Meidän perheen maskit maksaisivat minimissään 87,50euroa
VIIKOSSA! 5 henkeä ja olen yh. Emme aio käyttää maskia, minulla EI OLE mistään tuollaisia rahoja ottaa.
Kommentit (78)
Jätät nyt sitten limsat, energiajuomat, karkit, sipsit, jne ostamatta.
Jos teet maskit itse ja peset koneessa, keität niitä, nousee vesilasku, sähkölasku ja pahimmassa tapauksessa tekemäsi maski eiedes suojaa 🙄
Miksi ostaisit noin kalliita maskeja? Sitäpaitsi voit ommella maskeja itsekin. Ja oikeastiko kuvittelet, että maskipakkomaissakaan maskia vaihdetaan 1-2 tunnin välein?
Vierailija kirjoitti:
Jos teet maskit itse ja peset koneessa, keität niitä, nousee vesilasku, sähkölasku ja pahimmassa tapauksessa tekemäsi maski eiedes suojaa 🙄
Juu, elämä on rankkaa, uli uli vali vali.
Mitä jos olisitte enemmän kotona ja julkisten sijaan esim kävelette?
Taas kerran: hengityssuojainta voi käyttää kun sitä lepuuttaa väh. 4 päivää.
Virukset hajoavat n. 2-3 vrk.ssa, minkä jälkeen hengityssuojaimen voi käyttää taas.
Älkää ostako niitä nenäliinan paksuisia lirppanoita, jotka falskaa joka reunasta, vaan ffp95. Saa apteekista, mutta tuskin kauan.
Kunnalta saa ilmaiseksi ei ne mitään maksa, jos kehtaa vain hakea. . Voi tarvittaessa hakea vaikka joka päivä uudet maskit ja myydä ylijäämän eteenpäin. Kukaan ei sitä tule valvomaan.
Esim. Kirurgiset suu-nenäsuojat 0.79 e kpl 50 kpl paketeissa www.care-u.vilkasstore.com yhtenä esimerkkinä
Miten olisi kankaiset? Miksi et hae sieltä mistä ilmaiseksi tulee saamaan? Onko kaikki lapset 15 v tai yli kun kaikki 5 kuuluvat suosituksen piiriin? Te kaikki olette päivittäin jatkuvasti ainoastaan ruuhkaisissa paikoissa korkean riskin alueilla kun tarvitsette kaikki 5 maskia päivässä? Mutta edes vanhemmat ei kuitenkaan töissä joissa työnantajan puolesta on tarvittavat turvavälineet?
Näitä katsellessa ei voi kuin todeta että ohmiskunta on todellakin tullut typerämmäksi.
Ei oltais selvitty hengissä edes tulen keksimiseen asti, jos olis aina oltu näin typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi maski 2,50e, niitä menee Min. 5.per pvä per naama. Koska yhtä maskiahan ei saanut käyttää kuin 1-2h.
Mistä design-kaupasta sinä noin kalliita maskeja löysit? Itse ostin Prismasta hintaan 0,89€/kpl. Olisi varmasti halvemmallakin löytynyt, jos olisin jaksanut googletella.
Mulla on neljä kangasmaskia, joilla pärjään erittäin hyvin.
Laitan ne kiehuvaan veteen viideksi minuutiksi käytön jälkeen.
Sinne jonoon kunnan maskeja hakemaan kuten muutkin heikkolahjaiset. Ei maksa mitään ja säästyneet rahat voit käyttää sidukkaan ja sipseihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisit noin kalliita maskeja? Sitäpaitsi voit ommella maskeja itsekin. Ja oikeastiko kuvittelet, että maskipakkomaissakaan maskia vaihdetaan 1-2 tunnin välein?
Miten tähän asti olette pystyneet olemaan kokonaan ilman maskia ja nyt olette vaihtamassa sitä 1-2 tunnin välein? Eiköhän vähemmälläkin pärjää kuitenkin.
Miten?