Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miesystävän, teinkö oikein?

Vierailija
12.08.2020 |

1,5 vuotta ehdittiin seurustella/säätää. Mä oon 27, mies 37. Mies olisi tahtonut muuttaa yhteen, mutta rahajuttujen, tai niistä riitelyn vuoksi se osottautui mahdottomaksi. Minulla on kaksi lasta ja opiskelen, mies käy töissä ja tienaa hyvin. Siis oikeasti tosi hyvin, hänellä on ferrari ja joku toinen urheiluauto. Mies ei kuitenkaan millään tavalla olisi osallistunut asumiskustannuksiin, sillä asun opiskelija-asunnossa eikä hän saa olla siellä virallisesti kirjoilla. Myöskin miehen elämäntyyli on loisiva eikä hän varmasti olisi osallistunut ruokakustannuksiin ollenkaan. Myöskin kaikesta yhteisestä tekemisestä/lomamatkoista minä maksan aina puolet ja tulen aina maksamaan. Sen mies on tehnyt selväksi, koska pitää olla tasa-arvo. Edes ravintolassa hän ei tarjoa, vaikka haluaa käydä siellä usein syömässä. Eihän se olisi tasa-arvoista, että mies maksaa. Näiden asioiden vuoksi lopulta jätin hänet. Eikä todellakaan ole ainuita ongelmia suhteessamme. Miten olisitte itse toimineet? Kuulostaako nuo ihan pikkujutuilta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanokaa nyt jotain, kai tekin olisitte jättäneet tuollaisessa tilanteessa. Ai niin, viimeksi tänään mies yritti maksattaa omia ruokaostoksiaan minulla, mutta sanoin kassalla että tästä poikki.

Ap

Vierailija
2/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä oikeasti ole tuollaisen mulkeron kanssa vakavissasi seurustellut? Melkoinen helmi mieheksi ja joutui nyt kierrätykseen. 

Vierailija
4/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein, olisin tehnyt samalla tavalla. Itse ajattelen niin, että kun rakastaa, haluaa helliä yms toista kaikin tavoin, myös tarjoamalla vaikka hyvää ruokaa ja ostelemalla pieniä yllätyksiä. Niin mä ainakin teen ja niin tekee myös mieheni.

Vierailija
5/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteenne on erilainen.

Sinulle varmaan riittää nykyiset lapset huollettaviksi. 37-vuotias lapsi siihen päälle on liikaa kenelle tahansa. Toivotaan, että mieslapsosella on äiti, joka ottaa hänet hoiviinsa.

Vierailija
6/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa puolisoa jonka kanssa ei ole taloudellisesti tasa-arvoinen. Joten tietysti oli hyvä kun jätit. Ei ketään saa loisimaankaan ryhtyä. Jos ei ole varaa pysyä puolison elämäntyylissä on oikein poistua.

Vierailija
7/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkevältä päätökseltä. Sinun pitää kuitenkin turvata oma ja lapsesi elämä rahallisesti ja noiden tietojen valossa mies olisi sinulle iso kuluerä. Kyllä löydät vielä itsellesi paremman kumppanin.

Vierailija
8/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa järkevältä päätökseltä. Sinun pitää kuitenkin turvata oma ja lapsesi elämä rahallisesti ja noiden tietojen valossa mies olisi sinulle iso kuluerä. Kyllä löydät vielä itsellesi paremman kumppanin.

Just tää! Valmistun kyllä ihan hyväpalkkaiseen ammattiin, mutta enhän mä sittenkään tai varsinkaan opiskellessa haluu tuhlata rahojani kaiken maailman juttuihin mitä se haluaa mun kans tehdä. Haluun säästää rahaa ja opintolainan ajattelin sijoittaa. Jos mä olen sen kanssa niin eipä paljon opintojen jälkeen säästössä rahaa ole. Pitää tässä ajatella omaa ja lasten tulevaisuutta. Eihän sekään ajattele muuta kuin itseään.

Ap

Vierailija
9/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa puolisoa jonka kanssa ei ole taloudellisesti tasa-arvoinen. Joten tietysti oli hyvä kun jätit. Ei ketään saa loisimaankaan ryhtyä. Jos ei ole varaa pysyä puolison elämäntyylissä on oikein poistua.

Joo, tässä mä olen osittain samaa mieltä. Suurin ongelma onkin, että mies koittaa loisia mun rahoilla. Saattoi esim. olla monta päivää putkeen kylässä eikä puhettakaan, että osallistuisi edes ruokakustannuksiin. Käskytti vaan mua mitä kaupasta pitää hänelle tuoda :D

Ap

10/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee mieleen että miten jaksoit 1,5 vuotta katella. Varmaan ferrarin takia.

Vierailija
11/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän v i t t u a nyt taas? Ei kai oikeasti kukaan Ferrarilla ajeleva ja hyvin tienaava mies pyri loisimaan opiskelijanaisen rahoilla?

Pakko olla päivän porvoolainen. Jos se mies olisi sairaalloisen saita, niin ei se mitään urheiluautoja olisi raaskinut ostaa alun perinkään.

Perinyt autot ja jonkun kämpän, ja on oikeasti ihan persssaukinen?

Vierailija
12/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikone kirjoitti:

Tässä tulee mieleen että miten jaksoit 1,5 vuotta katella. Varmaan ferrarin takia.

Heh, no ei mua se sen ferrari kyllä kiinnostanut :D olihan se ihan hieno, mut siinä kaikki. Ja oli se mies fiksu ja hyvännäköinen. Yritin kyllä jättää tyypin jo keväällä, mutta se itki takaisin. No pitää olla tarpeeks jämpti. Kyllähän sen perässä naisia juoksee (eivät varmaan tiedä millanen kusiaivo se oikeesti on) et sinällään ihmettelen miks se mun perään itki. En mä nyt niin hyvä saalis oo ja itseasiassa meillä on sen miehen kans tosi samanlaiset luonteet. Hyvässä ja pahassa. Mut en mä sitä silti jaksanut, koska en siedä tollasta loisimista, itse en kuitenkaan ikinä käyttättyis niin.

Ap

Vierailija
13/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Ferrarin omistaminen ihmisestä rikkaan? Ehkä, mutta ei välttämättä henkisellä tasolla.

Vierailija
14/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yksilöllistä tilannettasi, mutta tässä yhteiskunnassa erotaan ihan liian heppoisin perustein

Vierailija
15/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitähän v i t t u a nyt taas? Ei kai oikeasti kukaan Ferrarilla ajeleva ja hyvin tienaava mies pyri loisimaan opiskelijanaisen rahoilla?

Pakko olla päivän porvoolainen. Jos se mies olisi sairaalloisen saita, niin ei se mitään urheiluautoja olisi raaskinut ostaa alun perinkään.

No siis mies sai nuorena ison perinnön, mut kyllä se oikeasti myös tienaa tosi hyvin, muutaman kymppitonnin kuussa. En tiedä miten se luulee voivansa käyttäytyä noin. Pakko olla joku luonnehäiriö.

Ap

Vierailija
16/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi kustantaa sinun au-lasten elämä?

M/40

Vierailija
17/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mies sai nuorena ison perinnön, mut kyllä se oikeasti myös tienaa tosi hyvin, muutaman kymppitonnin kuussa. En tiedä miten se luulee voivansa käyttäytyä noin. Pakko olla joku luonnehäiriö.

Ap

Että ihan muutaman kymppitonnin kuussa? Rajaa melkoisesti ammatteja joissa saattaa toimia; itse asiassa Ferrarin omistaminen, tuollaiset tulot ja ikä... noista voisi jo tunnistaa henkilön. Jos hän olisi oikeasti olemassa.

Vierailija
18/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hieman yksinkeraisena miehenä ihmetelen, että miten jaksoit tuota miekkosta noinkin pitkän ajanjakson (puolitosia vuotta) . Ehkä en vain ymmärrä tarpeeksi siä miten kauniit kulissit houkuttavat vaikka järkisanosikin että ne ei kuulu itselle, vaan ovat osa jonkun toisen elämää.  

Vierailija
19/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Että ihan muutaman kymppitonnin kuussa? Rajaa melkoisesti ammatteja joissa saattaa toimia; itse asiassa Ferrarin omistaminen, tuollaiset tulot ja ikä... noista voisi jo tunnistaa henkilön. Jos hän olisi oikeasti olemassa.

Voi luoja.. Pitääköhän poistaa tää keskustelu jos se vielä tunnistetaan. Ei se nyt mikää julkkis tosiaan oo, mut jos joku tuttu viel tunnistaa. En tiedä, sais kyl olla aika tsägä.

Ap

Vierailija
20/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi kustantaa sinun au-lasten elämä?

M/40

Kuka niin sanoi?? Vaan ongelma on kun mies koittaa loisia mun rahoilla. Siis ei maksa edes ruokakaupassa. Haluaa muuttaa yhteen, mutta ei osallistua edes sähkö/vesilaskuihin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän