Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n Salminen flirttaili laumasuoja-Tegnellin kanssa sähköpostein

Vierailija
13.08.2020 |

Suklaarasioita ei mainittu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeä koko ajatus käyttää nuoria kilpenä ja laumasuojan etujoukkona. Tiedoksi että minun lapseni ei ole yhteiskunnan omaisuutta. Kieltäydyn antamasta häntä mihinkään ihmiskokeeseen tai altistumaan koronan vakavammille seurauksille. Häpeä THL, toivottavasti ko. tyyppi älyäisi edes erota!

Vierailija
2/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salminen joutui varmaan Koronan alussa olemaan sellaisten asioiden äänitorvi, joita ei itse kannattanut. Hänestä näki, että ei seissyt silloin sanojensa takana: takelteli, katsoi poispäin, jne.

Nyt hän on rohkaistunut puhumaan, kuten itse ajattelee, koskien maskeja ja karanteenisuositusta. Ilmaisu on suoraa ja selkeää.

Mika on ollut aluksi vaan hallituksen pelinappula, mutta on nyt löytänyt selkärankansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen näkivät, Suomen päättöjien puheet olivat laumasuojaan tähtääviä sluksi THLn johdolla. Ainoa syy miksi siihen ei menty, on lehdistön ja median aktiivisuus ja kriittiset kansalaiset.

Silloin kun koulut avattiin toukokuussa 2 viikoksi, yksi noista laumasuojaideologeista sanoi astudiossakin ihan ääneen, että korona pääsee siten kesäksi leviämään lasten ja hridän perheidensä parissa, jotka ovat nuoria, ja yli 70 v riskiryhmäläiset on tärkeää suojata.

Eikös Asko Järvinen ollut silloin kovin huolissaan siitä, että kesällä on muuten liian väjän tapaukdia ja syksyllä yhtäkkiä liian paljon, että tällä lailla tapausten määrä voidaan pitää tasaisena. Se on laumasuoja-ajattelua. Päästetään virus kulkemaan nuorten läpi. Krista Kiurun sanoin suojataan iäkkäät ja nuorempi väestö "ottaa viruksen vastaan"..

Se STMn yksi vähemmän tunnettu ostastopäällikkömies, joka on keskeisessä asemassa koronan torjunnassa, lipsautti vielä aika myöhään keväällä, että ei voida tukahduttaakoronaa, "koska silloin sitä olisi liian vähän".

Suomessa taitaa osalla päätöksentekijöiden /korkeiden virkamiesten keskuudessa yhä virläkin olla laumasuojaideologia, mutta sitä ri vain sanota ääneen.

Vierailija
4/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salminen joutui varmaan Koronan alussa olemaan sellaisten asioiden äänitorvi, joita ei itse kannattanut. Hänestä näki, että ei seissyt silloin sanojensa takana: takelteli, katsoi poispäin, jne.

Nyt hän on rohkaistunut puhumaan, kuten itse ajattelee, koskien maskeja ja karanteenisuositusta. Ilmaisu on suoraa ja selkeää.

Mika on ollut aluksi vaan hallituksen pelinappula, mutta on nyt löytänyt selkärankansa.

Ei vaan päinvastoin.

Oikeuskansleri alkoi myöhäiskeväällä helvittää THLn ja STMn toimia, että ovatko ne rikkoneet lakia, kun rivät ole halunneet torjua yleisvaarallista tartuntatautia tarpeekdi aktiivisesti ja on jopa viittailtu laumasuojaan.

Sen jälkeen takki näyttää kääntyneen ainakin julkisesti näillä tahoilla.

Nyt se laumasuojaideologia näkyy enää kummallidena, käsittämättömänä hidasteluna, että näyttää, että vain pohditaan ja selvitetään ja maskisuositustakin pitkitetään ja näytetään vastustavan ja pakon edessä päätetään lopulta jotain, mutta mahdollisimman tehottomassa ja minimalistisessa muodossa. Jnr jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi