Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaalinen ruokahaluttomuus synnytyksen jälkeen?

Vierailija
12.08.2013 |

Monta viikkoa kesti lähes täysi syömättömyys, pakotin itseni syömään edes jotain (tyyliin leipä päivässä) kun kaikki toitotti että pitää muistaa syödä että maitoa riittää. Join toki paljon vettä, mutta ei mitään ongelmaa maidon riittävyydessä, melkeinpä päinvastoin. Onko kellään muulla ollut vastaavaa?

Sitten tuon muutaman viikon jälkeen nälkä heräsi ja söin normaalisti, mutta missään vaiheessa imetystä ruokahalu ei ollut järjetön, kuten joillakin.

Mulla kyllä paino nousi lähes 30 kg odotusaikana (kaikki rv 20 jälkeen) joten vararavintoa oli toki :D Olikohan jotenkin kroppa osannut varastoida energiaa imetystä varten.. :) Meni kyllä kuitenkin puoli vuotta että olin takas lähtöpainossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, kesti muutaman viikon, sit alkoi ruoka maistua. Elin suunnilleen mehulla tuon ajan ja raskauskilot lähti kohisten.

Vierailija
2/2 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, mulla tosin vaihtelee tuo. Välillä on koko ajan nälkä ja välillä sitten ei tee ruokaa mieli sitten yhtään eikä jaksa syödä juuri muuta kuin tyyliin banaanin. Silti hyvin olen täysimettänyt kaksoset jo 5 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme