähän silloin laihuutta tavoiteltiin.

Ally MacBealin laihuutta muistaakseni kauhisteltiin. Hän oli välillä (90-luvun mittapuun mukaan) liian laiha.

Se olikin anorektikon rajoilla. Rasvaprosentti täysin olematon.

Vierailija
22/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että itse tässä katsellessani hyppäsi silmille Monican littana takapuoli. Tottunut jo niin nykyaikaan vissiin.

90-luvulla piti olla pojan peppu. Se näyttää parhaalle vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ysärillä normaalipaino oli normaalia

40kiloa painava nainen ei ole normaalipainoinen. Tuo on lapsen paino.

Vierailija
24/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hiljattain luin jutun Will & Grace -sarjan Gracesta joka oli laihduttanut sarjaa varten koosta M kokoon XS koska paine laihuuteen oli niin kova. Kaikki sanoivat että näytti upealta vaikka oli henkihieveriin nälkiintynyt.

Vierailija
25/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ally McBealissa näytellyt Portia De Rossi kertoi jälkeenpäin taistelustaan anoreksiaa vastaan. Portia painoi pahimmassa vaiheessa vain 37 kiloa.

Vierailija
26/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate Moss oli huipulla ja langanlaiha. Myös Ally MacBeal oli todella laiha. Itse painoin tuohon aikaan 45 kg ja kyllähän silloin laihuutta tavoiteltiin.

Ally MacBealin laihuutta muistaakseni kauhisteltiin. Hän oli välillä (90-luvun mittapuun mukaan) liian laiha.

Ei se millään "rajoilla" ollut vaan ihan rehellisesti anorektikko.

Ja selvästi nämä Frendinaisetkin ovat alipainoisia, Monicalla on kumitissit vain tuossa luurangossa kiinni. Ehkä Rachelillakin-

Vierailija
27/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston ja Courtney Cox laihtuivat molemmat sarjan aikana. Ekalla ja tokalla tuotantokaudella eivät ole niin laihoja.

Vierailija
28/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloittajalle normaalipainoiset ihmiset on järkyttävän laihoja? 30 vuotta sitten katukuvassa ei näkynyt tätä nykyistä hulluutta eli kehopositiivisuutta, vaan suurin osa ihmisistä oli normaalipainon rajoissa. Nyt kaduilla lyllertää järkyttäviä läskivuoria, jollaisia näkyi lähinnä vain televisiossa amerikkalaisista kertovissa dokumenteissa.  Amerikkalaisissa sarjoissa ihmiset olivat hoikkia kuten Suomessakin, mutta USA:ssa katukuva, varsinkin mustien asuinalueilla oli karsea jo 30 vuotta sitten, nyt se on saapunut Suomeenkin. Myös allekirjoittanut itsekin on ylipainoinen.

Vierailija
29/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä anoreksisena olin 173cm ja painoin 40kg. Kyllä olisin pistänyt silmään Monican ja Rachelin rinnalla. He painavat varmaan 50-55kg.

Näin minäkin näkisin, Rachelin näyttelijä on joku 165 senttinen eikä tuo Monicankaan ole sen pidempi eli 50-55 kg on oikeinkin normipaino.

Vierailija
30/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ysärillä oli muotia olla reippaasti alipainoinen. Lihasten perään ei kysellyt kukaan, muotikuvissakin näytettiin narkkareilta. Googlaa vaikka heroin chic 90's.

Vierailija
31/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ysärillä normaalipaino oli normaalia

40kiloa painava nainen ei ole normaalipainoinen. Tuo on lapsen paino.

Riippuu ruumiinrakenteesta. Esim 150cm japanilaisnainen voi hyvinkin painaa tuon verran ja olla terve.

Vierailija
32/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ally McBeal se vasta tikku olikin myöhemmillä kausilla, sarjan alussa oli vielä viehättävän sopusuhtaisissa mitoissa.

Vierailija
33/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 - 2010 ajan "parikymppisenä" koen tämän keskustelun aika sairaaksi ja oksettavaksi.

Onneksi naiskuva ja jopa naisihanne on nykyisin kaikin tavoin paljon anteeksiantavampi, kuin muinoin 90 - luvulla.

Vierailija
34/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin ohjelmiin edes palkattu (ja tuskin vieläkään) kuin alipainoisia hentoluisia naisia.

Syömishäiriö niillä on kaikilla.

Jennifer aniston taitaa vieläkin kamppailla semmosen kanssa, ei siitä kauaa ole kun luin että jonkun toisen näyttelijän kanssa olivat alottaneet jonkun huuhaadieetin.. en muista millasen tällä kertaa mutta kuulosti idioottimaiselta. 

Vierailija
35/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori aikuinen 90-luvulla (20 - 30 vuotias). Silloin ihannoitiin laihuutta. Kaikki muotilehdet olivat täynnä todella laihoja malleja. Olen aina ollut liikunnallinen, joten olin hoikka, mutta sopivasti lihaksikas tuolloin. Nyt kun katson valokuvia, olin kyllä pienen kokoinen.......mutta niin oli muutkin. Ei ollut mitään kamalia vaippaperseitä niinkuin nykyään eikä lihavia kävellyt kaupungin keskustassa siinä määrin kuin nykyään. Nykyajan nuoret ovat kamalan lihavia, minusta hieman outo muutos, yleensä nuorena ollaan hoikkia eikä lihavia. Minullekin kiloja tullut mutta liikunnallinen olen edelleen, enkä nyt onneksi mikään tankki vieläkään. Haluan säilyä suht normaalipainoisena. En haikaile nuoruuden mittoihin, koska se ei ole enää mahdollista, myös kun tulee ikää on parempi olla muutama lisäkilo, kasvot säilyvät parempana, jos on iäkkäänä liian laiha, kasvoista tulee kamalan ryppyiset, sitä en halua.

Vierailija
36/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin ohjelmiin edes palkattu (ja tuskin vieläkään) kuin alipainoisia hentoluisia naisia.

Syömishäiriö niillä on kaikilla.

Jennifer aniston taitaa vieläkin kamppailla semmosen kanssa, ei siitä kauaa ole kun luin että jonkun toisen näyttelijän kanssa olivat alottaneet jonkun huuhaadieetin.. en muista millasen tällä kertaa mutta kuulosti idioottimaiselta. 

Niin ja mainittakoon että olen aina tykännyt Anistonista. Harmi ettei vieläkään voi syödä normaalisti.

Vierailija
37/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut muotia takaliston treenaaminen järkyttävän isoksi.

Tai muovipallotakalisto. Se narkkarilaihuus mikä oli muotia oli epäterveellistä, mutta nykyinen kirurginen jättitarjotin-takapuoli on jotain ihan kauheeta ja vulgaaria.

Vierailija
38/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan ole mitään anorektisia tikkuja vaan normaalipainoisia naisia. Kumpikin näyttää lisäksi todella hyvinvoivalta ja terveeltä sekä sopivan timmiltä. 

Vierailija
39/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ysärillä oli muotia olla reippaasti alipainoinen. Lihasten perään ei kysellyt kukaan, muotikuvissakin näytettiin narkkareilta. Googlaa vaikka heroin chic 90's.

No elin sen ajan ihan itsekin, sitähän mä tässä just päivittelen tässä että kaikenlaista sitä ihaillaan ja vaaditaan naisnäyttelijöiltä tuolla Hollywoodissa. :(

ap

Vierailija
40/98 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus🤦🏻‍♀️ Anorektikolle ei ole mitään painoa tai ulkonäköä olemassakaan😑 Laihuus on SEURAUS, ei syy.

Ja täällä nyt t0ll0t sekoittavat laihan, hoikan ja normaalipainoisen. Hoikka EI ole yhtä kuin normaalipainoinen, eikä laiha ole yhtä kuin hoikka jne. Hoikka on normaalipainon ALAPUOLELLA mutta ei vielä ihan liian laiha. Laiha taas on ALIPAINOINEN.

NORMAALIPAINOINEN ei ole varsinaisesti hoikka, mutta ei läskikään. Ihan TAVALLINEN ja sopiva ja hyvä ja kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi