Mitä mieltä uusista "maajusseista"
Oli paljon naisiakin mukana eikä yhtään sateenkaariperhettä etsivää.
Kenen uskot saavan eniten kirjeitä?
Kommentit (10)
Miten se 21v sai sen maatilan itselleen?
Miksi siellä olisi pitänyt olla homoja tai lesboja? Ärsyttää kun alkaa olla ihmetyksen aihe jos niitä ei ole jossain ohjelmassa.
se viimeinen esitelty nainen oli aivan ihana. =) nautin niin hänen murteensa kuuntelemisesta, että voisin vaikka sen takia seurata tuota sarjaa. koskaan ennen en ole sitä katsonut.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 10:27"]
Miksi siellä olisi pitänyt olla homoja tai lesboja? Ärsyttää kun alkaa olla ihmetyksen aihe jos niitä ei ole jossain ohjelmassa.
[/quote]
Niinpä, mutta ihmetyksen aihe se kuitenkin nykyään on.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 10:32"]
se viimeinen esitelty nainen oli aivan ihana. =) nautin niin hänen murteensa kuuntelemisesta, että voisin vaikka sen takia seurata tuota sarjaa. koskaan ennen en ole sitä katsonut.
[/quote]
Niin oli, hänelle kyllä soisi miehen ja lauman lapsia. Toki kaikille muillekin, mutta hän oli erittäin sympaattisen oloinen. Mikä miehiä vaivaa kun hänkin on vielä vapaa???
se oli just ärsyttävä se viimenen.
Uskoisin että Eero saa paljon kirjeitä. Hän oli kyllä aivan ihana, pilkettä silmä kulmassa. Juurikin saman tyylinen kuin itsekkin olen. Olisikohan hän minulle juuri "se oikea". =)
Hyvä taso oli mun mielestä kuten viime vuonnakin. Tilanhoitajakuviota en ihan tajunnut, mutta hyväntuulinen kaveri joka tapauksessa. Jännä juttu, että kaikki eivät olleet maalta kotoisin vaan ostaneet tilan. Varmaan se kulmalävistetty mies ja luottamuksesta puhunut kainuulainen saavat paljon kirjeitä.
Sillä niittikulmalla varmaan on vientiä, samoin 21-v ylämaankarjakasvattajalla.