Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia muka aikuinen nainen ei saa painaa alle 50kg?

Vierailija
12.08.2020 |

Tähän väitteeseen taas törmäsin. Jos on yhtä lyhyt vaikka kuin minä (153cm) niin on täysin normaalia painaa alle 50 kiloa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin ja myös aikuinen mies saa.

Vierailija
2/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti 10 vuotiaan kokoinen aikuinen saa painaa sen mitä lapsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä törmännyt tuollaiseen väitteeseen, ja muutenkaan ei kannata uskoa kaikkea mitä näkee tai kuulee.

Vierailija
4/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailmassa riittää väitteitä, ei niitä kannata edes noteerata. Juu juu, aikuinen nainen leikkaa hiuksensa ja alkaa pukeutua "aikuismaisesti" ja pälä pälä. Minun mielestäni aikuinen nainen päättää ihan itse, paljonko haluaa painaa, kuinka pitkät hiukset on ja vaatteetkin valitsee ihan oman makunsa mukaan. Mun elämä, mun valinnat, en ole tullut tänne muiden odotuksia täyttämään.

Vierailija
5/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tän oot nyt keksinyt🙄

Vierailija
6/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä törmännyt tuollaiseen väitteeseen, ja muutenkaan ei kannata uskoa kaikkea mitä näkee tai kuulee.

Ei ole edes pitkä aika kun täällä oli ketju jossa aloittaja kertoi painavansa 45kg joka oli hänen pituuteen nähden hyvä paino. Silti huudeltiin anoreksiasta ja kuinka sitä oikein tuputetaan tällä sivustolla. :D

Vierailija
7/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan koko väitteestä. Todennäköisesti keksit sen itse, jotta saat tulla tänne keulimaan painostasi. Olen 168cm ja painan alle 50kg (aina ollut laiha), revi siitä.

Vierailija
8/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 165 cm pitkä voi hyvin painaa alle 50 kg.

Vierailija
9/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taho näin väittää? En ole ikinä kuullut?

Vierailija
10/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa painaa, varsinkin tuolla pituudella. Täällä läskit vaan väittää muuta.

Vierailija
11/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siro aikuinen nainen voi painaa alle 50kg. Joissakin Aasian maissa ei edes ole tavatonta.

Vierailija
12/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä taho näin väittää? En ole ikinä kuullut?

Esimerkiksi ihan täällä on huudeltu.

Vierailija
13/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen voi, mutta vaikka 50+  ei näytä kovin hyvältä ikinä, jos paino alle 60 jos on yli 155 cm pitkä. Tosin ei kukaan näytä hyvältä ylipainoisenakaan. 

Vierailija
14/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan koko väitteestä. Todennäköisesti keksit sen itse, jotta saat tulla tänne keulimaan painostasi. Olen 168cm ja painan alle 50kg (aina ollut laiha), revi siitä.

Jos selaisit tarkemmin tätä sivustoa niin saattaa olla että olisit itse törmännyt kyseiseen ketjuun.

Vierailija
15/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on 168 ja just sanoi, että yli 90 kg:n menee. Mutta on kyllä mahtava peräsin ja pulleat purjeet.

Vierailija
16/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm liittyskö tää siihen, että verta ei saa luovuttaa alle 50 kg painava? Siellä oli tuo raja, muusta en oo tietoinen.

Vierailija
17/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm liittyskö tää siihen, että verta ei saa luovuttaa alle 50 kg painava? Siellä oli tuo raja, muusta en oo tietoinen.

Ei, vaan aloittaja kertoi kuinka on laihduttanut ja niin kauan onniteltiin kunnes kysyttiin sen hetkistä painoa joka oli alle 50. Johan muuttukin ääni sit kellossa

Vierailija
18/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he..... väliä mitä muut ajattelee? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka välittää varsinkaan tuntemattomien mielipiteistä.

Vierailija
19/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan aloittaja kertoi kuinka on laihduttanut ja niin kauan onniteltiin kunnes kysyttiin sen hetkistä painoa joka oli alle 50. Johan muuttukin ääni sit kellossa

No mikä saavutus se on normaalipainosta tiputtaa muutama kilo? Todennäköisesti ihmiset olettivat, että on tehty iso elämäntaparemontti ja laihduttu ihan kunnolla, mutta mitä onnittelemistä jossain muutaman kilon tiputuksessa on? Johan sitä paino vaihtelee pari kiloa ihan kuukausikierron tai vuorokausirytmin myötä.

Vierailija
20/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he..... väliä mitä muut ajattelee? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka välittää varsinkaan tuntemattomien mielipiteistä.

Ei oo kyse siitä vaan halusin perustelun tälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi