Kuin eri ihminen! Laihdutti 73 kiloa
Moniko voi kieltää etteikö nykyään näyttäisi hotimmalta :O
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 02:21"]
Tuossa se luonne punnitaan. Ne, joilla sitä on, pystyvät tuollaiseen. Ne, jotka eivät, ei luonnettakaan ole. Tietenkin pois lukien diagnosoitu(!) kilpirauhasen vajaatoiminta, vakava depressio yms.
[/quote]
Ne joilla on luonnetta eivät turpoa koskaan niin suuriksi että olisi pudottaa 73 kiloa (minä en ole koskaan edes painanut 73 kiloa). Mutta hienoa että on onnistunut tekemään sen. Voi olla eri ihminen ulkonäöltä, mutta se mitä laihdutusohjelmissa hehkutetaan että laihdutuksen jälkeen on muutenkin eri ihminen, ihan uusi suorastaan, on paskapuhetta. Minä laihdutin 20 kiloa, ja ajattelin että sitten tuntuu erilaiselta. No, olin hoikempi, mahduin pikkuruisiin vaatteisiin, mutta jouduin yllättymään siitä että olinkin se ihan sama ihminen kuin ennenkin.
TÄSSÄ on jokaiselle "mulla on kilpirauhasen vajis, mä en voi mun painolle mitään" -sankarille esimerkki, että nyt hitto lopettakaa se kilpparista ininä...
t. itsekin vajaatoimintaa sairastava, jolla se paino meinaa humpsahdella ylöspäin, mutta työllä se pysyy normaalina!
Nuo kulmakarvat oli kyllä edelleenkin aivan järkyttävät!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 08:24"]
Voi olla eri ihminen ulkonäöltä, mutta se mitä laihdutusohjelmissa hehkutetaan että laihdutuksen jälkeen on muutenkin eri ihminen, ihan uusi suorastaan, on paskapuhetta. Minä laihdutin 20 kiloa, ja ajattelin että sitten tuntuu erilaiselta. No, olin hoikempi, mahduin pikkuruisiin vaatteisiin, mutta jouduin yllättymään siitä että olinkin se ihan sama ihminen kuin ennenkin.
[/quote]
Hyvä että joku toinenkin on kokenut saman. Laihdutin 20 kiloa, mutta ei ne ongelmat mihinkään poistuneet, enkä tosiaan ollut sen "parempi" ihminen kuin ennenkään. Pelkkää ulkokuorta.
Tosi upee, just eilen illalla ihastelin tuota juttua. Ja hienosti on nahka vetäytynyt kasaan vaikka lähtötilanne olikin aika hurja! :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 08:24"]
Voi olla eri ihminen ulkonäöltä, mutta se mitä laihdutusohjelmissa hehkutetaan että laihdutuksen jälkeen on muutenkin eri ihminen, ihan uusi suorastaan, on paskapuhetta. Minä laihdutin 20 kiloa, ja ajattelin että sitten tuntuu erilaiselta. No, olin hoikempi, mahduin pikkuruisiin vaatteisiin, mutta jouduin yllättymään siitä että olinkin se ihan sama ihminen kuin ennenkin.
[/quote]
Hyvä että joku toinenkin on kokenut saman. Laihdutin 20 kiloa, mutta ei ne ongelmat mihinkään poistuneet, enkä tosiaan ollut sen "parempi" ihminen kuin ennenkään. Pelkkää ulkokuorta.
[/quote]
Eli ei kannata laihduttaa, koska kaikki maailman ongelmat eivät ratkea ja hoikkuus on pinnallista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 02:30"]
Kyseessä on kuitenkin aika nuori ihminen. Ton ikäsellä röörit vielä pelaa sen verran hyvin, että kun pikkusenkaan ottaa itseään niskasta kiinni ni laihtuu. Toista se on vanhempana. Uskokaa tai älkää. Jos ette usko, niin tulette kyllä huomaamaan kun itse ikäännytte.
[/quote]
Totta tää kuitenkin on. Itse olen aina halutessani laihtunut helposti (varsinaisesti ylipainoinen en koskaan ollut), mutta kun täytin 40, eipä entiset konstit purreetkaan kun yritin pudottaa kymmentä ylimääräistä kertynyttä kiloa. Eipä vaan paino inahtanut minnekään vaikka söin ja liikuin samoin kuin ennenkin kun halusin laihtua, ja laihduin.
Mutta siis, hienoa että tyttö on laihtunut.