Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sua v*tuttaa juuri nyt?

Vierailija
13.08.2020 |

Kerro.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä virus.

Vierailija
2/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertakaikkiaan mitään.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen mies ja lapsi. Elän keskellä kaatopaikkaa. Miehen todelliset tavat tulivat esille vasta yhteen muutettua.

Vierailija
4/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atpon ja Pasan sanoin: eniten v*tuttaa kaikki

Vierailija
5/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin palstalta kommentin ”naurettavia jotkut peukutusketjut, ettekö tajua että jokaista ketjua peukutetaan 😂” ja melkein katkesi verisuoni päästä typeryydestä.

Vierailija
6/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni.

Vierailija
7/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viikon kestänyt helle, joka onneksi hieman viilenee pian. Tilalle tulee entistä kosteampi ilma.

Vierailija
8/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on sotkuinen ja täynnä kärpäsiä (sekä isoja, että banaaneja), kiitos siivoamattoman kanin häkin.

Pitäisi pyykätä, laittaa likaiset astiat tiskikoneeseen, tehdä ruokaa, vaihtaa petivaatteet, mutta en vaan jaksa mitään. Tänään tosin kani saa puhtaan häkin.

Olen vaan ryypännyt koko hereilläoloaikani, enkä ole viikkoon käynyt missään kodin ulkopuolella. Olen masentunut.

Vierailija
9/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakiimaiset muiden tuomitsijat.

Vierailija
10/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka josta haluaisin pois mutta en pääse koronan takia, kun tällä alalla rekrytoinnit ovat ihan jäissä.

Vierailija
11/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee kohta töistä kotiin ja pelkään, että hän huomaa minun olevan kännissä.

Vierailija
12/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee kohta töistä kotiin ja pelkään, että hän huomaa minun olevan kännissä.

Miksi vedit kännit?

Vierailija
13/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedit kännit?

Se on kivaa. Miksi itse olet urpo?

Vierailija
14/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin soittaa hammashoitoon Vantaalle, koko päivänä ei vastattu, puhelu katkesi aina 2min. kuluttua. Takaisinsoittoakaan ei tullut.

Vierailija
15/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pikku nuhanenältä tartunnan ja pääsen vasta ensi viikolla covid testaukseen. Mummun syntymäpäivät nyt sitten jää menemätä.

Vierailija
16/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedit kännit?

En tiedä. :( Alkoholistin vikaa. Mieheni tietää tämän ja on aina surullinen huomatessaan, etten ole saanut päivän aikana mitään muutakaan aikaiseksi.

Olen muuten fiksu, herkkä, tunteellinen, huumorintajuinenkin, mutta alkoholi pilaa aina kaiken. Pitäisi lopettaa juominen kokonaan.

Vierailija
17/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi pitäisi laillistaa.

Vierailija
18/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole saanut vappusatastani vieläkään. Tili näyttää nollaa, rahat lopussa, paniikki päällä, luotin vaalikopissa että se tulee mutta on jo vuoden myöhässä?

Vierailija
19/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolmatta päivää on energiaton olo.

Vierailija
20/36 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua veetuttaa suomen munaton linja koronan hoidossa! Jotain maskin suosittelemispäätöstä odotettu tyyliin helmikuusta. Nyt varovainen suositus annettu ihan joukkoliikenteeseen..ajatella. Ja miten muut maat vaan ilmoittavat maskipakosta ja testauspakosta päivän varoitusajalla. Niin lässynlässyn lää tää suomen koronan hoito!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi