Facebook-viestit
Onko mahdollista jotenkin palauttaa poistetut Facebook-viestit? Tai jos kokonaisia viestejä ei voi palauttaa, näkyykö jostain lokista kenelle ja koska viestejä on kirjoitellut? APUA.
Kommentit (23)
Minä haluaisin tietää että jos itse poistan koko käyttäjätunnukseni ja joku muu kenen kanssa olen viestitellyt on arkistoinut viestiketjun jääkö se näkyviin hänelle vai poistuuko ne?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:33"]Minä haluaisin tietää että jos itse poistan koko käyttäjätunnukseni ja joku muu kenen kanssa olen viestitellyt on arkistoinut viestiketjun jääkö se näkyviin hänelle vai poistuuko ne?
[/quote]
Mulla on pari kaveria poistanut tunnuksensa kokonaan ja vanhat viestit on mulla edelleen vaikka en ole niitä mitenkään arkistoinut. Lähettäjänä vaan lukee joku facebook user tms. Auttoiko? :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:33"]
Minä haluaisin tietää että jos itse poistan koko käyttäjätunnukseni ja joku muu kenen kanssa olen viestitellyt on arkistoinut viestiketjun jääkö se näkyviin hänelle vai poistuuko ne?
[/quote]
Jää näkyviin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 08:44"]Kaikki kun eivät sitä viestintäsalaisuutta kunnioita.
Ap
[/quote]
Ihan kuten sinä juurikin tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 08:44"]En ole urkkimassa miestäni. Tämä on kuitenkin tärkeää.
Ap
[/quote]
Etpä tietenkää!! Eihän nyt kukaan tommost halua mennä myöntämää, johan sitä vois vaikka hullun stalkkerieukon leiman saaha ohtaasa. Sehän se vasta noloa oliskii!
No sen verran tiedän, että itse Facesta sitä ei pysty mitenkään palauttamaan, ei edes niin, että sinä poistat ja se toinen sitten jatkaa sitä samaa ketjua vastauksellaan - ketjun alkupäätä et näe kuitenkaan, eli se ei kulje siinä mukana. Mitään lokia niistä ei myöskään ole itse Fb:ssa, mutta sitä en osaa sanoa, näkyisikö viestit tai niiden lokitiedot (lähettäjät, ajankohdat) jotenkin itse koneen väliaikaisissa tiedostoissa.
Itse tiedän sen verran, että eräs työkaverini on "jäänyt kiinni" FB-viestittelystä toisen työkaverin kanssa työajan ulkopuolella, juuri ilmeisesti näiden lokitietojen perusteella. Kyseessä oli silloin se aiempi keskustelu-toiminto (?), joka käsittääkseni on nykyään yhdistetty viesti-toimintoon. Voi tietty olla, että olen ihan hakoteillä. Mutta mietin vaan, miten helposti tuollaiset lokitiedot saisi kaivettua esille, ja onko mitenkään mahdollista että itse ne viestitkin sitten näkyvät.
Facebook muuten itse tallettaa kyllä kaikki käyttäjien viestit, niitä ei siis saa mitenkään poistettua kokonaan. Se on sitten eri asia, pystyykö tavallinen käyttäjä niitä mitenkään enää kaivelemaan, kun ne on kerran postilootasta poistettu.
Ap
Avaa kaikki viestit - sieltä etsi nimellä, jos se on tiedossa.
Tai katso arkistoidut viestit.
Jos ei ole sielläkään, sitten ne on poistettu, eikä takaisin saa.
Voiko viestit tallentua tietokoneelle tai selaimeen johonkin? Jos, niin miten ne löytää?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:22"]
Voiko viestit tallentua tietokoneelle tai selaimeen johonkin? Jos, niin miten ne löytää?
[/quote]
Tämän haluaisin tietää...
Ap
Voiko olla totta että AV:lta ei saa vastausta? Luottamukseni horjuu... :)
Ap
Vielä jaksan yrittää saada vastauksia...
Ap
Keinolla millä hyvänsä se sun mies saa kuitenkin tietää sun seikkailuista työkaverin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:42"]
Keinolla millä hyvänsä se sun mies saa kuitenkin tietää sun seikkailuista työkaverin kanssa.
[/quote]
Miksi täytyy vastata tuolla tavalla? Sinä et tiedä minusta tai tilanteestani yhtään mitään. Jos ei osaa vastata itse kysymykseen niin mun mielestä vois olla sitten vastaamatta kokonaan. Mutta kiitos vaan arvokkaasta panoksestasi tähän keskusteluun.
Ap
Anna olla. Viestintäsalaisuus on Suomessa kansalaisen perusoikeus, myös parisuhteessa. Eikä se suhdettanne pelasta vaikka kuinka tietäisi kenen kanssa, koska ja mistä puolisosi on keskustellut.
En ole urkkimassa miestäni. Tämä on kuitenkin tärkeää.
Ap
En usko, että nyt ainakaan tällä hetkellä niitä poistettuja viestejä saa näkyviin, mutta uskon, että joku päivä face julkaisee kaikkien yksityisviestit ja kaikki näkee kaikkien yksityisviestit. Sitten ollaan kusessa kaikki :D minäkin olen niin naapurin akkaa siellä haukkunu, että olisi naapurisopu sen jälkeen kaukana.