Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vaikean valinnan edessä, toivon kommentteja!

Vierailija
13.08.2020 |

Olen 43 v lapseton nainen. Minulla on ollut rankka elämä, viimeiset 5 v olen ollut parisuhteessa. Mies rikkoi eka vuoden aikana sydämeni, ja se jätti ikuiset vauriot ja antoi huonon alun suhteeseen. Koen, että miehellä on persoonallisuushäiriö. Välillä on hyviä aikoja ja koen olevani onnellinen. Joskus on sitten ihan hirveän raastavaa ja mies käyttäytyy täysin kylmästi. Hyvänä puolena on yhteiset kiinnostuksen kohteet, jotka ovat auttaneet jaksamaan.
Nyt koen olevani tienhaarassa. Meillä olisi mahdollisuus muuttaa maalle ja voisin toteuttaa siellä unelmaani maalaiselämästä, josta todella nautin. Se on intohimoni.
Toinen vaihtoehto on lähteä eri suuntaan ja katsoa olisiko elämällä tarjottavana jotain, joka ei olisi niin rikki.
Ongelmana nimittäin on myös se, että koen sänkyasiat tosi vastenmielisinä. Ennen olin aivan erilainen sillä saralla, mutta miehen käytöksen takia, en enää haluaisi niitä ollenkaan. Pakotan itseni kestämään niitä, koska mies sitä vaatii.
Voin siis saada unelmaelämäni, mutta joudun aistumaan seksiin, josta en nauti. Rakastan kyllä miestä ja meillä on halauksia ja lämpöä muuten.
Tai sitten luovun maalaisunelmastani ja toivon löytäväni jotain muuta hyvää ja oikeaa.
Kiitos jos joku jaksoi lukea. Nyt elämänviisautta kehiin kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä persoonallisuushäiriö?

2/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa periarkki ja taita puoliksi. Toiselle puolelle kaikki jatkamisen hyvät puolet. Toiselle puolelle kaikki eroamisen hyvät puolet. Nuku yön yli ja jatka listaa parina seuraavana päivänä. Voit vielä pisteyttää hyvät ja huonot. Sitten vaan lasket.

Ihannetilannetta on tuskin koskaan elämässä. Joutuu vaan miettimään, kummalle puolelle vaaka kallistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rikkoa itseään parisuhteessa, ei edes unelman täyttymisen takia. Liian kova hinta. Eroaisin ja etsisin keinon toteuttaa haaveen omin avuin ja omilla jaloillani seisten. Silloin kukaan tai mikään ei voi viedä sitä minulta.

Vierailija
4/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisit siis maalle sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee sinua huonosti? Etkö ymmärrä, miten helppo sinua sen jälkeen on kontrolloida. Ei siellä ole ketään auttamassa, jos sinulla on hätä.

Muuta maalle itseksesi ja jätä tuo mies. Miksi ihmeessä olet miehen kanssa, jonka kanssa seksi on vastenmielistä? En ymmärrä sinua.

Vierailija
5/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo rikkonut unelmasi. Et vain halua tunnustaa totuutta. Sinä et voi enää elää hyvässä parisuhteessa etkä toteuttaa unelmiasi, jos jatkat tuon miehen kanssa. Hän vain pahenee vanhetessa ja sinä olisit kiipelissä hänen kanssaan maalla.

Siispä eri suuntiin kohti uusia seikkailuja.

Vierailija
6/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on hyvä sitten haudata navetan taa horsmapuskaan.

Vierailija
7/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin yksi oikea vaihtoehto. Jatkat toiseen suuntaan ilman repivää parisuhdetta. Yksinkin voi muuttaa maalle.

Vierailija
8/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka tiedät että miehelläsi on personaallisuushäiriö?  Oletko psykologi tai psykiatri.

Ihmisillä on kaikenlaisia luonteita, rehellisiä ja epärehellisiä, samoin tempperamentti on erilainen jokaisella  ihmisellä.

Ja miten noin vaan voit muuttaa maalle?  Miten työpaikkasi?  Kuinka paljon työmatka pitenee maallemuutossa?

En kertakaikkiaan voisi mitenkään uskoa koko aloitusta, vaikuttaa niin lapselliselta, että uskallan sanoa sen olevan täysiverinen provo!

Vierailija
9/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein selvinnyt mitä miehesi siis on tehnyt ja millainen hän on??..

Vierailija
10/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Tulen myöhemmin vastaamaan.

Vierailija
11/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmasi maalaiselämästä muuttuu pian painajaiseksi kun huomaat, että tuo miehen käytös vain pahenee ja sinun olosi pahenee.

Uusi unelma: mies joka kohtelee sinua hyvin tai maalaiselämä toteutteuna yksin hieman erilailla kuin maalle muuttamisella.

Vierailija
12/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä vastaamaan tähän ketjuun.

Joku kysyi, että mitä mies on tehnyt. Tähän voisi kertoa paljonkin, mutta esim. mököttänyt päiväkausia tai muuten osoittanut mieltään, kun on suuttunut minulle jostain. Käytös muuttuu silloin hyvin kylmäksi, ei suostu juttelemaan edes vähän. Joskus myös uhkaavaa, esim. ei ole antanut minun poistua autosta tai asunnosta. Piilottanut minun tavaroita esim. polkupyörän. Sitten kun hänen "huono kautensa" päättyy niin korjailee nuita asioita.

No, olen kuitenkin tulossa siihen tulokseen, että ei minun kannata hänen kanssaan mennä eteenpäin, vaikka pääsisinkin maalle.

Hän siis omistaa tyhjän maatilan ja olisi nyt valmis sinne muuttamaan.

Vierailija
13/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan lähde hänen kanssaan maalle. Se olisi vain ongelmien siirtoa toiseen paikkaan. Kuulostaa pahalta. Minä lähtisin suhteesta ja miettisin unelman toteuttamista muulla tavoin. Tuossa iässä ehdit vielä vaikka mitä kunhan uskot itseesi.

Vierailija
14/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kuin teinin kirjoittama. Rikkoi sydämeni ym ylisanoja ilman mitään konkretiaa.

Näistä tulee aina epävakaa vaikutelma. Eli siis se häiriöinen on kirjoittaja.

Vierailija
15/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että ap:lla on enemmän ja vakavampia ongelmia kuin miehellä.

Vierailija
16/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut viisi vuotta tuollaisessa suhteessa enempiä miettimättä, niin kyllä kai se loppuelämäkin menee niin. Jos joku tyytyy huonoon, niin huonoa hän saa.

Noloa.

Vierailija
17/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on vapaita miehiä yllin kyllin, myös sellaisia joiden kanssa saat seksin sujumaan.

Vierailija
18/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lukenut muita kommentteja ja vastaan suoraan sulle vain: uskalla hypätä uuteen. Tuo suhde ei tee sinua onnelliseksi eikä ulkoiset puitteet ("unelmien maalaiselämä") sitä muuta. Olen pahoillani, mutta näin se on. Lue Marika Rosenborgin kirja Sinä selviät kyllä.

Vierailija
19/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vielä vastaamaan tähän ketjuun.

Joku kysyi, että mitä mies on tehnyt. Tähän voisi kertoa paljonkin, mutta esim. mököttänyt päiväkausia tai muuten osoittanut mieltään, kun on suuttunut minulle jostain. Käytös muuttuu silloin hyvin kylmäksi, ei suostu juttelemaan edes vähän. Joskus myös uhkaavaa, esim. ei ole antanut minun poistua autosta tai asunnosta. Piilottanut minun tavaroita esim. polkupyörän. Sitten kun hänen "huono kautensa" päättyy niin korjailee nuita asioita.

No, olen kuitenkin tulossa siihen tulokseen, että ei minun kannata hänen kanssaan mennä eteenpäin, vaikka pääsisinkin maalle.

Hän siis omistaa tyhjän maatilan ja olisi nyt valmis sinne muuttamaan.

Tuohan on jo vakavaa. Jos muutat ja eroat, ota kaveri turvaksi, että pääset lähtemään, jos sinulla on jo kokemusta estämisestä.

Vierailija
20/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Minua häiritsee kun oma mielialasi vaihtelee miehen mielialan mukaan. Tilanne ei muutu asuinpaikkaa vaihtamalla eikä muillakaan ulkoisilla muutoksilla. Sinä voit muuttaa vain itseäsi. Olet läheisriippuvainen. Se vaatii hoitoa. Itsenäisty henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi