Anoppi suuttui saamastaan lahjasta vaikka..
Anoppi lykännyt lapsilleni kielloista huolimatta käytettyjä kirppikseltä ostamia pöksyjä useita kertoja. Taas tuli pussillinen nukkaisia pöksyjä. Olen heittänyt ne suosiolla roskiin. Vaikka käytetyt vaatteet yleisesti ok en halua itselleni saati perheenjäsenilleni muiden käytettyjä pöksyjä. Niitä käytetään kuitenkin intiimialueella ja ajatus ällöttää vaikka kuinka pesukoneella pesisi. Ostin edellisellä kirppisreissulla naisten käytetyt pöksyt ja ojensin ne anopille joka suuttui :D
Muilla vastaavia suuttujia lähipiirissä että vastaava lahja kuin itse antama vihastuttanut?
Kommentit (67)
Aika ajattelematon anoppi jos kielloista huolimatta antaa toistuvasti lahjaa mitä itsekin pitää etovana
Rikastakaa suomen sanavarastoanne ja hyväksykää myös pöksyt.
Vaikuttaa siltä, että ap:n sanoma meni perille, jos anoppi älysi suuttua.
Mäkin ostan kirpparilta vaatteita, mutta aina on rajat tulleet vastaan alusvaatteiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko pöksyt sama kuin alkkarit?
Joo
Suosiolla roskiin on väärä ilmaus, merkitys kääntyy päinvastaiseksi. Heitä nyt ne suosiolla roskiin, olisi voinut sanoa anopille. Ap sen sijaan heittää pyksit roskiin epäsuosiolla.
Taas av väki nussii pilkkua ja takertuu epäolennaisuuksiin
Omakin anoppi haalannut meille kaikenlaista paskaa mm. kirppareilta. Ikuisen likaisiksi pinttyneitä leluja, likaplänteillä ja rei'illä varustettuja lastenvaatteita. Pojalleen toi kerran käytetyt kalsarit, haha! :D
Lisäksi kippaa meille tyttärensä hylkäämiä artikkeleita. Ja kuolleiden sukulaistensa roipetta. Erään kuolleen alkoholistiserkkunsa reikäiset lakanat ja seitinohuiksi hikoillut tyynyliinat halusi antaa lapsillemme. Ja minulle toi kerran jonkun XXXXXXL-kokoisen kaverinsa ruman paitapuseron. Haha. :( "Sopii farkkujen kanssa." Ei sovi, enkä edes käytä farkkuja.
Olen vain heittänyt roskat roskiin ilman turhia manööverejä, tosin anopin päänterveyden silloin tällöin kyseenalaistaen.
Mutta juu, en ole kyllä vienyt vastaavanlaisia "vastalahjoja" anopille.
Vierailija kirjoitti:
Taas av väki nussii pilkkua ja takertuu epäolennaisuuksiin
No meillä päin pöksyt tarkoittaa housuja (byxor), ei alushousuja.
up up eikö kukaan jaksa vääntää pöksyistä
ap
Tää oli niin hyvä aapee, kuinka keksitkin?
Up
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varmasti terve
Snä et ole ainakaan.
Eri
Pitää sanoa pikkupöksyt jos tarkoittaa pikkuhousuja. Pelkät pöksyt on housut.
Enkä minäkään huolisi kirpparilta ostettuja alusvaatteita - en itselle, enkä lapsille.
On niin tylsä aihe, ei löydy enää pöksyistä vääntäjiä 🙄
Up