Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEhe, katselin tuossa perjantaina vaakaa ja

Vierailija
12.08.2013 |

painoindeksin mukaan olen merkittävästi lihava. Ensinnäkin, en ole itse ollenkaan käsittänyt, minäkuva on normaalipainoinen, mitä nyt vähän römppävatsaa kertynyt kesän aikana. Itkuhan siinä pääsi, mutta ei muuta kuin dieetille.

Aloitin la paastopäivällä, söin aamulla kaurapuuroa, päivällä vihanneksia ja iltapalaksi proteiinijuoman. Eilen söin lohta ja vihanneksia ja vähän jätskiä ja patonkia (en voinut kieltäytyä, kun anoppi tarjosi...), ai niin ja kaurajuomaa. Ja join paljon vettä.

Ja nyt kahden päivän "laihiksen" jälkeen olenkin vain lievästi lihava, paino putosi rajan alle...

No joo, tiedostan tilanteen ja tavoitteena normaalipaino jouluna :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kellään ole tähän mitään kommenttia?

Onko muilla ollut vastaavaa, että ajattelitte olevanne normaaleja tai hieman pyöreitä ja sitten olettekin virallisesti merkittävän lihavia???

Mut tämä kyllä pysäytti pahan kerran.

Vierailija
2/4 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin joskus. Sitten laihdutin ja olin mielestäni normaali, mutta painoindeksin mukaan yhä lievästi ylipainoinen. Koitan laihduttaa muutamaa lihavuuskiloa vielä, mutta tiukassa ovat, vaikka senttejä lähteekin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli kolmekymppiseksi asti tosi hoikka ja sitten alkoi painonnousu niin salakavalasti, etten todella käsittänyt tilanteen "vakavuutta". En ole ulkonäkökeskeinen ihminen ollut koskaan ja peikiin tulee oikeasti katsottua tosi harvoin. Työssä ei tarvitse olla lainkaan edustava ja kotiarki on mitä on pienten lasten kanssa.

Vierailija
4/4 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan tuosta jonkin lehtijutun keväältä... hitsi, kun en muista artikkelin nimeä tai edes lehteä, josta sen luin. siinä oli kuitenkin kyse juuri tuosta mainitsemastasi kehonkuvan vääristymästä, jossa ihminen näkee itsensä normaalipainoisena tai jopa hoikkana, vaikka saattaa olla jopa sairaalloisen ylipainoinen.

mulla on kyllä ongelma juuri päinvastoin. pidän itseäni sairaalloisen lihavana, vaikka paino on pudonnut normaalipainon rajoille. en vain näe peilistä niitä kadonneita kiloja ja kuvittelen ihmisten ilkeilevän, kun mainitsevat minun laihtuneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi