Klarna sovelluksessa näkyy automaatti maksuissa kaksi
Veloitusta samasta ostosta?
Lokakuun eräpäivänä siis menisi kaksi kertaa maksu automaattisesti samasta ostoksesta, palauttaako klarna takaisin toisen niistä jos menee ylimääräinen maksu?
Kommentit (20)
Joo Klarna on taas ihan sekasin. Ne Robotit ei oikein handlaa hommia.
Ite oli maksanut jo erään laskun, kun ne jästipäät hyvittivät sen mulle erehdyksessä ja käskivät maksaa takaisin.
Sitten kun maksoin, ne väittivät ettei ole tullut perille, että tällaista paskaa touhua heillä.
Etkö saa Ap otettua sitä toista maksua pois?
Joka tapauksessa ylimääräiset maksut on ainakin aiemmin palautuneet mulle takaisin.
Tämä Klarna on alkanut niin paljon sekoilemaan, kun siellä robotit hoitaa suurimman osan hommista, eikä oikein osaa.
Ikävää, että niin moni kauppa käyttää nykyään Klarnaa, kun se on niin edullinen muihin maksujärjestelmien verrattuna.
En pysty poistamaan, joitain osamaksuja on jotka menee automaattimaksuina. Toiv ei mene ylimääräistä maksua. Ap
Klarna sekoilee koko ajan pahemmin, koska selvästikin on ulkoistettu liikaa toimintoja tekoälylle. Kannattaa jokaisen olla yhteydessä verkkokauppoihin ja vaatia, että lopettavat yhteistyönsä Klarnan kanssa tai että muuten palvelut ja tuotteet ostetaan muualta. Luotettavampiakin maksutapoja on olemassa.
Menkää töihin niin ei tarvitse ostella toisten ihmisten rahoilla velaksi
Jos ei ole rahaa, niin jätä ostamatta. Mene töihin ja säästä.
Viime viikolla oli ongelmia maksussa. Rahat lähti tililtä, mutta ei mennyt perille Klarnalle. Laitoin viestin äpin kautta ja kuvakaappauksen verkkopankin maksusuorituksesta. Parin päivän päästä tuli viesti että hyväksyvät maksuni. Varmasti olisivat alkaneet karhuamaan jos en olisi laittanut viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Klarnan käyttö on vapaaehtoista.
Joissain verkkokaupoissa kaikki maksut menevät Klarnan järjestelmien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ostanut velaksi, vaan maksoin omalta tililtä. Mutta oli pakko maksaa Klarnan kautta. Ja Klarna sitten hyvitti virheellisesti tiliäni ja velkoo nyt rahaa takaisin. Maksan kyllä, mutta eiliset ohjeet olivat virheelliset. Vasta tänään tuli tilinumero.
Olisin maksanut verkkokauppaostokseni pankkitililtäni, mutta koko Klarna jymähti. Musta ruutu pamahti näytölle eikä maksaminen edennyt.
Yritin tänään ostaa Kicksin nettikaupasta pari tuotetta. Toiveena maksaa koko summa heti pois nettipankissa. No tämä outo Klarna tuli väliin, enkä päässyt ko sivulle edes, missä olisi voinut maksun hoitaa. Heitti takaisin maksutapavalintoihin jatkuvasti. Yrittävätkö väkisin saada ihmiset ostamaan osissa?
Noh, jäi kaikki ostamatta. En käytä Klarnaa ikinä, sekopäistä touhua. Ja siis olen ihan tottunut nettiostaja, ei ollut siitäkään kiinni.
Aion tehdä valituksen Klarnasta kuluttaja-asiamiehelle. Klarnaan ei saa yhteyttä muuten kuin lataamalla heidän sovelluksen. Törkeätä pakottamista ja pakoilua.
Kannattaa lopettaa klarnan käyttö kokonaan. Ennen sinne pystyi soittamaan, jos oli joku ongelma ja oli suomenkielinen palvelu puhelimessa. Nykyään vain chat ja intialaiset "hoitaa" asioita kääntäjän avulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei Klarna tarkoita velkaa, monet suoraan maksettavatkin menee Klarnan kautta. Etkö ikinä osta verkosta?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rahaa, niin jätä ostamatta. Mene töihin ja säästä.
Id**otti
Eikö siellä maksuvaihtoehtona ole maksaa pankkitililtä niitä hankintoja?
Siellä apissa on sellainen ilmoita ongelmasta nappi. Sen oston kohdalla, käy laittamassa sitä kautta viesti klarnalle. Mulla on kahdessa viime maksussa ollut ongelmia niiden kanssa.
Osoitteessa:
voitte poistaa tietonne koko klarnasta. Kannattaa, ettei siirry maailman ääriin.
Up