Eilisessä Skopjen koneessa 5 tartuntaa
TIistaina Turkuun saapuneen Skopjen lennon matkustajien testitulokset ovat valmistuneet. Testattuja oli 129 ja heistä viideltä löytyi koronavirustartunta.
Tartunnan saaneista ihmisistä yksi on Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella, muut neljä muualla Suomessa.
TS
Kommentit (34)
Selvä. Lisätäänkö nämä tartuntarekistetiin vai jätetäänkö pois, kuten aiemmat tartunnat?
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Lisätäänkö nämä tartuntarekistetiin vai jätetäänkö pois, kuten aiemmat tartunnat?
Turun eiliset 9 oli ne Skopjesta tulleet, muut kunnat raportoi kun ehtii.
Miksi Tyksissä tulee tulokset alle vuorokaudessa, HUS:n alueella 3-5 vrk?
Kumma että noilla on niin varaa matkustella kun työt ei hirveästi maita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tyksissä tulee tulokset alle vuorokaudessa, HUS:n alueella 3-5 vrk?
Ruuhka albaanien takia?
Vierailija kirjoitti:
Kosovosta tulleet on kyllä työllistyneet ihan hyvin. Eikö tämän vuoden Finlandia-voittajakin ole syntyään Kosovosta?
Uudellamaalla oli tänään uusia 16, osa varmaan siitä lauantain koneellisesta.
Vierailija kirjoitti:
sossu maksaa
Vierailija kirjoitti:
Skopje Helsinki lento 45e joten tulijoita riittää...
Hieno homma. Skopjen tartunnat siis selkeässä laskussa. Edellisessä koneessa 24 tartuntaa ja nyt vain 5 tartuntaa. Itse varasin halvan 56 euron reissun Skopjeen 25.8 lähdölle. Nyt voi turvallisin mielin lähteä, kun tartunnat on noin selvässä laskussa. Ihana päästä lämpimään kun täällä Suomessa syksy saa.
17 hikoilevaa ja kurkkukipuista ei halunnut tikkua nenäänsä
Vierailija kirjoitti:
Kosovosta kajahtaa
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? En ole kyllä kuullut, että tuolta alueelta tulevilla olisi siinä asiassa mitään ongelmaa.
Hei Kosovosta taudin minä löysin
Löysin Covidin pienen herttaisen
Virus kohta minut sitoi kuumeen köysin
Sitoi lepoon iäisehen
Miten ihmeessä nämä lennot voivat jatkua?! Vähä-älyisempikin ymmärtää että tässä on vain jäävuoren huippu näkyvissä!
Vierailija kirjoitti:
Hei Kosovosta taudin minä löysin
Löysin Covidin pienen herttaisen
Virus kohta minut sitoi kuumeen köysin
Sitoi lepoon iäisehen
Et siis tiedä missä Skojpe on.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä nämä lennot voivat jatkua?! Vähä-älyisempikin ymmärtää että tässä on vain jäävuoren huippu näkyvissä!
Ei kai niitä nopeasti voi perua. Mulla lähtö parin viikon päästä. Toivottavasti pääsen reissuun, kun mun poikaystävä ja sen koko suku odottaa näkevänsä mut.
Pietilän mukaan koronapositiivisista yksi oli Varsinais-Suomesta, kolme pääkaupunkiseudulta ja yksi Pohjois-Suomesta.