Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi tulo taaperoa imettäessä, ilman kuukautisia.

Vierailija
13.08.2013 |

Imetän tyttöämme joka on jo 1vuosi ja 4kk, myös öisin. Minulla ei ole alkanut vielä menkat synnytyksen jälkeen.

Mielialat on vaihdellut viime aikoina paljon ja myös pissalla on ehkä pitänyt käydä useammin. muita "raskausoireita" en ole kyllä huomannut. Nyt mietin kauhulla voinko olla huomaamatta jos olisinkin jo raskaana.

emme käytä ehkäisyä, sillä vauva saa tulla jos tullakseen. 

Mitä mieltä olette, onko huolta vai mietinkö ihan hulluja??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista raskautua jos ovuloi. Serkkuni tuli raskaaksi esikoisen jälkeen kun esikoinen oli yli vuoden, ei tullut menkkoja välissä ollenkaan.

Vierailija
2/10 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se mietityttää voinko olla huomaamatta raskaana???

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla.

Vierailija
4/10 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti kokemuksia?

Vierailija
5/10 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus tästä eli olin jo 11 viikolla raskaana ennen kuin huomasin. Välissä ei menkkoja ja lapsi täysimetyksellä. Tuli vajaan vuoden ikäero :) Tee testi jos epäilet.

Vierailija
6/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla, ensimmäinen ovulaatiohan tapahtuu ennen ensimmäisiä kuukautisia ja jos tulee jo silloin raskaaksi, kuukautisia ei koskaan tule. Tuossa vaiheessa imetyksen ehkäisyteho on muutenkin jo lähes olematon. Joillakin tosin hormintoiminta palautuu hitaammin kuin toisilla, ilmeisesti sinä olet sitä hitaampaa sorttia, koska menkat ei ole vielä tuossa vaiheessa alkaneet.

Itsekin olen raskaana, edellinen vauva on 11kk ja osittaisimetyksellä edelleen. Tosin minulla on jo kuukautiset alkaneet siinä vaiheessa, kun vauva oli 3kk.

Vierailija
7/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä raskaustesti antaisi varmemman vastauksen kuin av?

Vierailija
8/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit kauhulla oletko raskaana vaikka vauva on tervetullut?! En ihan ymmärrä logiikkaa.

Kuukautiset voivat tulla koska vain joten raskauden mahdollisuuskin on olemassa heti synnytyksestä, hullu laskee tuollaisen varaan.

Mulla meni jälkivuodosta 2 vko kun alkoi vuotaa taas, jälkitarkastuksessa meinasivat että kai ne kuukautiset on kun väli oli, ja niinhän ne jatkuivatkin tuosta säännöllisesti. Vaikka siis imetin 7 kk.

Vierailija
9/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi vähäinenkin imetys (esim. pelkkä iltanukutusimetys) pitänyt kuukautiset poissa niin pitkään, kun tuota kerran päivässä imetystä on jatkunut eli noin 1v2kk - 1v5kk. Kokemusta kahdesta lapsesta.

Sen verran isosta asiasta kuitenkin kyse, että en lähtisi huvikseen testailemaan tulevan kolmannen (ja viimeisen!) lapsen kohdalla, että toimiiko imetys ehkäisynä tälläkin kertaa.. Sinullahan tilanne on toinen eli lapsi saa tulla, joten ei niin väliä :)

Vierailija
10/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotat, mutta toinen lapsi olisi tervetullut? Joku tässä nyt mättää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän