Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki pitkät miehet on niin tylsiä?

Vierailija
13.08.2020 |

Ja älkää nyt vaan vetäkö tästä sellaista johtopäätöstä, että miehen pitäisi olla naistenhakkaaja rikollinen, vaan tarkoitan ihan persoonallisuutta. Ollaan jotenkin hirveän hajuttomia, mauttomia ja värittömiä. Yksi esimerkki voisi vaikka heti ensimmäiseksi olla se koripalloilija Lauri tai Marko Anttila, nytkin puhun yhden 210cm miehen kanssa ja tuntuu, että sillä ei ole persoonallisuutta lainkaan.. mikä siinä oikein on?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan totuttu saamaan kaikki oman pituutensa vuoksi, ne ei edes itse tajua sitä. Oma pituus riittää vaikutuksen tekemiseen, ei siinä omaa persoonallisuutta tarvitse kehittää lainkaan. Ainakin siis näillä yli 2 metrisillä.

Vierailija
2/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ovat aina katseen alla, joten eivät halua herättää sen enempää huomiota. Ovat sellaisia rauhallisia. Paitsi tietenkin jotkut idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ovat aina katseen alla, joten eivät halua herättää sen enempää huomiota. Ovat sellaisia rauhallisia. Paitsi tietenkin jotkut idiootit.

Toki saa ja pitääkin olla rauhallinen, mutta tarkoitan siis ihan perusjuttuja kuten vaikka huumorintaju. Tämä tuntuu pitkiltä ihmisiltä puuttuvan täysin, useamman yli 2 metrisen kanssa olen jutellut ja tämä sama ongelma on ollut heidän kaikkien kohdalla.

Ap

Vierailija
4/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tunnet tai edes tiedät kaikkia pitkiä miehiä.

Vierailija
5/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki lyhyet naiset on lihavia.

Vierailija
6/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet johtopäätöksiä kahden miehen perusteella? Tuskin edes tunnet heitä. 

Vierailija
7/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä naisella kannattaakin olla rasvaa, lyhyt nainen näyttää helposti pikkulapselta laihana ja se houkuttaa pedofiilejä.

Vierailija
8/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden? Onko ongelmia luetunymmärtämisessä? Aloituksessa kerroin 2 esimerkkiä vain, mutta olen jutellut useamman 2-metrisen kanssa, yli viiden eri, ainakin.

Ap

Vierailija
9/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitempi tolppa, sitä himmeämpi lamppu... :(

Vierailija
10/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kautta aikojen viihdyttävimpiä persoonia kotikaupunkini jääkiekkoseurassa oli kaksimetrinen. Eikä tämä ole vain minun näkemykseni, vaan iso osa faneista on samaa mieltä. Eli se siitä teoriastasi. 

Vierailija
11/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista, kun jotkut yleistävät pitkät miehet, vammaiset, pyörätuolipotilaat yms.

Vierailija
12/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne joo keskimääräistä totisempia torvensoittajia.

En tiedä, miksi...

Vierailija
13/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden? Onko ongelmia luetunymmärtämisessä? Aloituksessa kerroin 2 esimerkkiä vain, mutta olen jutellut useamman 2-metrisen kanssa, yli viiden eri, ainakin.

Ap

Viisi tai kaksi on suunnilleen yhtä vähän, kun huomioidaan, että maailmassa on tuhansia yli kaksi metrisiä. Vähän sama kuin minä sanoisin, että kaikki lapset ovat ruskeahiuksisia, koska olen jutellut 7 ruskeahiuksisen lapsen kanssa. 

Vierailija
14/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meidän korisjengissä läppä lentää, en tiedä miksei teidän.

Vierailija
15/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on 199cm pitkä. Yksi hauskimpia miehiä, joita tiedän. Myös muut ovat sanoneet samaa, joten kyseessä ei ole vain sisarellinen puolueellisuus. 

Vierailija
16/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut yhteyttä.

Vierailija
17/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-pieni, kun vähän laajemmin tutustut miehiin, opit huomaamaan, että pituus ja luonne ovat kaksi eri asiaa. Eivätkä useimmiten ole minkäänlaisessa yhteydessä toisiinsa. 

Vierailija
18/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pätkä purkaa kateuttaan

Vierailija
19/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on 2m ja hauska tyyppi on, ei muuten oltaisi kavereita. Koska itselläkin aika kieroutunut huumori. Muita yhtä pitkiä en tunnekaan, joten paha sanoa.

Vierailija
20/38 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä naisella kannattaakin olla rasvaa, lyhyt nainen näyttää helposti pikkulapselta laihana ja se houkuttaa pedofiilejä.

Mitä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän