Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainan ottaminen pankista

Vierailija
13.08.2013 |

Hei kaikille!

Tiiäättekö hei et miten helposti vois ottaa köyhänä opiskelijana pankista lainaa? meinaan siis tavallista lainaa, en opintolainaa. opintolaina meni jo :p

Haluisin lainaa joku noin 10 000, oon ostamas autoa. Isi ku ei suostu kun sen firmalla menee nyt huonosti. (ollaan pienes riidaski koska se lupas antaa oman vanhan mut ei annakkaa).

Nii siis onko jollaki kokemuksii et saisko ees muutaman tonnin tavallista lainaa jos opiskelee eikä ole mitään vakituista työpaikkaa? tarve on aika akuutti ku poikaystävän auto meni lopullisesti rikki

Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat pankkilainaa tuossa tilanteessa. Autokaupat kuitenkin aika yleisesti myyvät sinulle auton osamaksulla jopa ilman käsirahaa, joten autotta ei tarvinne olla. Älä kuitenkaan investoi liikaa autoon, kymppitonni kuulostaa aika suurelta summalta nykyisessä elämäntilanteessasi, mieti pärjäisitkö hieman halvemmalla autolla.

Vierailija
2/3 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävän auto meni rikki... niin miksi sinä ostat uuden? Miksei se poikaystävä osta itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:37"]

Jos poikaystävän auto meni rikki... niin miksi sinä ostat uuden? Miksei se poikaystävä osta itse?

[/quote]

Mä muutenkin haluun auton, oon hankkimassa joka tapaukses. Mua kammottaa ajatus istua jossain bussissa niitten kaikkien duunareitten kaa. poikaystävä on kans köyhä nii ei sekään pysty noin vaan hankkimaan autoa. tää on vaa tällanen välivaihe, kyllä meil on sit jossain vaihees molemmilla oma auto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi