Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Kuinka usein saat orgasmin?

Vierailija
13.08.2013 |

Saatko joka kerta miehesi kanssa yhdynnässä ja millä keinoilla parhaiten?

Minä en ole saanut vuosiin orgasmia yhdynnässä. Saan sen vain itsetyydyttämällä klitoristani hieromalla. Miehen kanssa on upeaa seksiä, josta nautin todella ja se tuntuu todella hyvältä mutta silti en saa orgasmia. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 12:09"]

En saisi juuri koskaan, jos se olisi pelkästä yhdynnästä kiinni (muutaman kerran olen saanut, kun istun sylissä ja saa hierottua itseäni kunnolla miestä vasten). Jokaisella kerralla (lopussa) hieron joko itse itselleni orgasmin tai sitten mies hieroo siinä samalla.

En voi käsittää, miksi joku EI tekisi noin, vaan tyytyy orgasmittomaan seksiin vuodesta toiseen.

[/quote]

No, et taida käsittää montaa muutakaan asiaa, jos mielikuvituksesi on tuota tasoa.

1) mies ei viitsi eikä jaksa ja laukeaa nopeasti

2) en ala masturboida miehen nähden, koska tarvitsen omin käsin askarrellessani täydellista rauhaa ja keskittymistä

3) mies ei osaa, enkä ala sitä näperöintiä odottamaan, koska vrt. kohta 2

4) näin vaihdevuosien ollessa ovella hormonitasotkin ovat sellaiset, että mielenkiinto muutenkin laskee.

Kyse ei ole siitä, ettemmekö eksperimentoisi tai etteikö mies olisi innokas. Sekin vaan on jo aika iäkäs eikä jaksa yleensä kuin viitisen minuuttia, kun jo laukeaa. Kun tarpeeksi pitkään kokee pettymyksiä (=mies tulee, ennenkuin itse ehdit saada), sekin jo kouluttaa siihen, ettei kunnolla edes kiihotu - miksi kiihottuisi, kun taas kumminkin pettyy?

Nämä EIVÄT ole yksinkertaisia juttuja, eikä kyse todellakaan ole aina naisen kylmyydestä tai seksin teknisten taitojen puuttumisesta.

Luin muuten jostain, että pitkälti kyse on anatomiasta. Jos klitoris on lähellä emätintä, nainen saa orgasmin. Jos se on kaukana, ei saa niin millään.

Uskon tuohonkin selitykseen enemmän kuin taitojen puutteeseen...

14

Vierailija
22/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain silloin kun mieheni siitä asiasta vielä välitti, nykyään en siis lähes tulkoon ikinä.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa (enkä ole saanut) orgasmia koskaan. En yksin enkä kenenkään kanssa. Termit klitorisorgasmi tai emätinorgasmi ovat siten minulle täysin hepreaa. Kuulostaa mielenkiintoiselta ja kiehtovalta aina naisten kuvailut orgasmituntemuksistaan.

Kaikki omat pitkätkin yritykseni hyväilllä klitorista päättyvät lopulta siihen epämiellyttävään tunteeseen (kirvely, jopa kipu, hankautumisen tunne), ehkä se on esteenä.

Toisaalta en osaa kaivata sellaista "herkkua", mitä en ole koskaan kokenut. Seksi ei siis olen erityisen houkuttelevaa, sellaista hinkkaamista sekin. Olen opetellut näyttelemään itselleni ja miehelle (ja aikoinaan muille miehille), että saan seksistä muutakin nautintoa kuin se läheisyys. Surullista.

Vierailija
24/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisikin parasta jättää se klitoris rauhaan, ja keskittyä henkiseen puoleen ensin, ja sitten ihan sinne oikeaan paikkaan, eli reikään.

Vierailija
25/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja orgasmi ovat kuin Pavlovin koirat. Kun tarpeeksi usein tietty signaali saa aikaan kokemuksia mielihyvästä, lopulta jo pelkkä signaali alkaa tuottaa mielihyvää, ilman sitä kokemusta.

Kun miehen kanssa seksi aiheuttaa mielihyvää, orgasmikynnys madaltuu. Jos se ei aiheuta mielihyvää, orgasmikynnys nousee.

Toisin sanoen: kun saa, alkaa saada helpommin. Kun ei saa, ei pian saa enää pitkälläkään yrityksellä.

Hankala juttu siis, ei mikään poppaskonstilla tai uudelle yhdyntäasennolla *vips* ratkaistavissa oleva juttu.

Vierailija
26/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin helposti ja paljon (nykyään) yhdynnässä laukeavana naisena ihmettelen kun jotkut tuntuvat ajattelevan yhdyntäorgasmin olevan jotenkin erityisen "henkinen" asia ja vaativan jotakin erityiskeskittymistä.

Klitoris-tai yhdistelmäorgasmi suuseksissä on sellainen joka vaatii keskittymistä ja/tai fantasiointia, yhdyntäorgasmi ei.

Yhdyntäorgasmi vaatii kullin osumista ja painautumista rytmikkäästi samaan kohtaan (eli siihen G-pisteeseen) tarpeeksi pitkän ajan.

Itselläni tuo aika on 5-10 minuuttia, se lyhentää tulemis-aikaa kun vaihtelee asentoa ja kalun survoutumiskulma vaihtuu muutaman minuutin välein. 

Usein vielä "squirttaan" eli saan sen ejakulaation samalla, voimakkaimman orgasmin yhteydessä.

Vinkkejä :

1) emätinorgasmin saamiseen auttaa miehen iso penis

2) emätinorgasmin saamiseen paras asento on pari tyynyä pepun alla, nainen selällään ja jalat miehen (tai naisen, jos käytetään sträppäriä) olkapäillä.

Toiseksi paras on "doggystyle". (muista pitää peppu "töröllä" eli selkä notkolla niin osuu oikeaan kohtaan. )

Kolmanneksi paras, mutta muilta osin hyvin nautittava asento on sellainen jossa nainen makaa vatsallaan, tyyny lantion alla, ja mies makaa selän päällä, pitää kiinni käsistä ja painaa tiukasti patjaa vasten. Ja panee lujaa.

3) Paras ajankohta ensimmäiselle emätinorgasmille on juuri ennen menkkoja ; 

on sopivan herkässä tilassa ja meisseli tuntuu aivan erityisen hyvältä osuessaan siihen ihanaan kohtaan.

Helpompi tulla kuin muuten.

Sitten vain asettelemaan sitä miestä oikeaan asentoon että kulli osuu oikeaan paikkaan,ja kovaa panemista jonkin aikaa, se tepsii. 

Vierailija
27/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kyllä ajatuksen voimakin jos ei meinaa tulla, ajattelen jotain kiihottavaa asiaa, hoen samaa asiaa mielessäni, kun muita asioita ei päästä mieleen, se stimulaatio siellä reiässä hoitaa loput.

Vierailija
28/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistillisuus on kaiken a&o.

Tärkeintä on että nautit seksistä (ja tietysti,että kumppanisi nauttii myös) ja saat orgasmin jollain tyylillä. Seksiin kannattaa varata sen verran aikaa että sitä ei tarvitse lopettaa ennen kuin molemmat ovat saaneet. 

Sellaisen kumppanin kanssa en suostuisi seksiä harrastamaan joka kääntää kylkeä ja aloittaa kuorsaamisen lauettuaan itse.

Tälläiselle tyypille siunaantuvat sitten ne orgasmin teeskentelijät, ja se onkin match made in heaven. Mahtaa tuntua hyvältä kun selviää että kukaan ei koskaan OIKEASTI nauti seksistä kanssasi.

Saattaa naama venähtää. 

Vierailija
29/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, sä olet sä. Helevetin tyhmä olet ainakin, jos luulet, että se on vaan tekniikasta tai kullin koosta kiinni.

Vierailija
30/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:25"]

Itse näin helposti ja paljon (nykyään) yhdynnässä laukeavana naisena ihmettelen kun jotkut tuntuvat ajattelevan yhdyntäorgasmin olevan jotenkin erityisen "henkinen" asia ja vaativan jotakin erityiskeskittymistä.

Klitoris-tai yhdistelmäorgasmi suuseksissä on sellainen joka vaatii keskittymistä ja/tai fantasiointia, yhdyntäorgasmi ei.

Yhdyntäorgasmi vaatii kullin osumista ja painautumista rytmikkäästi samaan kohtaan (eli siihen G-pisteeseen) tarpeeksi pitkän ajan.

Itselläni tuo aika on 5-10 minuuttia, se lyhentää tulemis-aikaa kun vaihtelee asentoa ja kalun survoutumiskulma vaihtuu muutaman minuutin välein. 

Usein vielä "squirttaan" eli saan sen ejakulaation samalla, voimakkaimman orgasmin yhteydessä.

Vinkkejä :

2) emätinorgasmin saamiseen paras asento on pari tyynyä pepun alla, nainen selällään ja jalat miehen (tai naisen, jos käytetään sträppäriä) olkapäillä.

Toiseksi paras on "doggystyle". (muista pitää peppu "töröllä" eli selkä notkolla niin osuu oikeaan kohtaan. )

Kolmanneksi paras, mutta muilta osin hyvin nautittava asento on sellainen jossa nainen makaa vatsallaan, tyyny lantion alla, ja mies makaa selän päällä, pitää kiinni käsistä ja painaa tiukasti patjaa vasten. Ja panee lujaa.

on sopivan herkässä tilassa ja meisseli tuntuu aivan erityisen hyvältä osuessaan siihen ihanaan kohtaan.

Sitten vain asettelemaan sitä miestä oikeaan asentoon että kulli osuu oikeaan paikkaan,ja kovaa panemista jonkin aikaa, se tepsii. 

[/quote]

Et vois olla enempää väärässä mun kohdalla:)

Vierailija
31/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, etkö ihan oikeasti tiedä, että tuo G-piste on pitkälti huuhaata? Sitä ei oikeasti olekaan, vaan jotkut ihmiset ovat orgasmiherkkiä mm. rakenteellisista ja ennen kaikkea psyykkisistä syistä.

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/tutkimuksia/g-piste_-_totta_vai_tarua.63.news

"Lukuisat käyttäytymistieteelliset, anatomiset ja biokemialliset tutkimukset eivät kuitenkaan ole onnistuneet todistamaan G-pisteen olemassaoloa tieteellisesti. Esimerkiksi minkäänlaista erityistä anatomista aluetta, kuten esimerkiksi ns. naisen eturauhasta, ei ole pystytty löytämään."

http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/tutkijat-varmoina-g-piste-on-huuhaata/2012/02/1492218

Vierailija
32/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei tosiaankaan kaikki eikä loppujen lopuksi suurin osa saa orkkuja yhdynnässä.

Itse olen saanut kaksi kertaa yli 20 vuoden aikajaksolla yhdyntäogasmin - molemmat ovat tulleet miehen "sylissä" ollessä.

Saan kyllä orgasmin joka kerta, mieheni huolehtii sen kielen kanssa.

Puhu miehesi kanssa, hän varmasti haluaa auttaa sinua nauttimaan seksistä kanssaan.

Vierailija
33/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi harjoitella säätelemään yhdynnän liikkeitään, joskun kannattaa rauhoittaa tahtia, jotta taas pystyisi panoa pitkittämään. Helpompi sanoa kuin tehdä, mut asiasta nauttii molemmat, kun hän onnistuu pikityksessä.

Vierailija
34/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 13:55"]

En saa (enkä ole saanut) orgasmia koskaan. En yksin enkä kenenkään kanssa. Termit klitorisorgasmi tai emätinorgasmi ovat siten minulle täysin hepreaa. Kuulostaa mielenkiintoiselta ja kiehtovalta aina naisten kuvailut orgasmituntemuksistaan.

Kaikki omat pitkätkin yritykseni hyväilllä klitorista päättyvät lopulta siihen epämiellyttävään tunteeseen (kirvely, jopa kipu, hankautumisen tunne), ehkä se on esteenä.

Toisaalta en osaa kaivata sellaista "herkkua", mitä en ole koskaan kokenut. Seksi ei siis olen erityisen houkuttelevaa, sellaista hinkkaamista sekin. Olen opetellut näyttelemään itselleni ja miehelle (ja aikoinaan muille miehille), että saan seksistä muutakin nautintoa kuin se läheisyys. Surullista.

[/quote]

Mulle kans nää keskustelut on aivan toiselta planeetalta, yhtä hyvin vois joku kysyä kuinka usein levitoin... Itsetyydytyksessä ei ole mitään taikaa enkä kenenkään miehen kanssa ole ollut koskaan edes lähellä saada. Läheisyys toki on hauskaa ja seksi noin muuten, mutta alan itsekin vain stressaamaan jos näen, että mies pinnistelee kauheasti saadakseen mut laukeamaan. Näyttelemään en ole alkanut kenenkään kanssa. Näillä siis mennään enkä odota tilanteen muuttuvan jatkossakaan koska en ole parisuhteessa eikä näin ollen ole ketään vakituista "harjoituskaveria."

Vierailija
35/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hajoaa pää näihin "tuun 17 kertaa yhdynnässä ja mieheni nuolee ja räplää vielä kahdeksannentoista kerran päälle".oo

Vierailija
36/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:25"]

Vinkkejä :

[/quote]

Tää oli asiaa, allekirjoitan! Mulla just samat asennot toimii just tuossa järjestyksessä. Alkuun ei onnistunut ratsastaessa, nykyään siinäkin tulee eli se vaan tulee helpommin ja helpommin t: toinen yhä herkemmin ja herkemmin g-piste orgasmin saaja

Vierailija
37/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku toimii jollekin, ei tarkoita että se toimisi kaikilla. Muuten kaikki olisivat jo orgasminsa saaneet ja G-pisteen löytäneet, koska näitä 1-2-3-listojahan ovat naistenlehdet olleet täynnä jo vuosien ajan. Esim. minusta on ihan hullua puhua, että pitäisi keskittyä reikään klitoriksen sijaan, koska mikään siellä reiän sisällä ei tunnu orgasmimielessä miltään.

Vierailija
38/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:51"]

25, etkö ihan oikeasti tiedä, että tuo G-piste on pitkälti huuhaata? Sitä ei oikeasti olekaan, vaan jotkut ihmiset ovat orgasmiherkkiä mm. rakenteellisista ja ennen kaikkea psyykkisistä syistä.

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/tutkimuksia/g-piste_-_totta_vai_tarua.63.news

"Lukuisat käyttäytymistieteelliset, anatomiset ja biokemialliset tutkimukset eivät kuitenkaan ole onnistuneet todistamaan G-pisteen olemassaoloa tieteellisesti. Esimerkiksi minkäänlaista erityistä anatomista aluetta, kuten esimerkiksi ns. naisen eturauhasta, ei ole pystytty löytämään."

http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/tutkijat-varmoina-g-piste-on-huuhaata/2012/02/1492218

[/quote]

No kummasti se tuntuu juuri siinä kohtaa, missä sen pisteen väitetään olevan eli etuseinämässä. Jos ei ole g-piste niin mikä hemmetti se sitten on? Klitoris korttia on ihan turha vetää tähän, siihen ei edes hipaista täällä yhdynnän aikana

Vierailija
39/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun haluan. Joskus toimii pikapano parhaiten, silloin kun en halua orgasmia ja pitkäkestoista seksiä. Mut siis omasta fiiliksestä se on kiinni tuleeko vai ei. Mies kyllä tuntee minut ja tietää koska pitää kestää vähän pidempään...

Vierailija
40/69 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:51"]

[/quote]

No kummasti se tuntuu juuri siinä kohtaa, missä sen pisteen väitetään olevan eli etuseinämässä. Jos ei ole g-piste niin mikä hemmetti se sitten on? Klitoris korttia on ihan turha vetää tähän, siihen ei edes hipaista täällä yhdynnän aikana

[/quote]

Sulla on siinä hyvältä tuntuva kohta, kaikilla ei ole (mm. minulla). Saathan sinä sanoa sitä g-pisteeksikin, jos haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän