Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki pitkät miehet on niin tylsiä?

Vierailija
13.08.2020 |

Ja älkää nyt vaan vetäkö tästä sellaista johtopäätöstä, että miehen pitäisi olla naistenhakkaaja rikollinen, vaan tarkoitan ihan persoonallisuutta. Ollaan jotenkin hirveän hajuttomia, mauttomia ja värittömiä. Yksi esimerkki voisi vaikka heti ensimmäiseksi olla se koripalloilija Lauri tai Marko Anttila, nytkin puhun yhden 210cm miehen kanssa ja tuntuu, että sillä ei ole persoonallisuutta lainkaan.. mikä siinä oikein on?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Cleese on ainakin hauska.

Vierailija
22/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Tinder-hessusi ole 210cm. Kunhan höpisee. Totuus on max 170cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään tieteellisesti todettu asia tuo ap:n väittämä.

Mutta sanoisin, että on siinä jotain perää.

Vierailija
24/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 199 cm pitunen mies ei oo tylsä. :) kokemukseni mukaan lyhyet niitä tylsimyksiä on!

Vierailija
25/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen 3 +190cm miestä, he ovat noin 193-197cm väliltä.

Yksi on tylsääkin tylsempi insinööri.

Toinen on aivan on saatanan ärsyttävä nilviäinen.

Kolmas on eksäni, joka paljastui narsistiksi ja entiseksi koulukiusaajaksi.

Vierailija
26/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 199 cm pitunen mies ei oo tylsä. :) kokemukseni mukaan lyhyet niitä tylsimyksiä on!

Minulla on 201cm pituinen mies ja hänkin kaukana tylsästä. Kokemus on opettanut, että ei pidä luokilla ihmisiä kategorisesti pituuden tai muun merkityksettömän asian perusteella tai antaa itsestään hyvin yksinkertaisen vaikutelman. Ihmiset ovat yksilöitä kaikissa pituusryhmissä, painoluokissa jne. 

Vierailija
27/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatterilavalla ja TV-ruudussa kyllä, yksityiselämässä ei välttis ollenkaan. Saattaa olla hyvinkin kuiva tyyppi.

Mulle tulee pitkästä ja tylsästä miehestä mieleen tyyppiesimerkkinä Matti Vanhanen.

Toisaalta hyvä, että isot pitkät miehet ovat rauhallisia. Olishan se aika karmeaa, jos pitkät miehet rupeaisivat oikein tosissaan riehumaan ja revittelemään. Gentle giants toimii paremmin!

Vierailija
28/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitällä isolla miehellä on iso muna ja ne tietää että naiset  tykkää isoisa munista. Jos tämä mies vietäisiin vaikka puheta pitämään suuren yleisön eteen, niin todennäköisestä paska muuttuisi samantien tiiliskiveksi.

Vierailija
29/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli 198 cm kun tavattiin, nyt kohta 60 vuotiaana ehkä pari senttiä lyhyempi. Tylsä hän ei ole ollut koskaan. Joskus vähän liiankin hauska. Ja älykäs (äo 146).

Vierailija
30/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatterilavalla ja TV-ruudussa kyllä, yksityiselämässä ei välttis ollenkaan. Saattaa olla hyvinkin kuiva tyyppi.

Mulle tulee pitkästä ja tylsästä miehestä mieleen tyyppiesimerkkinä Matti Vanhanen.

Toisaalta hyvä, että isot pitkät miehet ovat rauhallisia. Olishan se aika karmeaa, jos pitkät miehet rupeaisivat oikein tosissaan riehumaan ja revittelemään. Gentle giants toimii paremmin!

Ihan hauskalta ihmiseltä vaikuttaa myös normaalissa elämässä, vaikka hän talkshowssa esiintyykin.

Vierailija
31/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin kokemus on, että lyhyemmät miehet ovat joutuneet kasvattamaan persoonallisuuttaan, ja pitkille on riittänyt pelkkä patsastelu.

Vierailija
32/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pyrkivät käyttäytymään tavalla, joka on yhteensopiva heidän ulkoisen olemuksensa kanssa. Lyhyt mies voi olla "pikkuinen veikeä hassuttelija" kun taas pituus yhdistetään arvovaltaisuuteen.

Sama näkyy hiusmallien vaihdoksissa; jos tavallisella nössön tukalla varustettu mies leikkaa kaljuuntumisen vuoksi itselleen täyden kaljun (siksi, että kaljuuntuu, ei ollakseen "kova jätkä"), sen käytös muuttuu kuitenkin dominoivammaksi ja "maskuliinisemmaksi".

Jos isolla, pinkillä irokeesilla varustettu punkkarimies leikkaa tilalle millisiilin (vaikka pitäisi keesistään, ei vain jaksa hoitaa sitä; sivuille on kasvanut sänkeä ja keesi lupsottaa päivät pitkät), muuttuu käytös vakavammaksi ja vähemmän kaoottiseksi tukkatyylin myötä.

Vierailija
33/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pyrkivät käyttäytymään tavalla, joka on yhteensopiva heidän ulkoisen olemuksensa kanssa. Lyhyt mies voi olla "pikkuinen veikeä hassuttelija" kun taas pituus yhdistetään arvovaltaisuuteen.

Sama näkyy hiusmallien vaihdoksissa; jos tavallisella nössön tukalla varustettu mies leikkaa kaljuuntumisen vuoksi itselleen täyden kaljun (siksi, että kaljuuntuu, ei ollakseen "kova jätkä"), sen käytös muuttuu kuitenkin dominoivammaksi ja "maskuliinisemmaksi".

Jos isolla, pinkillä irokeesilla varustettu punkkarimies leikkaa tilalle millisiilin (vaikka pitäisi keesistään, ei vain jaksa hoitaa sitä; sivuille on kasvanut sänkeä ja keesi lupsottaa päivät pitkät), muuttuu käytös vakavammaksi ja vähemmän kaoottiseksi tukkatyylin myötä.

No ei ehkä ihan. Olen nainen ja jos leikkaisin pitkät ruskeat hiukset lyhyiksi, ei se muuttaisi käytöstäni mihinkään. Ei edes vaikka värjäisin pinkiksi, mustaksi tai blondaisin. Käytökseni pysyisi samana.

Vierailija
34/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki lyhyet naiset on lihavia.

Energiankulutus pienempi kuin pitkällä. Pitkä voi syödä enemmän lihomatta.

Vierailija
35/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla oppii aina uutta. TIL että pitkät miehet ovat tylsiä. Aiemmin luulin, että kaikki miehet ovat tylsiä.

Vierailija
36/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Vanhanen.

Vierailija
37/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pätkät pullistelevat ja rehvastelevat, kuten Ressu Redford.

Vierailija
38/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkien puheet vain menevät yli ap:n hilseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän