Tyhmin/aivopieruisin tapaus johon olet koskaan törmännyt?
Otsikossa se jo tulikin. Eli kerro joku sellainen juttu joka tulee nyt mieleen, jolle naurat edelleen ja/tai jos se tuo mieleen pelkän "eeeiiih ole todellista" -fiiliksen ;D
Omalla kohdallani kävi näin: minulla oli kyydissä kaverin kaveri ja olimme menossa tälle yhteiselle kaverillemme ja koska tämän poikakaveri asui minun lähellä niin siksi päätyi kyytiin. Eli sellainen hihittelevä ja ääneen jatkuvasti kaikkea ihmettelevä perus-bimboblondi(blondattu sellainen) ;)
Ulkona satoi ja ajoimme täällä Helsingissä kehää pitkin, sitten tämä sanoi ihan haltioituneena että voi miten näiden yläpuolella olevien sadepilvien reunat tekee jännästi tuota että sade loppuu hetkeksi, ja sitten alkaa taas, ja että jos katsoo niitä nopeasti niin näkeeköhän sieltä välistä auringon. Sanoin hänelle että joo siksi sateeseen tulee noita taukoja koska ajamme välillä SILTOJEN ALTA.
Kommentit (30)
Tää nyt ei oo niiiin hyvä, mut tässä::: eksäni 27v filosofian tohtoriopiskelija kysyi tosissaan autoilessamme (minä ajoin, hänellä ei korttia), että "mitä noi keltaset viivat tossa maantien keskellä tarkottaa?" WAAAT? Siis nämä "älä ohita keltasen viivan aikana- viivat"
Hullun lehmän tauti oli suuri uutinen. Sanomalehdessä haastateltiin ihmisiä kysyen -Pelkäätkö hullun lehmän tautia vai uskallatko syödä naudanlihaa? Nuori tyttö, ehkä 18, vastasi, ettei pelkää kun syö vain jauhelihaa..
Arhinmäki. Tapasin kaksi kertaa muutama vuosi sitten ja kyseessä todella tyhmä ihminen, sellainen leso idiootti.
Olimme kerran hienolla virallisella illallisella gourmet-ravintolassa suuren pöytäseurueen kanssa jossa mukana myös aika paljon outoja ihmisiä ja kaverini alkoi suureen ääneen selittämään kaikille oikein paheksuvaan sävyyn ja tosi junttiin tyyliin että 'minäpä en muuten sitten syö mitään sellaista eläintä joka kantaa omaa kotiaan mukana', ja kun tarjolla sattui olemaan vaihtoehtona etanoita, ja lisäksi jotain simpukoita taskurapuja ja muuta, niin aika moni katsoi siinä kieroon ja myötähäpeisesti, varmaan luulivat että tämä on jostain niin metsästä ja pellosta ettei ole koskaan vastaaville illallisille päässyt. Minua hävetti aikalailla.
^ Toisen ruokaan puuttuminen on todella ärsyttävää, olimme työkavereiden kanssa illallisella ja minä otin lammasta, niin vieressä oleva nainen pisti melkein nenänsä minun lautaseen ja alkoi määkimään siinä että: hyi miten voit syödä lammasta, meillä oli kotona lampaita ja karitsoja siellä meidän maatilalla ja aina ajattelen että ne maistuu muutenkin villalta, minä en voisi ikinä syödä tuollaista mitä sinun lautasella on.
Kiva yrittää syödä siinä sitten..!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 01:07"]
Olimme kerran hienolla virallisella illallisella gourmet-ravintolassa suuren pöytäseurueen kanssa jossa mukana myös aika paljon outoja ihmisiä ja kaverini alkoi suureen ääneen selittämään kaikille oikein paheksuvaan sävyyn ja tosi junttiin tyyliin että 'minäpä en muuten sitten syö mitään sellaista eläintä joka kantaa omaa kotiaan mukana', ja kun tarjolla sattui olemaan vaihtoehtona etanoita, ja lisäksi jotain simpukoita taskurapuja ja muuta, niin aika moni katsoi siinä kieroon ja myötähäpeisesti, varmaan luulivat että tämä on jostain niin metsästä ja pellosta ettei ole koskaan vastaaville illallisille päässyt. Minua hävetti aikalailla.
[/quote]
Söikö kaverisi sitten mitään? ;)
Juttelin työkaverini kanssa poliisin valvontakameroista ja sanoin, että eräällä toisella työkaverillamme vähän aikaa sitten oli "kamera välähtänyt". vastauksena sain kysymyksen:"ai häh, siis mitäniinku, milleen välähtäny?"
ää no siis öö. Silleen vähänniinku välähtäny, että otti kuvan, kun kuski ajoi ylinopeutta.... Vielä lopuksi sain kuulla ihmettelyä että "aijaa, siis ne ottaa niinku kuvan vai?"
Jos asuu Helsingissä ja liikkuu enimmäkseen julkisilla, voi kameran välähtäminen olla täysin vieras asia.
Mä oon kyllä sellanen yks perkeleen aivopieru koko nainen. Aina möläytän jotain maailman typerintä. Mutta se yleensä johtuu siitä jos olen hermostunut. Jos minulla on rento ja hyvä olo niin olen yleensä hyvin hauskaa ja fiksua seuraa. Jos taas tuntuu että mua arvostellaan niin alan yhtäkkiä suoltaa sammakoita ... hah
Kerran yks mies sano, että se tykkää isoista läskitisseistä. Sellanen ikineitsyt pystytukka.