Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä tarjoan lapsille "roskaa" välipalaksi. :(

Vierailija
12.08.2013 |

Tein makrillivoileipiä. Tomaattikastikkeeseen säilöttyjä makrilleja ruisleivän päällä, lisäksi salaattia ja välipalan päälle kiwi vähän kuin jälkkäriksi. Lapset söi hyvällä halulla. Mies tuli kotiin kesken välipalan ja alkoi kauhea mekkala, että syötän jotain sontaa hänen lapsilleen... Ovat siis miehen edellisestä avioliitosta.

Ymmärtääkseni makrillissa on kaloista terveellisin rasva... En ole aiemmin syöttänyt noille lapsille makrillia, mutta tuntuivat tykkäävän, kunnes mies tuli kotiin...

Mitä niin kamalaa tuossa nyt oli? :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ääliö.

Vierailija
2/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli väsynyt, pahalla tuulella ja purki jotakin tuskastumista järjettömällä meuhkaamisella. Kai niiskutit nenäliinaasi ja pyysit anteeksi huonouttasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on harvinaisen tyhmä mies. 

Vierailija
4/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikdi hoidat miehen pentuja?

Vierailija
5/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Miksi

Vierailija
6/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla meuhkaamisen omassa arvossaan, se oli turhaa ja ajattelematonta. Jos näitä ruokakeskusteluja alkaa tulemaan useammin, niin se olisi keskustelun paikka.

Vierailija
7/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuossa vaiheessa enään hänen kakaroitaan hoitaisi.

T: ihminen joka on sitä mieltä, että jos eronneen kanssa menee yhteen jolla lapsia niin lapset kuuluu pakettiin.

Vierailija
8/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapset ovat meillä joka toinen viikko. Töistä/koulusta tullessa meillä syödään välipalaa. Olen opettaja, joten  olen usein samoihin aikoihin kotona kuin lapsetkin. Pitäisikö mun yksinään syödä ja sanoa kahdelle alle 9-vuotiaalle muksulle, että ei, en hoida teitä, en anna syötävää, odottakaa, kun isänne tulee kotiin?

En tajunnut, että miehellä on joku inho säilykekalaa vastaan...

Vierailija
9/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan miehen olet onnistunut kaappaamaan itsellesi :) Miehän ex on pistänyt hyvän kiertämään...

Vierailija
10/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksua valittaa kun ei itse edes huolehdi omista lapsistaan...

Vierailija
11/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 17:24"]

No, lapset ovat meillä joka toinen viikko. Töistä/koulusta tullessa meillä syödään välipalaa. Olen opettaja, joten  olen usein samoihin aikoihin kotona kuin lapsetkin. Pitäisikö mun yksinään syödä ja sanoa kahdelle alle 9-vuotiaalle muksulle, että ei, en hoida teitä, en anna syötävää, odottakaa, kun isänne tulee kotiin?

[/quote]

No mä en hoitaisi. On parempaakin tekemistä eikä ole mun ongelma hoitaa toisten jälkikasvua. Kai tuon ikäiset osaa jo itsekin?

Vierailija
12/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 17:24"]

[/quote]

laittakoon välipalan edellis iltana mies valmiiksi lapsille jääkaapiin niin syököön niitä. Jos ei kerta emännän laittamat ruoat kelpaa ukolle.

Vierailija
13/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti mies. makrilli on parhaita kaloja säilykkeenä käytettäväksi, ehkä hieman suolaista, mutta muuten toi lasten välipala kuulosti aivan loistavalta.

Vierailija
14/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa käytöstä. Välipalassa ei ollut mitään vikaa tietenkään. Miehessä sen sijaan mahdollisesti.

Vierailija
15/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi ja lupaa seuraavalla kerralla antaa sipsejä, karkkia, popcornjea, keksejä ja viinereitä, niin ehkä mies on tyytyväinen. 

Vierailija
16/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin lapsille (omille) pullat. Ei tod tavallista. Ja tietty ei iltaruoka menny ollenkaan. Pullat siis pannassa taas!! :)

Vierailija
17/17 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli ihan pakko käydä ostamassa makrillia tän luettuani. Ruisleipää en voi ikävä kyllä enää syödä, joten tein sen seuraksi juuressoseen ja salaatin. Hyvää oli.