Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin OIKEA mies toimii eli av-mammojen mies

Vierailija
11.08.2013 |

lykäs ja väkivaltaan kykenevä Herrasmies oli kävelyllä kaupungilla naisensa kanssa. Oli vapaa ilta. Lapset hoidossa mummilla, joten oli hyvä mahdollisuus lähteä hieman rentoutumaan ja kenties nauttimaan muutaman juoman johonkin ravintolaan. Herrasmiehen ja hänen naisensa kulkiessa pitkin Hämeenkatua heitä vastaan käveli Känniääliö:

Känniääliö: Hyvät tissit h.u.oralla!
Herrasmies: *kohteliaasti* Anteeksi kuinka?
Känniääliö: Tissit!
Herrasmies: *Pitkä monia lauseita sisältävä virke, jossa nokkelasti solvataan känniääliö perhettä, tatuointien ulkonäköä, tehdään viittauksia mahdollisesti alhaiseen älykkyysosamäärään ja sivistystasoon sekä kyseenalaistetaan Känniääliön elämänkatsomus. Lopuksi onnistutaan vielä tökkäisemään Känniääliön lapsuuden traumoja*
Känniääliö: Mitä vit..! Käyks sä? *tuuppaisu*Herrasmies: Jos haluatte taisteilla, niin saatte toki valita välineet? Vai käymmekö taistoon kenties paljain nyrkein`
Känniääliö: *nakkikioskiheijari*

Seuraa lyhyt hätävarjelun rajoissa olevaa enemmän sietämätöntä kipua kuin pysyviä vammoja aiheuttavaa väkivaltaa sisältävä tuokio, joka päättyy siihen, että Herrasmies kannattelee maassa makaavan Känniääliön päätä sormet sieraimissa.

Herrasmies: Voisitteko pyytää anteeksi?
Känniääliö: Anteeksi

Herrasmies nostaa Känniääliön läheisen linja-autopysäkin penkille istumaan ja ojentaa hänelle puhtaan nenäliinan verensekaisen rään pyyhkimistä varten ja lähtee taluttamaan naistansa kohti Ale-pubia, jossa tilaa itselleen oluen ja naiselleen light-siiderin. Nämä hän pyytää vielä erikseen jalallisiin laseihin ja naiselle pilli… totta kai….

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kone sekoili :(

Vierailija
22/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/31 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä ap

Vierailija
26/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno väkivalta / alfauros-fantasia. Ensinnäkin mies ajautuu itse väkivaltaiseen tilanteeseen, kun voisi vaan kävellä tuollaisesta idiootista ohi. Toisekseen hän pitää tätä (ilmeisen idioottia) huutelijaa lähinnä apinan tasolla ja provosoi tämän hyökkäämään, sitten väkivaltaa käyttää altistaa toisen suurelle kivulle. Mitä hienoa tässä on? MInun mielestäni tässä tarinassa on kaksi idioottia, oikeastaan yhtä suurta.

Vierailija
27/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "Herrasmies" on aivan uskomaton idiootti itsekin, vaikka pitää itseään älykkäänä ja kykenevänä. Tälläiseen leikkiin lähtiessä pitää aina muistaa, että tällä tissihuutelijalla olisi voinut olla kavereita tai jonkinlainen teräase, jolla olisi nöyryytettynä iskenytkin tätä naista. Ei ollenkaan ritarillista, vaan idioottimaista.

Vierailija
28/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Mun mies antaa mun hoitaa tuollaiset ääliöt ihan itse. Pelkkä säälivä mulkaisu päästä varpaisiin riittää, jos sekään on tarpeen. Mutta hei: kukin valitsee sellaisen miehen, kuin haluaa. Minä haluan minun mieheni, joku muu taas tarvitsee tuollaista muka-herrasmiestä.

Vierailija
29/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiaahan tämä on varmastikin koko aloitus. Vaikka tuo "herrasmies" kuvittelee olevansa kuinka ylivertaisen älykäs ja kykenevä tahansa, totuushan on että hän osoittaa olevansa täysin samalla tasolla kuin huoritteleva. Ensin haukkuu toisen, provosoi ja käyttää sitten väkivaltaa hyökkäämään usutettua kohtaan. Mitä hienoa tuossa on? Ehkä keskenkasvuisten mielestä. Minun mielestäni "tosi mies", olisi antanut asian olla, eikä vaarantaa asialla "naisensa" tai omaa terveyttään, olkoot kuinka ylivertainen ja kyvykäs tahansa.

Vierailija
30/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aatelkaa sitä veristä räkää Tosimiehen sormissa, kun on kannatellut pulsua sieraimista. Hyi JÄIKS. Ap, mihin se ne pyyhki, huomaamatta naisensa leningin selkämykseen tietysti...?

Vierailija
31/31 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitäisi suuttua jos joku kehuu naista?

Taannoin pubissa kehuin kaverin muijan persettä ja kysyin saisinko koskea.

Kaveri antoi luvan ja vielä käänsi naisensa siten, että pääsin kosketusetäisyydelle.

Haha, tyttö oli ihana kun ei sanonut mitään ja se vain käännettiin ympäri siinä kuin jokin veistos.

Tosi tarina. Uskon, että tyttökin tykkäsi kun sai huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän