Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot hassut unet

Vierailija
13.08.2020 |

Mitä outoja hassuja unia olet nähnyt viimeaikoina?
Minä näin viimeksi sellaista unta, että asuin kaksikerroksisessa omakotitalossa ja siellä asui joku sarjamurhaajakin. Tuntemattomia ruumiita tuli välillä eteeni. Yksi oli vaatekaapissa, toinen sängyn alla ja muitakin siellä täällä. Ihan sekoa ja vielä se että pidin sitä touhua normaalina siellä. Sanoin sille murhaajallekin että vois välillä viedä noita ruumiita jonnekin kun ne on mun tielläni. No yhtä äkkiä se uni muuttui sellaiseksi että olin monesti tarpeillani siinä samassa talossa ja aina ihmettelin miksi ne tarpeet tippuu sinne alakertaan. Vessanpöntössä oli vain reikä josta näki alakertaan. En ymmärrä miksi mun piti aina mennä sinne yläkertaan tekemään tarpeitani ja ihmettelemään samaa asiaa uudelleen ja uudelleen.
Niin outoo unta ettei tosikaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jonkin verran aikaa, en kovin yksityiskohtaisesti muista. Unessa olin hylätyssä vanhassa kerrostalossa tekemässä töitä. Siellä joku työntekijä yritti tappaa minua. Minua ajettiin takaa ja yritettiin puukottaa, ja selvisi, että kerrostalossa oli joku liittouma minua vastaan. Jossain vaiheessa taisteltiin päätappajan (puoliksi joku olento, turkoosit jalat) kanssa, ja sain tiputettua hänet parvekkeelta. Tuli huono omatunto ja ryntäsin alas katsomaan, että kuoliko tämä. Verinen oli, ei kuollut, pyytelin anteeksi ja olin huojentunut. Sitten jossain kohti tämä parvekkeelta tippunut lähti taas ajamaan minua takaa, siihen sitten heräsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime yönä pohjois-Koreassa. Oli hienoja maisemia ja tapasin silmäätekeviä, jotain hankaluuttakin oli aistittavissa.

Pitkä ja värikäs uni.

Vierailija
4/5 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hylätyn näköisessä kerrostalolähiössä. Sitten tuli jotain tyyppejä ja veivät mut yhteen taloista ja laittoivat kettingillä kiinni seinään ja käskivät antaa pankkitunnukset tai en pääse irti. Sitten eivät kumminkaan päästäneet mua vaan jäin sinne.

Vierailija
5/5 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi