Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti plussaa, seksi loppui kuin seinään.

Vierailija
12.08.2013 |

Elikkäs raskaustesti näytti plussaa pari viikkoa sitten. Tämän jälkeen seksiä ei ole harrastettu kertaakaan. Yritysaikana seksiä oli useita kertoja kuussa eli tässä nyt 4-5 kuukauden ajan. Itselläni ei seksiä tee mieli yhtään eikä mieskään ole tehnyt aloitetta eikä edes vihjaissut siihen suuntaan. Ensimmäisessä raskaudessa harrastimme seksiä kerran koko raskauden aikana. Se taisi olla siinä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Seksi jatkui vasta 3 kuukauden jälkeen synnytyksestä.

Onko tämän ihan normaalia vai mitenkäs teidän muiden seksielämä jatkuu raskausaikana? Jotenkin itsestä tuntuu siltä että haluan suojella vatsaani kaikelta mahdolliselta "hytkytyksiltä" yms. Vielä lisättäköön että sessiot kestävät lähes poikketuksetta puolesta tunnista tuntiin (pelkkä jyystövaihe) ja minä en todellakaan jaksa sitä.. 5-10min pikapanot olisi paljon mukavampia ;) 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli miestäsi. Meillä tuo johti eroon.

Vierailija
2/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuosta stressiä ottamaan kahdesta viikosta! Antaispa mun mies olla mun mies olla rauhassa pari viikkoa, raskaustestin jälkeen halunnu joka päivä panna. Joo en itsekään jaksa jyystöä jos ei ole kiihottunut olotila. Olis kiva olla välillä omassa rauhassa ja fantisoida ihan itsekseen. Olin ennen raskautta raskaasti ihastunut toiseen mieheen ja fantisoin hänestä aina imettäessäni =) se lisäsi kiihottuneisuutta omaan mieheen, mutta ei se kestänyt kuin aikansa. Arki latistaa, ja raha- ym. ongelmat vielä enemmän. meillä miehellä rahankäyttö niin huonoa ja palkka muutenkin mua huonompi, että vie ilon seksiltäkin kun se haluis että maksan lähes kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohoh anteeksi, teillä oli kyse enemmästä kuin kahdesta viikosta. malttamaton lukija täällä. Suosittelen parisuhdeterapiaa ja kahdenkeskisiä villejä retkiä! pidäthän hyvää huolta itsestäsi ja ennen kaikkea koethan olosi seksiskkääksi? Jos et, tee asialle jotain oman itsesi ja perheesi vuoksi!

Vierailija
4/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs pakko sitä on harrastaa jos ei huvita. Vaaraa siitä ei kuitenkaan ole (jos ei ole jotain komplikaatioita), mutta kyllä se meilläkin pahimman alkuraskauden väsymyksen ja öklötyksen aikoihin jäi vähiin. Sen jälkeen pantiinkin kun pienet puput, kunnes loppuraskaudesta alkoi olla olo niin tukala ettei paljon seksi käynyt mielessäkään.

Vierailija
5/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Itsellä oli jossain vaiheessa kun maha alkoi kasvaa, että en ollut kovin innoissani harrastamassa seksiä, koska häpeilin mahaani, vaikka se olikin "vain" raskauden takia kasvanut. Nyt olen päässyt asian yli, ja viikolla 32 minä olisin meistä edelleen se aktiivisempi osapuoli.

Vierailija
6/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turvassa se lapsi siellä vatsassa on "hytkytyksiltä". Itselläni on vaan niin pahat pahoinvoinnit 18 viikolle, että ei miehen tarvi edes yrittää.

Vierailija
7/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 raskautta takana ja harrastettiin seksiä ihan normaalisti aina raskauksien aikana. Itsellä halut ovat vähentyneet sen jälkeen, kun lapsi on syntynyt, mutta palautuneet sitten ajan kanssa normaaliksi. Olis aivan kamalaa olla ensin 9 kk rakastelematta ja vauvan syntymän jälkeen useimmat ovat niin rikki ettei seksi tulee mieleenkään. Kuinka moni oikeasti kestää noin pitkiä kuivia kausia?

Vierailija
8/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pussiin tomaatti, täytä se vedellä ja töki pussia tylpällä pehmeäpäisellä esineellä. Vaurioituiko tomaatti?

Lapsi on vatsassa kohdun ja lapsiveden suojassa, seksistä ei ole vaaraa.

Vierailija
9/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menkälaisia puputtajia te ap miehenne kans olette, jos olet huolissasi 2 VIIKON seksittömästä kaudesta?? Joillakin pareilla se voi olla 2kk, tai vaikka 2 vuotta. Mitä sitten kun olet synnyttänyt ja siinä tulee väkisinkin pidempi tauko kuin 2 viikkoa? 

Vierailija
10/10 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 07:48"]

mitä tuosta stressiä ottamaan kahdesta viikosta! Antaispa mun mies olla mun mies olla rauhassa pari viikkoa, raskaustestin jälkeen halunnu joka päivä panna. Joo en itsekään jaksa jyystöä jos ei ole kiihottunut olotila. Olis kiva olla välillä omassa rauhassa ja fantisoida ihan itsekseen. Olin ennen raskautta raskaasti ihastunut toiseen mieheen ja fantisoin hänestä aina imettäessäni =) se lisäsi kiihottuneisuutta omaan mieheen, mutta ei se kestänyt kuin aikansa. Arki latistaa, ja raha- ym. ongelmat vielä enemmän. meillä miehellä rahankäyttö niin huonoa ja palkka muutenkin mua huonompi, että vie ilon seksiltäkin kun se haluis että maksan lähes kaiken.

[/quote]

Se sana on fantasioin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi