Anoppi suuttui saamastaan lahjasta vaikka..
Anoppi lykännyt lapsilleni kielloista huolimatta käytettyjä kirppikseltä ostamia pöksyjä useita kertoja. Taas tuli pussillinen nukkaisia pöksyjä. Olen heittänyt ne suosiolla roskiin. Vaikka käytetyt vaatteet yleisesti ok en halua itselleni saati perheenjäsenilleni muiden käytettyjä pöksyjä. Niitä käytetään kuitenkin intiimialueella ja ajatus ällöttää vaikka kuinka pesukoneella pesisi. Ostin edellisellä kirppisreissulla naisten käytetyt pöksyt ja ojensin ne anopille joka suuttui :D
Muilla vastaavia suuttujia lähipiirissä että vastaava lahja kuin itse antama vihastuttanut?
Kommentit (67)
Kyllähän sä -ap itse upit alkuun.
Anopin lahjoittamat käytetyt alusvaatteet tietenkin ovat terveysriski. Eihän alusvaatteita saa edes kauppaan palauttaa jos paketti on avattu, juuri tästä syystä. Anopillasi viiraa päästä, ihan suomeksi sanottuna. Koska nuo tavarat ovat sinun omaisuuttasi anopin lahjoitettua ne, voit tehdä niille mitä haluat. Eli roskikseen. Voit tietenkin kertoa anopille että toimit näin ja toivoa että lopettaa rahan tuhlauksen ja kalsareitten haalimisen kirppareilta, mutta kuulostaa ettei muutoksesta ole toivoa. Joten roskiin vaan, ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa.
Ja tiedoksi muillekin kirpparihulluille: Ostakaa itsellenne sieltä sitä vanhaa roipetta, älkää raahatko sitä toisten ihmisten koteihin. Kyllä me muut osataan sinne kirppikselle itsekin, jos on halu ostaa sieltä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä -ap itse upit alkuun.
Upitin alussa kun halusin lisätarinoita
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tuo en ollut minä
-ap
Joillakin oikeasti tylsää esittäessään minua noinkin
-ap
Höpötihöps ihastuit tarinaan anopista pöksyineen. Ai jännä
Vierailija kirjoitti:
Anopin lahjoittamat käytetyt alusvaatteet tietenkin ovat terveysriski. Eihän alusvaatteita saa edes kauppaan palauttaa jos paketti on avattu, juuri tästä syystä. Anopillasi viiraa päästä, ihan suomeksi sanottuna. Koska nuo tavarat ovat sinun omaisuuttasi anopin lahjoitettua ne, voit tehdä niille mitä haluat. Eli roskikseen. Voit tietenkin kertoa anopille että toimit näin ja toivoa että lopettaa rahan tuhlauksen ja kalsareitten haalimisen kirppareilta, mutta kuulostaa ettei muutoksesta ole toivoa. Joten roskiin vaan, ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa.
Ja tiedoksi muillekin kirpparihulluille: Ostakaa itsellenne sieltä sitä vanhaa roipetta, älkää raahatko sitä toisten ihmisten koteihin. Kyllä me muut osataan sinne kirppikselle itsekin, jos on halu ostaa sieltä jotain.
Samaa mieltä
-ap
Vierailija kirjoitti:
No okei myönnetään, uppailin
-ap
Ei ole minun laittama
-ap
Itse olen sellainen anoppi ja mummo, että en koskaan osta kirppiksiltä mitään, en itselleni enkä varsinkaan lapsille. En edes käy kirpputoreilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellainen anoppi ja mummo, että en koskaan osta kirppiksiltä mitään, en itselleni enkä varsinkaan lapsille. En edes käy kirpputoreilla.
Onhan av palstalla pyöriminen kirppistä halvempaa huvia
Tätini antaa aina niitä toisenlaisia lahjoja, puuntaimia ja vuohia kehitysmaihin. Juhla kuin juhla, aina on varmaa että tädiltä tulee muka-lahja. Järjesti isot 60-vuotisjuhlat ja toivoi lahjaksi matkarahaa. Me tietysti annettiin lahja mistä täti tykkää, ostettiin kimpassa sisarusten kanssa kehitysmaahuussi. Jostain syystä täti ei tykännytkään, vaan moitti piheiksi.
Mitä vikaa on housujen ostamisessa? Niitä voi käyttää vaikka pihalla remutessa, lapset kun usein sotkee ja möyrii mudassa ja nurtsilla... Anoppikin ehkä tekee puutarhatöitä niin käytetyt pöksyt on siinä hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Alushousut = pöksyt
-ap
Tämä ei ole minun kirjoittama vaikka ajattelenkin noin
-ap
Minä olen kerran sisustanut anopin huushollin uuteen uskoon, heittänyt jääkaapista homehtuneet kamat pois, aukonut postit ja mennyt selittämään anopin naapurille anopin asioita.
Kaiken tekemäni selostin lappuun, lopetin viestin hymiöin ja kuittasin ”hyvää hyvyyttäni tein, ei tarvitse kiittää”.
On käyttäytynyt paremmin meillä sen jälkeen.
Trollin laittama. Aloitusviestin jälkeen en ole laittanut kyseistä sanaa viesteissä. Jotkut kyseisestä sanasta riehaantuneet ja ajankulukseen täyttävät palstatilaa esittäen minua
-ap