Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikkutytöt kiljuvat koko ajan?

Vierailija
13.08.2020 |

Asun koulun vieressä, kai se joku ala-aste on, tai ehkä 3.-6. luokkalaisia tai jotain. Olen etätöissä, ja asun talon ylimmässä kerroksessa. Täällä on kuuma pilvisenäkin päivänä, ja hellepäivänä täällä on sietämättömän kuuma. Pitäisin siis ikkunan mielelläni auki varsinkin aamusta, jotta aamun viileä ilma vielä viilentäisi kämppääni.

Ikkunani on suoraan kouluun päin. Olen nyt kuunnellut kolme tuntia putkeen pikkutyttöjen kiljumista tauotta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkielokuvista opittua. Siellä päin tyttölaumat kommunikoivat kiljuen.

Vierailija
2/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelevat fyysisesti aikuisen naisen elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiljumisfetisti, lopeta tämän aiheen spämmiminen tänne ja heppasivulle.

Vierailija
4/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itsekkin kiljuneeni pienenä tyttönä. Ihan luonnollista. Jännityksen tunteesta ja että on kivaa.

Vierailija
5/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilju koko aikaa. Esim nukkuessaan meidän ipana on aika hiljaa.

Vierailija
6/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äitinä ihmettelen samaa. Kaksi on aloittanut kiljumisen jo vauvana, joten ei ole opittua se...

Vierailija
7/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotatko pikku poikien möreät äänet tyttöjen kiljumisen seasta?

Vierailija
8/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää enemmän ne kiljuvat pojat.

Vierailija
9/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ne haluavat kiljua. Kuuluu lapsen luonteeseen. Eri asia on sitten, että nykyään opettajilla ei ole paljon keinoja puuttua siihen kiljumiseen. Edes jälki-istuntoa ei saa enää antaa, karttakepistä puhumattakaan.

Vierailija
10/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelevat fyysisesti aikuisen naisen elämää.

t

Jep, pitää treenata äänihuulia että osaa kiljua ja käkättää jos sattuu pääsemään aikuisena juontamaan ja osallistumaan maikkarin viihdeohjelmiin kun V. Pimiä kumppaneineen jää eläkkeelle.

Vierailija
11/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Pojilta kuuluu räyh, ääär, mur, aaaaa silloin tällöin. Tytöt kiljuu joka sanan; iiiik, iiiik Annika täällä on iiik ampiainen tule kattomaan sonja ampiainen lenti tonne kato poni mennään ratsastamaan mun täytyy vaihtaa vaatteet äiti kotona syön sitten Milla mennään iiiikk.

Vierailija
12/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vieressä on uimala.  Vaikka ikkunat on kiinni, kamala rääkyminen kuuluu sisälle asti.  En tiedä onko poikia vai tyttöjä.  Mutta totta on, että tytöt kiljuu kovempaa ja korkeemmalta.

Mutta ei kai koulun pihalta voi kolmea tuntia yhtäjaksoisesti kuulua kiljuntaa, ellei sitten jatkuvasti ole joku luokka urheilutunnilla ja kenttä siinä ihan vieressä.  Välituntihan ei kestä kuin 15 minuuttia.

Vierailija
13/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse kiljuneeni lapsena leikkiessä koko ajan. Yleensä leikittiin jotain eläimiä tms. ja sitten kommunikoitiin kiljumalla.

Sitten kerran koulussa opettaja tuli sanomaan, että jos kiljuu, niin ääni voi lähteä loppuelämäksi. :D Lopetettiin kiljuminen aika nopeaan.

Vierailija
14/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tekee kyllä ripari-ikäisetkin ja todella kovaa kiljuvat. Asun leirikeskuksen lähellä ja tänä kesänä siellä on ollut riparileirejä. Voi luoja sitä tyttöjen kirkumista.

Huvittavinta oli vielä ne muka piiloon menneet röökaajat, näkyivät keittiön ikkunastani, mitäs muuta kuin tyttöjä.

Vierailija
15/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kiinnittää poikien huomion. Mutta kovempaa ääntä ne pojat pitävät.

Vierailija
16/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan ylipäänsä nykyään olla ja elellä hiljaa?

Vierailija
17/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa vielä narista kuten blogga-vloggaavat 18-28 vuotiaat pinnallisiin asioihin syventyneet tubettajanaiset

Vierailija
18/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama keskustelu on täällä päivittäin. Viimeksi, että miksi kiljuminen on muotia lasten keskuudessa tms.

Vierailija
19/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä huutaa kyllä pojatkin. Johtuneeko siitä, että ovat esim. isoissa päiväkotiryhmissä joutuneet hakemaan huomiota? Tai liiallinen ruutuaika + poissaolevat vanhemmat itsekin ruudun äärellä?

Ihme touhua, kun mä olin lapsi niin tuollaiset kiljukaulat eivät olleet muiden lasten suosiossa. 

Vierailija
20/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama keskustelu on täällä päivittäin. Viimeksi, että miksi kiljuminen on muotia lasten keskuudessa tms.

En ole kertaakaan kirjoittanut tätä aiemmin kiljumisesta mihinkään. Nyt kirjoitin, kun on ollut sen verran kovaa kiljumista, että keskittyminen menee.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän