Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saatte vapaasti haukkua, arvostella, potkia perseelle jne!

Vierailija
11.08.2013 |

Olen nuori. Minulla on ylipainoa 35 kg. Vyötärönympärys 132 cm. Minulta on leikattu sappirakko sappikivien takia, on huono kolesteroli korkealla, selkä ja polvet kovilla, kakkostyypin diabetes ja sydämen kanssa ongelmia. En silti saa laihdutettua, vaan herkuttelen ja herkuttelen ja kaikista pahinta on se, etten liiku. Olen kokeillut miljoonia dieettejä ja elämäntapamuutoksia. Minulla on jonkin sortin syömishäiriö, mutta silti. Nyt saatte luvan kanssa haukkua niin paljon kuin sielu sietää. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 13:37"]

Mitä järkeä elää onnettomana läskinä joka ei halua edes muuttua?Itsehän kirjoitit että herkuttelu jatkuu vaikka sydänoireita?Mitä onnellista siinä on?tarkoitin että vakavasti sairaat ihmiset ja ilman omaa syytään,toisin kuin sinä,eivät halua kitua ja oikeasti tekevät hoitotestamentteja etteivät kärsisis turhaan ja olisi omaisille taakkana,sä oikein tarkoituksella haluat toisten hoidokiksi.Mielestäni aika vihannestouhua moinen mutta jos itselle sai riittää tollainen varjoelämä niin mikäs siinä

[/quote]

Kyllä minullakin hoitotestamentti on, mutta ei mun elämä mitään kitumista ole! Masennuksen selättäneenä koen olevani onnellinen ja onnellisessa asemassa kiloista huolimatta. Terveys reistaa, mutta ehkä sitä suuremmalla syyllä olen onnellinen pienistä asioista. Enkä ole missään vaiheessa sanonut, etten _halua_ muuttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi