Nainen: Kuinka usein saat orgasmin?
Saatko joka kerta miehesi kanssa yhdynnässä ja millä keinoilla parhaiten?
Minä en ole saanut vuosiin orgasmia yhdynnässä. Saan sen vain itsetyydyttämällä klitoristani hieromalla. Miehen kanssa on upeaa seksiä, josta nautin todella ja se tuntuu todella hyvältä mutta silti en saa orgasmia.
Kommentit (69)
Saan joka kerta. Yhdynnässä eri asennoissa, sormettamalla, nuolemalla ja mikä ihaninta orgasmi on aina tosi erilainen riippuen siitä, miten se on aikaansaatu.
Mulla kyllä mieli vaikuttaa seksistä nauttimiseen paljonkin. Parasta seksi on silloin, kun olen rento ja vapautunut. Siksipä hyvään seksiin tarvitaan tunteita, oikea henkinen 'tila' ja tietysti tekniikkaakin. Näin minun kohdallani. Tärkeintä on kuitenkin varmaan se, että mieheni hyväksyy minut täysin juuri tällaisena ja hänelle on hyvin tärkeää, että minäkin nautin. Ja tietysti olen itsekin sinut oman vartaloni ja seksuaalisuuteni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:12"]
Saan joka kerta. Yhdynnässä eri asennoissa, sormettamalla, nuolemalla ja mikä ihaninta orgasmi on aina tosi erilainen riippuen siitä, miten se on aikaansaatu.
Mulla kyllä mieli vaikuttaa seksistä nauttimiseen paljonkin. Parasta seksi on silloin, kun olen rento ja vapautunut. Siksipä hyvään seksiin tarvitaan tunteita, oikea henkinen 'tila' ja tietysti tekniikkaakin. Näin minun kohdallani. Tärkeintä on kuitenkin varmaan se, että mieheni hyväksyy minut täysin juuri tällaisena ja hänelle on hyvin tärkeää, että minäkin nautin. Ja tietysti olen itsekin sinut oman vartaloni ja seksuaalisuuteni kanssa.
[/quote]
Aamen. Tässä tuli oikeastaan aivan kohdat henkiseltä puolelta
supisteleeko teidän emätin voimakkaasti kun saatte orgasmin? ap
Aina, jos patja ei ole liian pehmeä/upottava. Lähetyssaarnaaja-asennossa.
saan. Vaatii joskus klitta kosketusta, joskus ei.
Supistelee, erittäin paljon.
"Minä en ole saanut vuosiin orgasmia yhdynnässä. Saan sen vain itsetyydyttämällä klitoristani hieromalla. Miehen kanssa on upeaa seksiä, josta nautin todella ja se tuntuu todella hyvältä mutta silti en saa orgasmia."
Kokeilkaa ensin yhdyntää tehdä sulle klitta orgasmi, mielellään miehen toimesta, niin pääset keskittymään vain tuntemuksiin. Sitten "varmin" asento on varmaankin lähetyssaarnaaja lantio kohotettuna eli tyyny alaselän alle, silloin osutaan sinne maagiseen etuseinämään. Ja ei paineita, vaikka ei heti tapahtuisi!
En saa ollenkaan orgasmia yhdynnässä, en oo koskaan saanut. Suuseksissä saan aina :) Mieheni on sen verran nopeaa laatua, etten varmasti kerkeä edes haaveilla orgasmista yhdynnässä.
Yleensä joka kerta yhdynnässä, jopa useamman kerran. En tykkää yhtään että klitorikseen kosketaan, se tekee yleensä kipeää tai ainakin tuntuu epämiellyttävältä, saan kyllä sitäkin kautta orgasmin, mutta se ei tunnu yhtään samalta kuin oikea orgasmi, se on sellainen nopea ja se ei tyydytä kunnolla. Jos saan orgasmin jo esileikkien aikana, menee paras tunne hukkaan, vaikka saisin emätinorgasmin vielä sen jälkeen, se ole yhtä voimakas, pitkä ja tyydyttävä, ensimmäinen on aina paras, paitsi jos se on klitorisorgasmi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 10:32"]
Yleensä joka kerta yhdynnässä, jopa useamman kerran. En tykkää yhtään että klitorikseen kosketaan, se tekee yleensä kipeää tai ainakin tuntuu epämiellyttävältä, saan kyllä sitäkin kautta orgasmin, mutta se ei tunnu yhtään samalta kuin oikea orgasmi, se on sellainen nopea ja se ei tyydytä kunnolla. Jos saan orgasmin jo esileikkien aikana, menee paras tunne hukkaan, vaikka saisin emätinorgasmin vielä sen jälkeen, se ole yhtä voimakas, pitkä ja tyydyttävä, ensimmäinen on aina paras, paitsi jos se on klitorisorgasmi.
[/quote]
Olen samaa mieltä klitoris vs. emätinorgasmin suhteen eli klitoriksella se on kuin sähköisku, emätinorgasmi kuin maanjäristys
Eri mieltä taas siitä, että ensimmäinen on paras. Omalla kohdalla on nykyään yksi hailee onko eka orgasmi klitoriksella tehty vai onko skipattu se kokonaan, orgasmi tulee yhdynnässä 99 varmuudella ja VÄHINTÄÄN sen kaksi kertaa. Oiskohan joku 7/8 kertaa ollu maksimi ja kyllä sieltä löytyy se ensimmäisen peittoavakin
kurjaa kuulla että kaikki muut saa aina kun ite en koskaan :( en saa päätä niin tyhjäksi tai sitten jos saankin ja tuntuu että kohta saisin niin sitä samaa toistoa pitäisi kestää järkyttävän kauan eik'ä mies jaksa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:13"]
kurjaa kuulla että kaikki muut saa aina kun ite en koskaan :( en saa päätä niin tyhjäksi tai sitten jos saankin ja tuntuu että kohta saisin niin sitä samaa toistoa pitäisi kestää järkyttävän kauan eik'ä mies jaksa.
[/quote]
Onko mies sanonut ettei jaksa, vaan onko niin, että luulet, että ei jaksa? Kun naisilla se paha tapa, että ei uskalleta vaatia itselleen mitään sängyssä. Mies varmasti olisi ylpeä saavutuksestaan, jos onnistuisi jaksamaan ja aiheuttamaan sinulle jotain tajunnanräjäyttävää
[/quote]
En minäkään saa yhdynnässä kuin ehkä joka kolmas kerta, eikä miehellä ole sen kanssa mtiään tekemistä. Teen orgasmin itselleni, mutta yhä useammin en saa itseäni yhdynnässä siihen mielentilaan, koska se vaatii myös itsetyydytyksessä mielikuvia ja lämmittelyä.
Sori ap, mutta ei voi olla upeaa seksiä miehesi kanssa jos et saa orgasmia
Aiemmin sain miehen kanssa yhdynnässä noin joka kolmannella kerralla orgasmin. Nykyään en koskaan, en vuosiin. Alkaa mennä maku jo hommasta.
Omin käsin saan orgasmin nykyäänkin helposti.
Saan suunnilleen aina kun haluan, joskus vaikka en haluaisikaan ;)
Eli noin pari kertaa kuussa, joka yhdynnässä ei jaksa paneutua niin että saisi.
En yhdynnässä, mutta mies hoitaa käsillä lähes joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:35"]
[/quote]
Onko mies sanonut ettei jaksa, vaan onko niin, että luulet, että ei jaksa? Kun naisilla se paha tapa, että ei uskalleta vaatia itselleen mitään sängyssä. Mies varmasti olisi ylpeä saavutuksestaan, jos onnistuisi jaksamaan ja aiheuttamaan sinulle jotain tajunnanräjäyttävää
[/quote]Sain kuulla vaimoltani että minä en pysty kahteen yhdyntään samana päivän. Oli kuulema joskus yrittänyt ja tämän todennut. Olen hyvässä kunnossa ja usein vedän sooloseksiä vielä yhdynnän jälkeen, eli paukkuja kyllä riittäisi. Tuntuu jotenkin nololta huomata 25 yhteisen vuoden jälkeen että kumppanilla on ihan vääriä luuloja toisen seksuaalisuudesta.
t. mies
En saisi juuri koskaan, jos se olisi pelkästä yhdynnästä kiinni (muutaman kerran olen saanut, kun istun sylissä ja saa hierottua itseäni kunnolla miestä vasten). Jokaisella kerralla (lopussa) hieron joko itse itselleni orgasmin tai sitten mies hieroo siinä samalla.
En voi käsittää, miksi joku EI tekisi noin, vaan tyytyy orgasmittomaan seksiin vuodesta toiseen.
kolmesti päivässä. useammin, jos harrastan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 11:13"]
Tämä on nyt tyhmä kysymys, mutta kun sanotte, että hierotte klitorista (yksin tai yhdynnän aikana), niin voisitteko kertoa että millä tavalla. Yhdellä sormella? Kuinka kovaa? Millaista liikettä (edestakaisin sivu- tai pystysuunnassa)? Kuinka kauan sitä teette, että alkaa tuntua muulta kuin pelkältä ihon hinkkaamiselta? Missä vaiheessa lopetatte (vasta kun orgasmi on ohi)?
Yritän tässä lähinnä selvittää, että mitä helvettiä teen väärin. Siis kun se klitoriksen sively/hierominen/hankaaminen/painelu/suihkutus/mikään ei tunnu itselleni millään tavalla miellyttävältä eikä tuota tulosta. Päin vastoin, ei jaksa edes yrittää enää, kun jälkikäteen vaan on paikat niin hankautuneen ja inhottavan tuntuiset.
t. se joka ei ole koskaan saanut orgasmia
[/quote]
Kosteutus on a ja o. Kai kuitenkin kostut? Otan välillä kosteutta mukaan sieltä reiästä tai nuolaisen sormia. Koko ajan pitää klitoris pysyä märkänä, että tuntuisi hyvältä eikä hinkkaamiselta. Tykkään hyvin hellästä, sivusuuntaisesta mutta nopeasta liikkeestä. Miehillä tuntuu olevan aina se vika, että he painavat klitorista liikaa. Olen joutunut siitä huomauttamaan.
[/quote]
JOO! Siis unohdin kosteuden kokonaan mainita, kirjoitin viestin 65. Oli niin itsestään selvää, että alkuun dippaillaan alakerrasta kosteutta, sori en tajunnut mainita. Ei ihmekään, jos tuntuu ikävältä kuivaa hinkata