Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä ottaa kupoliin tämä kierron heittely

Vierailija
08.07.2024 |

Ollut pari päivää lyhyempää kiertoa jo viime vuoden ajan ja 1x olivat yli 2vkoa myöhässä, sitten taas monta kuukautta niin tämän vuoden puolella niin, että alkoivat ihan säännöllisesti 27-28pv kohdalla, mutta nyt taas melkein 1vkon myöhässä. Vituttaa kuin pientä oravaa odotella, että milloin alkaa, tuttua kipuilua ollut joinakin päivinä, mutta ei merkkiäkään vuodosta. Ja ensi viikolla olisi mökillä lähtö ym matkailua, eiköhän sitä meikäläisen lykyllä sitten veri valu reissussa.

Plaaaah🤯🤬🤯🤬

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se yllätyksenä koskaan tule vaan 2 viikkoa ovulaatiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Primolut kuuri menossa just samasta syystä. Ihanan tarkasti nyt tulee. 

Vierailija
4/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta elintapoja,laihduta , liiku enemmän..

Vierailija
5/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut sellaisesta, että kaikki naiset eivät tunnista ovulaatiota? Ja sitten voi olla myös ovuloimattomia kiertoja, jolloin menkat tulee sitten kun tulee.

-ohis

Vierailija
6/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Voiko olla jo esivaihdevuosien aiheuttamaa? Mulla alkoi kiertoheittelyt jo niinkin aikaisin kuin 37-vuotiaana.

Vierailija
7/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä johdu ihan vaan vanhenemisesta.

Ap

Vierailija
8/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet? Voiko olla jo esivaihdevuosien aiheuttamaa? Mulla alkoi kiertoheittelyt jo niinkin aikaisin kuin 37-vuotiaana.

Siitä juuri laitoinkin kommentin, olen 48v.

Ap

Vierailija
9/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin, sehän sitten selittää. Mä kärvistelin lyhenevän kierron ja runsastuneiden menkkojen kanssa 10 vuotta ennen kuin hankin pari - kolme vuotta sitten minipillerit. Nyt on menkat pois kokonaan ja muutkin vaihdevuosioireilut pääasiassa. Sain gyneltä "luvan" käyttää minipillereitä pitkälle yli 5-kymppiseksi kun kerran toimivat mulle hyvin.

-6, täytän 49 tänä vuonna

Vierailija
10/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin, sehän sitten selittää. Mä kärvistelin lyhenevän kierron ja runsastuneiden menkkojen kanssa 10 vuotta ennen kuin hankin pari - kolme vuotta sitten minipillerit. Nyt on menkat pois kokonaan ja muutkin vaihdevuosioireilut pääasiassa. Sain gyneltä "luvan" käyttää minipillereitä pitkälle yli 5-kymppiseksi kun kerran toimivat mulle hyvin.

-6, täytän 49 tänä vuonna

Niin, itseni kohdalla tulkoon mitä tulee oireiden kanssa, mutta hormoneja en ala popsimaan enkä laastarein itseeni tuuppaamaan, äitini kuoli nuorena, nuorempana kuin mitä itse nyt olen, rintasyöpään.

Ap

Vierailija
11/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että ovulaatio voi siirtyä? Eikä sitä aina tunnista. Eikä sitä aina tule. Esim. munasarjakystat on hyvin yleisiä (Ei siis PCOS, vaan sellaiset yksittäiset isommat kystat), ne yleensä blokkaavat menkat ja sitten kun kysta suvaitsee puhjeta, tulee vuoto.)

Tervetuloa esivaihdevuosiin, ap. Kolme, neljäkin kuukautta saatat ihmetellä, missä menkat on, kunnes kyllästyt ja käynnistät ne Primolutilla. Sitten tulee taas parit kellontarkasti, ja sitten ei mitään.

Vierailija
12/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että ovulaatio voi siirtyä? Eikä sitä aina tunnista. Eikä sitä aina tule. Esim. munasarjakystat on hyvin yleisiä (Ei siis PCOS, vaan sellaiset yksittäiset isommat kystat), ne yleensä blokkaavat menkat ja sitten kun kysta suvaitsee puhjeta, tulee vuoto.)

Tervetuloa esivaihdevuosiin, ap. Kolme, neljäkin kuukautta saatat ihmetellä, missä menkat on, kunnes kyllästyt ja käynnistät ne Primolutilla. Sitten tulee taas parit kellontarkasti, ja sitten ei mitään.

Miksi ne pitäisi käynnistää? Pois jääminen, lopulta kokonaan, on normaalia.

Vierailija
13/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
14/15 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat tasan 1vkon myöhässä, inhoan tätä aivan suunnattomasti🤬🤯😭 ja lisäksi kivoja pikkuoireita kuten vatsa-ja selkäkipuja, turvotusta jne. Jumankauta revin perseeni, jos alkavat niin, että mökille mennessä vuotaa, siellä onkin sitten kiva olla niissä kuvissa ja vuodon määrällä. Ja esim.ylipäätään matkata sinne monta tuntia autossa kärvistellen ja vessapysähtymisiä kytäten.

Ap

Vierailija
15/15 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.