Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisessä Skopjen koneessa 5 tartuntaa

Vierailija
12.08.2020 |

TIistaina Turkuun saapuneen Skopjen lennon matkustajien testitulokset ovat valmistuneet. Testattuja oli 129 ja heistä viideltä löytyi koronavirustartunta.
Tartunnan saaneista ihmisistä yksi on Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella, muut neljä muualla Suomessa.
TS

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi juuri näitä Makedonian koneita tarkastetaan. Tai lähinnä miksi vaan niitä. Makedonian koronatilanne on huomattavasti parempi kuin esim. Espanjan, Ranskan, Iso-Britannian ja Saksan. Testaisivat kokeeksi välillä vaikka Espanjan koneen kaikki matkustajat niin tulos voisi olla huomattavasti suurempi!

Vierailija
22/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä nämä lennot voivat jatkua?! Vähä-älyisempikin ymmärtää että tässä on vain jäävuoren huippu näkyvissä!

Ei kai niitä nopeasti voi perua. Mulla lähtö parin viikon päästä. Toivottavasti pääsen reissuun, kun mun poikaystävä ja sen koko suku odottaa näkevänsä mut.

Ei nää sun provot oikeen uppoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Kosovosta taudin minä löysin

Löysin Covidin pienen herttaisen

Virus kohta minut sitoi kuumeen köysin

Sitoi lepoon iäisehen

Et siis tiedä missä Skojpe on.

Kosovon pääkaupunkiin alle 100 km, ainut kaupunki, josta tulee suorat lennot Suomeen. Kosovolaisia ovat matkustajat. Kannattaa itse googlettaa ennen kuin viisastelee.

Vierailija
24/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi juuri näitä Makedonian koneita tarkastetaan. Tai lähinnä miksi vaan niitä. Makedonian koronatilanne on huomattavasti parempi kuin esim. Espanjan, Ranskan, Iso-Britannian ja Saksan. Testaisivat kokeeksi välillä vaikka Espanjan koneen kaikki matkustajat niin tulos voisi olla huomattavasti suurempi!

Tuoreissa tartunnoissa se on Euroopan pahinta aluetta tällä hetkellä.

Vierailija
25/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä nämä lennot voivat jatkua?! Vähä-älyisempikin ymmärtää että tässä on vain jäävuoren huippu näkyvissä!

Ei kai niitä nopeasti voi perua. Mulla lähtö parin viikon päästä. Toivottavasti pääsen reissuun, kun mun poikaystävä ja sen koko suku odottaa näkevänsä mut.

No miksi ei voisi?

Toivottavasti myös jäät sinne kohde maahasi.

Vierailija
26/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tulee seuraava saastaisten kone ja taas kieltäydytään testeistä. Siihen mennessä on jo pakkokaranteenitkin huomattu laittomiksi joten voivat vapaasti maahan saavuttuaan levittää tartuntoja. 

Vierailija
27/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina tulee seuraava saastaisten kone ja taas kieltäydytään testeistä. Siihen mennessä on jo pakkokaranteenitkin huomattu laittomiksi joten voivat vapaasti maahan saavuttuaan levittää tartuntoja. 

Varmasti näitä oli varoitettu etukäteen, että kentällä testaajat ja jos on oireita niin kannattaa kieltäytyä testistä.

Vierailija
28/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää sun provot oikeen uppoo.

Anteeksi vain, ei ole mikään provo. Mä olin koko kesän puutarhalla hommissa, että sain rahat kerättyä reissuun. Tavattiin poikaystävän kanssa talvella lapissa missä oltiin kausityöläisinä samassa ravintolassa, kunnes korona sulki kaikki paikat ja poikaystävä palasi kotimaahan. Siitä asti odotettu, että matkat taas alkaa. Mulla kausityöt puutarhalla loppuu 21.8.

Vierailija
29/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Kosovosta taudin minä löysin

Löysin Covidin pienen herttaisen

Virus kohta minut sitoi kuumeen köysin

Sitoi lepoon iäisehen

Et siis tiedä missä Skojpe on.

Kosovon pääkaupunkiin alle 100 km, ainut kaupunki, josta tulee suorat lennot Suomeen. Kosovolaisia ovat matkustajat. Kannattaa itse googlettaa ennen kuin viisastelee.

Siellä on aivan varmasti muitakin. Kone ei tule Kosovosta.

Vierailija
30/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei voisi?

Toivottavasti myös jäät sinne kohde maahasi.

Miksi vastaat trollille???

Vierailija
31/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taidan lähteä viikonloppuna lomalle. Sitten voikin lomailla kotona vielä 2 viikkoa täydellä palkalla, lämmin sääkin tulossa. Uloskin saa mennä vaikka on karanteenissa, ei sitä taida kukaan valvoa olenko puistossa vai kahvilla. Aijai, kissanpäivät!

Vierailija
32/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, että Turusta on löytynyt viime viikkoina suuri määrä Balkanilta haettuja tartuntoja. Samasta syystä se Bukarestin lentokin testattiin.

Vierailija
33/34 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, että Turusta on löytynyt viime viikkoina suuri määrä Balkanilta haettuja tartuntoja. Samasta syystä se Bukarestin lentokin testattiin.

Kauhulla ajattelen, mitä jengiä Bukarestin koneessa tuli. Kenties halailijoita, jotka vievät mummojen korut kaulasta... Tällaista lähikontaktia ei nyt kaivattaisi.

Vierailija
34/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Skopjen tilauskoronalennot jatkuu vaan...herätys Harakka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme