Korona: ripuli ja lihassärky
Menossa koronatestiin... 3 päivää vihreää ripulia ja pieni vauva kotona. Mitä huomioitava, mikä lääke apteekista? Auttaisko imodium? Kamala olo😪😪😪😪😪😪😪😱😱😱😱😱
Jos ei ole koronaa niin voiko olla tullut vauvan kakasta (rota)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla rota, jos vauva on saanut rota-rokotteen.
On saanut 1,5 vkoa sitten 2 rotatokotteen
Miten tätä hoidetaan? Ripuli tullut minulta 3 päivää, edes tee tai marjamehu eivät pysy sisällä.
Apua, onko kenelläkään ollut tälläistä..?
Mulla sunnuntaista lähtien vatsakipuja ja ripulia. Lievää kurkunkarheutta myös. La istuin samassa pöydässä Ruotsissa keikkahommissa olevan kanssa. En usko koronaan, kun ainakaan kellään muulla ei vielä ole oireita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sunnuntaista lähtien vatsakipuja ja ripulia. Lievää kurkunkarheutta myös. La istuin samassa pöydässä Ruotsissa keikkahommissa olevan kanssa. En usko koronaan, kun ainakaan kellään muulla ei vielä ole oireita.
Mikä lääke tähän auttaa?
Minä sairastin koronan erittäin vaikeana, oli taudin takia jopa teholla. Muutaman päivän kestävä ripuli alkoi kun olin sairastanut vähän yli viikon ja oli myös vihertävää.
Toivottavasti sinulla vaan se Rotavirus.
Imodium, banaani kovettaa myös, ja sanovat, että teen juonti kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastin koronan erittäin vaikeana, oli taudin takia jopa teholla. Muutaman päivän kestävä ripuli alkoi kun olin sairastanut vähän yli viikon ja oli myös vihertävää.
Toivottavasti sinulla vaan se Rotavirus.
Mulla ei ole muita oireita kuin vihreä ripuli, joka on vain liejua ja jellyä😢😥
Sekä hirveä lihassärky😥😢
Jo nämä pistää niin matalaksi, että ei puhettakaan jos vielä olisi kuumetta tms 😪😪
Voi tulla rota, jos vauva on saanut rota-rokotteen.