Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitko jos todella komea mies sanoisi

Vierailija
11.08.2013 |

Komea, pitkä, lihaksikas, kaikin puolin todella komea ja vielä sanavalmis sekä hauska 32v mies sanoisi olleensa koko elämänsä aikana vain kuuden naisen kanssa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Miksi en uskoisi?

Tai jos kyse olisi jostain yhden yön tuttavuudesta, niin sitten en välttämättä luottaisi mihinkään hänen sanomaansa kun en kerran ihmistä tunne.

Vierailija
2/7 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jos on yksikin pitkä suhde, niin miksi ei?

minäkin olen "pitkä, komea, sanavalmis" (nainen), ja olen 45 ikään mennessä ollut vain neljän miehen kanssa. Koska olin tästä ajasta parikymmentä vuotta aviossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, koska tunnen pari sellaista. Harvinaisia ovat.

Vierailija
4/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tuollaisen, joka on ensirakkautensa kanssa naimisissa, ei ole muita naisia ollut koskaan. Ei mitenkään tavatonta minusta, ei nuo luonteenpiirteet ja ulkonäkö tarkoita, että mies olisi ehdottomasti joku pelimies. 

Vierailija
5/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole samanlaisia lorttoja kuin naiset. Kuusi seksikumppania on miehelle paljon.

Naiset eivät millään tajua kuinka vaikeata seksin saaminen on miehelle. Tuollakin esimerkin komea mies on voinut saada lukemattomat pakit naisilta vaikka väärällä tavalla sidottujen kengännauhojen takia.

Vierailija
6/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Vierailija
7/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 01:24"]

Miehet eivät ole samanlaisia lorttoja kuin naiset. Kuusi seksikumppania on miehelle paljon.

Naiset eivät millään tajua kuinka vaikeata seksin saaminen on miehelle. Tuollakin esimerkin komea mies on voinut saada lukemattomat pakit naisilta vaikka väärällä tavalla sidottujen kengännauhojen takia.

[/quote]

Just näin ja tuhat kertaa tämä.

Oikeassa maailmassa miehet lorttoilevat ja lutkailevat tosi paljon naisia vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan