Onko täällä bannit käytössä? ...
Miksikähän ihmeessä mun viestejä seksiosastolla ei julkaista? Kun yritän lähettää viestiä tulee vain teksti "viesti julkaistaan hyväksynnän jälkeen"?..
Mittään pervoa tai ketään alistavaa en oo kirjoittanut ja kaikki pervot tekstit saa olla siellä kaikessa rauhassa. Ja nainen olen. Mitähän sääntöä oon mahtanut rikkoa? ...
Kommentit (11)
Kiitti vinkistä, mysteeri ratkaistu! Outoa kyllä, että ilmoitustekstissä ei lue että käytät kiellettyjä sanoja tai mitään asiaa selventävää...
Eihän täällä paljoa muutakaan ole käytössä. Ai niin, paitsi ketjujen mielivaltainen poistaminen.
On. Tänään mut on bännätty kolmasti.
Mä osallistuin asialliseen keskusteluun, jossa käytin sitä s:llä alkavaa sanaa, joka tarkoittaa sitä kun ihmiset ovat silleen intiimisti keskenään. Käytin sitä kyllä aika monta kertaa. Banniin meni.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä, mysteeri ratkaistu! Outoa kyllä, että ilmoitustekstissä ei lue että käytät kiellettyjä sanoja tai mitään asiaa selventävää...
Juu, ei siinä luekaan muuta kuin "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen", mutta todellisuudessa koskaan tällaista hyväksyntää ei ole tapahtunut. Riskisanat kannattaa kirjoittaa täl lä tavalla vä leil lä.
Banni on kyllä se kun estetään kirjoittamasta koko palstalle. Sensuuri on ihan eri asia.
täällä on pohjois korea censorikäytössä
Vierailija kirjoitti:
täällä on pohjois korea censorikäytössä
Ja sillä censorilla on jokin mielenterveyden häiriö. Ehkä bipolaarinen tai paranoia.
Vierailija kirjoitti:
Banni on kyllä se kun estetään kirjoittamasta koko palstalle. Sensuuri on ihan eri asia.
Täällä on niitä molempia yllin kyllin. Useimmista päivän suurista uutisista esim. ei juurikaan saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niitä molempia yllin kyllin. Useimmista päivän suurista uutisista esim. ei juurikaan saa keskustella.
Mutta seiskajulkkiksista kyllä saa. Siinä hyvin kiteytettynä <b>Sanoman medialinja</b>.
Ei tarvitse olla kuin joku kielletty sana, niin viesti hylätään. Ja se sana voi olla joku ihan tavallinenkin sana. Joskus oli esimerkiksi bannattu sana "äitini", kun yksi hullu täällä jankutti äidistään koko ajan.