Jätin miesystävän, teinkö oikein?
1,5 vuotta ehdittiin seurustella/säätää. Mä oon 27, mies 37. Mies olisi tahtonut muuttaa yhteen, mutta rahajuttujen, tai niistä riitelyn vuoksi se osottautui mahdottomaksi. Minulla on kaksi lasta ja opiskelen, mies käy töissä ja tienaa hyvin. Siis oikeasti tosi hyvin, hänellä on ferrari ja joku toinen urheiluauto. Mies ei kuitenkaan millään tavalla olisi osallistunut asumiskustannuksiin, sillä asun opiskelija-asunnossa eikä hän saa olla siellä virallisesti kirjoilla. Myöskin miehen elämäntyyli on loisiva eikä hän varmasti olisi osallistunut ruokakustannuksiin ollenkaan. Myöskin kaikesta yhteisestä tekemisestä/lomamatkoista minä maksan aina puolet ja tulen aina maksamaan. Sen mies on tehnyt selväksi, koska pitää olla tasa-arvo. Edes ravintolassa hän ei tarjoa, vaikka haluaa käydä siellä usein syömässä. Eihän se olisi tasa-arvoista, että mies maksaa. Näiden asioiden vuoksi lopulta jätin hänet. Eikä todellakaan ole ainuita ongelmia suhteessamme. Miten olisitte itse toimineet? Kuulostaako nuo ihan pikkujutuilta?
Kommentit (34)
0/5. Jos joku tämän provon ottaa tosissaan niin ei älyllä loista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitähän v i t t u a nyt taas? Ei kai oikeasti kukaan Ferrarilla ajeleva ja hyvin tienaava mies pyri loisimaan opiskelijanaisen rahoilla?
Pakko olla päivän porvoolainen. Jos se mies olisi sairaalloisen saita, niin ei se mitään urheiluautoja olisi raaskinut ostaa alun perinkään.
Perinyt autot ja jonkun kämpän, ja on oikeasti ihan persssaukinen?
No siis mies sai nuorena ison perinnön, mut kyllä se oikeasti myös tienaa tosi hyvin, muutaman kymppitonnin kuussa. En tiedä miten se luulee voivansa käyttäytyä noin. Pakko olla joku luonnehäiriö.
ApEttä ihan muutaman kymppitonnin kuussa? Rajaa melkoisesti ammatteja joissa saattaa toimia; itse asiassa Ferrarin omistaminen, tuollaiset tulot ja ikä... noista voisi jo tunnistaa henkilön. Jos hän olisi oikeasti olemassa.
Ööööh, muutama kymppitonni on vähintään 30000 - 40000, eli vuosiansiot ovat noin puoli miljoonaa euroa, joo...:D
Joo joo. Varmaan on tulot puoli miljoonaa, eikä halua maksaa ruokiaan.
Porvoossa on sitten tosi kamalia rikkaita miehiä.
V
Höh, no ärsyttää et tätäkin on haukuttu täällä provoksi! Mä en edes ymmärrä kellä aikuisella ihmisellä on aikaa ja ennen kaikkea viitseliäisyyttä trollata jossai vauva-palstalla.
Ap
Ensin sait miljoonaperinnön ja nyt tällanen alotus :D
Minulla ollut sama tilanne. Asuin Helsingissä ja mies 18 vuotta vanhempi. Eli minun opiskelija-asunnossani 10 vuotta ilmaiseksi ja oli hänellä hyvä palkka. Tämmöisiä ihmisiä on.
Teit oikein, mies jolla on varaa, muttei halukkuutta auttaa naista rahallisesti, on vain halvan pillun perässä.
M
Vierailija kirjoitti:
Teit oikein, mies jolla on varaa, muttei halukkuutta auttaa naista rahallisesti, on vain halvan pillun perässä.
M
Tekstin tyylistä päätellen juuri näin on ollutkin. Kyseessä on ollut varsinainen kymmpitonneja tienaava "grab them by the pussy" mies. :D
Ja 1,5 vuotta jaksoit hänen kanssaan säätää? Kuinka paljon sinulla on kertynyt velkaa tuolta ajalta?
P.S. Minä asuin opiskeluaikanani opiskelija-asunnossa. Työssäkäyvä keskituloinen puolisoni asui ihan virallisesti siinä samassa asunnossa minun ja lasteni kanssa. Saimme asua siinä koko perheellä myös silloin kun minulla oli äitiysloman vuoksi opinnot tauolla, eli perheessämme kukaan ei opiskellut, mutta minä olin oppilaitoksen kirjoilla.
Samassa talossa asui myös muita pariskuntia, joista toinen opiskeli ja toinen oli työelämässä.
Ööööh, muutama kymppitonni on vähintään 30000 - 40000, eli vuosiansiot ovat noin puoli miljoonaa euroa, joo...:D