Onko string alkkarit jo ihan last season juttu? Käyttääkö joku vielä?
Kommentit (8)
Käytän hameen kanssa. Ovat mukavan napakat jalassa. Varsinkin kesällä kun perse hikoaa. En tiedä mikä on nyt in.
Oli in tai out niin käytän!! Ja lähes yksinomaan näitä, joskus harvoin hipstereitä. En halua että kaikki näkee puolessa kankussa kalsarinrajat tai että alusvaatteet näkyvät ohuista kesävaatteista läpi.
Niistä mitään tiedä, mutta yhdys sana osaamisen ala mäki järkyttää.
Minun 17v ja 19v tyttäreni käyttävät naina noita olemattoman pieniä pikkareita. Mulla on kunnon hipsterit, paitsi jos on jokin oikein tiukasti pyllystä istuva ohuehko mekko tai housut, silloin on kiva ettei alkkareiden rajat näy.
Kyllä ne stringit on niin epämukavat vaon hankaajat, vaikka mies niitä niiiiiiin ihannoi! En tykkää, mieluummin vaikka mummoalkkarit!
Mitä sillä on väliä mitä joku muu käyttää? Ajattelitko tehdä toisten housuhin vertailevaa tutkimusta? Käytä jos huvittaa ja sulle sopii.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:14"]
oon vaatekaupassa töissä ja stringejä on mennyt tosi vähän jo parina vuonna. kaikkia muita alkkareita menee paitsi näitä stingejä
[/quote] Granny pants are in now.
oon vaatekaupassa töissä ja stringejä on mennyt tosi vähän jo parina vuonna. kaikkia muita alkkareita menee paitsi näitä stingejä