Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rinnat on aina niin kipeät? Sairastan pcos-oireyhtymää, voiko liittyä siihen?

Vierailija
26.04.2024 |

Olen "vasta" 27.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on liikaa Maitua. Pitäisi käydä lypsyllä.

Vierailija
2/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain lihonut lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitostako se täällä voidaan tietää.

Vierailija
4/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hormonitasojen heilahteluihin tuo yleensä liittyy.

Vierailija
5/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voi liittyä pcos:iin. Suomessa ei varmaan oikein tunneta koko oireyhtymää. Lue englanniksi siitä. Kasvisruoka ja liikunta auttavat. 

Vierailija
6/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Voi liittyä pcos:iin. Suomessa ei varmaan oikein tunneta koko oireyhtymää. Lue englanniksi siitä. Kasvisruoka ja liikunta auttavat. 

Ja esimerkiksi vihreä tee.

Vierailija
7/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko olla raskaana? Minulla eka oire oli rintojen arkuus

Vierailija
8/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen raskautta rinnat kuukautiskierron mukaan kipeät. Sellaista repivää kipua muistaakseni oviksen aikaan. Kävin ultrassa ja todettiin rasvapatit. Kai ne hormonien mukaan laajeni tai jotain. Synnytyksen jälkeen ei ole enää ollut tuota.

Vierailija
9/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä hormonikiertoon. Mutta voi liittyä myös vaihdevuosiin tai rintasyöpään.

Vierailija
10/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laikkauttamassa rakkulat pois, varsinkin jos lapset on jo tehty.

Vierailija
11/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja talliin, minä voin vinkaista, enkä mä niin paljoa huua siitä hinnasta.

Katsastusmies

Vierailija
12/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kilpirauhasen liikatoimintaa,kovin  kipeät  rinnat. Kait se hormoni juttuu voi viitata? 

Vierailija
13/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hoito on vegaanikarppaus, runsas aerobinen liikunta ja riittävä veden juonti. Ei sokeria, ei hiilihydraatteja eikä lihaa. Sykettä nostavaa aerobista liikuntaa 1-2h/päivä. Laihdutus auttaa myös.

Vierailija
14/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sannan tyylinen umpilauta vai löytyykö kulmunit?

Vierailija
15/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätit sinun rinnat ovat.

Vierailija
16/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa elämää myös jatkuvasti rinnat kipeinä ja samoin PCOS-diagnoosi. Joten ehkä niillä on yhteyttä. Nyt on jo vaihdevuodetkin jokseenkin ohi, eikä ole enää mitään vaivoja. Aika pitkään piti tätä hetkeä odottaa, mutta tulihan se vihdoin.

Vierailija
17/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että vhh auttaa siihen.

Vierailija
18/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi, kyllä tunnetaan. Tietoa löytyy suomeksi vaikka millä mitalla.

Vierailija
19/19 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot riippurinnat iäkkäänä ovat ihan kamalat kun aluset hautuu ja alkaa kutiamaan ja sinne tulee rasvaluomia.

Minä pelkään ihan kaikkia leikkauksia ja lääkäriä yli kaiken. Jo murtumien takia sairaalassa olo on ollut ihan helvettiä.

Nilkka kun murtui niin nuori lääkärin lanttu pakotti että olisi pitänyt pystyä ylipainoisena mennä rappusia ylös ja alas ennen kuin pääsi kotiin ja minulla ei ollut kotona mitään rappusia kotona enkä lähtenyt rappus urheiluun sairaana.

Tämä oli järkyttävää että pakotettiin murtuma potilas menemään rappusia ylös ja alas ennen kuin pääsi kotiin. Kuinka tämmöinen voi olla mahdollista enää ja sitä ihmettelin sairaalassa ollessani. Siis se nuori lääkärin lanttu sanoi ettei täältä pääse murtuma potilas pois jollei onnistu kepeillä konkkaamaan rappusia ylös ja alas murtuneella jalalla. Minä en suostunut siihen.

Minua pidettiin sitten ihan turhaan sairaalassa kuhan sanoin että nyt paperit tänne ja lähden kotiin kuntoutumaan ja viisas omaineni sanoi että ota rollaattori. Sairaanhoitaja sanoi että siitä tulee kädet kipeeksi ja tulikin niin että jalkaa kannattelevaa käsivarttä särki vuoden ja sitten se yhtäkkiä loppui.

Kävelin loppu tarkastukseen ilman tukia ja lääkäri sanoi että kuinka pystyt kävelemään ilman tukia. Joo ihan sen takia kun en lähtenyt telomaan juuri leikattua jalkaa rappusiin lääkärin määräyksestä ja aloin sitä ihan hitaasti kuntouttamaan jalkaa omaan tahtiini.

Sitten koronapiikeistä tuli ihmeelliset käsivarsi kivut jotka kestivät yli vuoden ne kamalat jomotukset käsivarsissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi