Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naureskeleva kardiologi sairaalassa!

Vierailija
12.08.2020 |

Olen kärsinyt sepelvaltimotautiin viittaavista oireista keväästä lähtien ja joutunut päivystykseen muutamaan otteeseen oireiden takia. Sydänfilmi jne tutkimustulokset normaalit ja tänään olin kardiologilla, joka käyttäytyi minua kohtaan todella alentavasti!

Hän naureskeli (!) vähän väliä kertoessaan tuloksista ja moneen otteeseen totesi, kuinka tämän ikäiselle (35) ei pitäisi tehdä mitään sydäntutkimuksia ja antoi ymmärtää täysin selvästi, että olen turhaan tuhlannut yhteiskunnan resursseja kun kalliita tutkimuksia tehty ja mitään ei löytynyt...

Ymmärrän, että resurssit tiukoilla ja se varmasti harmittaa alan ammattilaisia, että ihminen "turhaan" menee kokeisiin, mutta minulla on vahva sukurasitus ja riskitekijöitä ja lähes kaikki sepelvaltimotaudin oireet tulleet nopealla aikavälillä niin mistä olisin voinut tietää, että oireet ovatkin vaarattomia???

Minusta tuollainen naureskelu ei ole asiallista, alan ammattilainen olisi voinut kertoa tulokset neutraalisti, ilman että tekee eleillään selväksi, että olen vainoharhainen ja luulotautinen hänen mielestään...Minulla on mt-historiaa ja pelkään, että tämä vaikuttaa asiaan, ehkä sen takia hän pitää minua ns "hulluna" :/

Onko muiden kohdalle osunut vastaavaa epäasiallista käytöstä hoitohenkilökunnan taholta? Kaipaisin vertaistukea, jäi hieman huonot fiilikset tuosta käynnistä...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa yksityiseen...

Vierailija
22/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olin 36 kun sydän leikattiin. Ja olin/olen masennuksen takia eläkkeelle, olen ollut useastikin hoidossa psykiatrian osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene yksityiselle ja maksa itse niin saa sellaista palvelua kuin tarvitset.

Eipä yksityinen tee isoja leikkauksia.

Vierailija
24/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene yksityiselle ja maksa itse niin saa sellaista palvelua kuin tarvitset.

Eipä yksityinen tee isoja leikkauksia.

Miksi iso leikkaus kun sydän oli terve?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi