Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen jännityksen tunteen ennen kuin avaa työkkäristä tulleen kirjeen

Vierailija
12.08.2020 |

Sitä miettii että mitähän ne ovat tällä kertaa keksineet.

Sain taas sellaisen....ei tällä kertaa ollut onneksi kuin ilmoitus työpaikasta johon voin hakea.

Veikkaan että kaikki tänään työkkäristä kirjeen saaneet eivät ole olleet yhtä onnekkaita. Jollekin mielivaltaista karenssia, ja toiselle kuntouttavaa koko loppuvuodeksi

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tunne kun avaat Vero.fi kirjeen.

Minulla luki kirjeessä seuraavaa: olen oikeutettu saamaan invalidivähennystä 342,11 €, koskien v. 2017 verotusta josta nyt tulikin se kauan odotettu päätös.

Mutta: koska olen eläkkeellä ja muuta tuloa minulla ei ole kuin eläke niin invalidivähennystä ei voi tehdä eläketulosta vaan vähennys se voidaan tehdä vain ansiotulosta. Kunnallisverostakaan ei voida vähentää. Jatkossakin siis näin koska olen 69 vee ja en ole menemässä ansiotyöhön ja olen invalidi.

Invalidi 65% minusta tuli v. 2014 lääkärin tekemästä vakavasta hoitovirheestä johtuen ja koskaan en enää olekkaan muuta kuin invalidi. (Tämä tapahtui vuosi sen jälkeen kun terveenä jäin työeläkkeelle täysin palvelleena). Olen saanut korvauksen hoitovirheestä mutta se korvaus hädin tuskin kattoi kustannukset kun 2 vuotta vuodeosastolla ym.

Lopussa mustalla isolla lukee : EI PALAUTETTAVAA

Vierailija
22/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en ymmärrä miks ne muakin taas kiusaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimiston työllisyyskoulutuksen aikana saa olla rauhassa.

Vierailija
24/24 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on mahdillisuus siirtyä toimeentulotuen asiakkaaksi, jos ette voi olla täyspäiväisen työn hakijana. Silloin ei työkkäri ahdistele.

Kun vastaatte työkkärin viesteihin, sitä vähemmän ne on teihin yhteydessä. Näin ainakin oman kokemuksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän