Olen vaikean valinnan edessä, toivon kommentteja!
Olen 43 v lapseton nainen. Minulla on ollut rankka elämä, viimeiset 5 v olen ollut parisuhteessa. Mies rikkoi eka vuoden aikana sydämeni, ja se jätti ikuiset vauriot ja antoi huonon alun suhteeseen. Koen, että miehellä on persoonallisuushäiriö. Välillä on hyviä aikoja ja koen olevani onnellinen. Joskus on sitten ihan hirveän raastavaa ja mies käyttäytyy täysin kylmästi. Hyvänä puolena on yhteiset kiinnostuksen kohteet, jotka ovat auttaneet jaksamaan.
Nyt koen olevani tienhaarassa. Meillä olisi mahdollisuus muuttaa maalle ja voisin toteuttaa siellä unelmaani maalaiselämästä, josta todella nautin. Se on intohimoni.
Toinen vaihtoehto on lähteä eri suuntaan ja katsoa olisiko elämällä tarjottavana jotain, joka ei olisi niin rikki.
Ongelmana nimittäin on myös se, että koen sänkyasiat tosi vastenmielisinä. Ennen olin aivan erilainen sillä saralla, mutta miehen käytöksen takia, en enää haluaisi niitä ollenkaan. Pakotan itseni kestämään niitä, koska mies sitä vaatii.
Voin siis saada unelmaelämäni, mutta joudun aistumaan seksiin, josta en nauti. Rakastan kyllä miestä ja meillä on halauksia ja lämpöä muuten.
Tai sitten luovun maalaisunelmastani ja toivon löytäväni jotain muuta hyvää ja oikeaa.
Kiitos jos joku jaksoi lukea. Nyt elämänviisautta kehiin kiitos!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Minua häiritsee kun oma mielialasi vaihtelee miehen mielialan mukaan. Tilanne ei muutu asuinpaikkaa vaihtamalla eikä muillakaan ulkoisilla muutoksilla. Sinä voit muuttaa vain itseäsi. Olet läheisriippuvainen. Se vaatii hoitoa. Itsenäisty henkisesti.
Tuossa se oleellisin. Unelma maalla elämisestä muuttuu painajaiseksi tuon miehen kanssa.
Ap, hakeudu ammattilaisen hoitoon nyt. Älä tee mitään isoja siirtoja ennen kuin pääsi on parannettu.
Valitse haluamasi pieni maalaiskunta. Hnaki sieltä työpaikka ja muuta sinne. Valitse haluamasi mies (maalla on poikamiehiä yllin kyllin, kun naiset yleensä muuttavat kaupunkeihin). Muuta miehen kanssa maalaistaloon. Onneksi olkoon, olet saavuttanut unelmasi!
Unelmaelämää maalla? Mikä juuri tuosta paikasta tekisi unelmaelämän? Minä asun maalla eikä siihen vaadittu kuin 90 000 euroa omaa rahaa, ajokortti ja hyvä sijainti ison päätien varrella olevassa pikkukylässä suht lähellä muutamaa isoa kaupunkia. Kyllä pärjää.
Toki alkuun on kyllä mukavaa, jos on joku toinen (kiva ihminen!!!) siinä mukana. Mutta ei se ole välttämätöntä.