Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-vuotiaalla alkaneet jalkakarvat kasvaa

Vierailija
10.08.2013 |

Meidän pienestä taitaa tulla iso. Kesän aikana 9-vuotiaan säärikarvat ovat selvästi kasvaneet ja pojan mukaan myös kiveksiin on tullut vaaleita, mutta pitkiä karvoja (eivät nyt kuitenkaan saunassa mitenkään näy).

Onko muiden pojilla alkaneet karvat tuuheta noin aikaisin ja ovatko ne tummentuneet kuinka nopeasti? Siis onko miehisiin karvoihin mennyt vielä vuosia?

Jotenkin noiden jalkakarvojen myötä tajusin että muutaman vuoden päästähän poika on jo yläkoulussa, siis oikeasti "iso". Kauhean nopeasti aika menee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että 2kk ikäisellä vauvallanikin on karvoja jaloissa.

Vierailija
2/3 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:42"]

Tiedoksi, että 2kk ikäisellä vauvallanikin on karvoja jaloissa.

[/quote]

On meidän pojallakin tietenkin ollut aina karvoja jaloissa, mutta nyt ne ovat selvästi pidempiä ja pörheämpiä kuin ennen. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10v tytöllä huomasin samaa tai siis sanoi ja näytti jalkojaan,mielestäni muutenkin alkaa olla esipuberteetin merkkejä.Siis hän mun esikoinen ja olen ollut ihmeissäni vähän koska itse olin kyllä 10v täysin penska siis rimppakinttu eikä mitään rintojenkasvuja tai karvaan viittaavaakaan.Mietinkin tuleeko puberteetti nykyään aikaisemmin kuin 70-80-luvulla.Olen ihan ulalla :S

Tyttäreni luokkakaverilla oli jo 8v kainalokarvat ja finnejä,joka mielestäni on jo aika harvinaista,vai miten se nykyään on??Pakko sanoa että olin kyllä järkyttynyt että 8v akne ja karvoja ja myös äänenmurros

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä