Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kyselee kaikki poikansa kautta

Vierailija
13.08.2020 |

Mikähän tässä mahtaa olla ajatuksena? Jos minä sovin anopin kanssa vaikka kävelylle menemisestä kasvokkain, hän soittaa myöhemmin pojalleen, että olenkohan minä lähdössä sinne kävelylle. Nyt lupasin viedä anopille lainaan yhden tavaran, hän soitti taas miehelle, että voiko saada sitä tavaraa lainaksi. Ihan älytöntä ja jatkuvaa. Ihan kuin olisin jotenkin pelottava ihminen, vaikken käsittääkseni ole vaan peruskiltti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan itse soittanut anopille enkä ole tekemisissä.

Mieheni suku ja mies hoitaa itse sukunsa.

Vierailija
2/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin vielä tekemisissä. Mielestäni tällainen ignooraaminen ei ole normaalia tasavertaisten aikuisten kanssakäymistä. Kaikki pitää varmistaa omalta pojalta, vaikka olen asian jo anopin kanssa sopinut, ihan joku arkinen juttu. Ihan kuin minua ei olisi olemassa, ja sitä pitää jotenkin korostaa. Tai ettei minun sanomaani voi luottaa. En tiedä, tämä on mennyt yhä pahemmaksi vuosien varrella. Kasvokkain hän vaikuttaa kuitenkin normaalilta ja voidaan sopia vaikka siitä lenkistä, mutta se pitää sitten pojan kautta kuitenkin vielä soitella ja varmistaa myöhemmin. Ollaan ikäluokkaa 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin vielä tekemisissä. Mielestäni tällainen ignooraaminen ei ole normaalia tasavertaisten aikuisten kanssakäymistä. Kaikki pitää varmistaa omalta pojalta, vaikka olen asian jo anopin kanssa sopinut, ihan joku arkinen juttu. Ihan kuin minua ei olisi olemassa, ja sitä pitää jotenkin korostaa. Tai ettei minun sanomaani voi luottaa. En tiedä, tämä on mennyt yhä pahemmaksi vuosien varrella. Kasvokkain hän vaikuttaa kuitenkin normaalilta ja voidaan sopia vaikka siitä lenkistä, mutta se pitää sitten pojan kautta kuitenkin vielä soitella ja varmistaa myöhemmin. Ollaan ikäluokkaa 40.

Miksi sinä roikut siinä? Eikö sulla ystäviä?

Vierailija
4/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi kerran vastata että asia ei kuulu hänelle vaan että anoppi voi sopia siitä sun kanssa. Jos soittelut jatkuu, niin vielää dementiatutkimuksiin.

Vierailija
5/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ilmeisen naiivisti olen ajatellut, että sukulaisten kanssa voisi olla tekemisissä ja jopa viihtyä joskus yhdessä. Anoppi itse pyytää mua lenkille, en todellakaan roiku hänen seurassaan.

Vierailija
6/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelma taas.

Vierailija
7/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi miehen kanssa, että ei suostu toimimaan välikätenä. Miehen tulee sanoa anopille, että "soita, Maijalle ja sovi sen kanssa" tai "en tiedä enkä osaa ottaa Maijan puolesta tähän kantaa, juttele suoraan Maijalle".

Vierailija
8/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ilmeisen naiivisti olen ajatellut, että sukulaisten kanssa voisi olla tekemisissä ja jopa viihtyä joskus yhdessä. Anoppi itse pyytää mua lenkille, en todellakaan roiku hänen seurassaan.

Eihän se ole sinun sukulaisesi.