Miksi mies haluaa, että uskon että hän haluaa tavata mutta välttelee?
Miksi mies viestittelee, mutta kun ehdotan näkemistä niin se ei onnistu? Kuulostaa tekosyiltä. Kun sanoin asiasta suoraan, pyysi uskomaan, että haluaa tavata.
Minä ihme siinä mättää?
Nyt kopioin hänelle Miestä ei kiinnosta Googlen hakutulokset. Hän täyttää monta kohtaa: Ei esim. Kysele minulta mitään. Minä kyselen.
Välillä hänestä ei kuulu mitään. Joskus viesteihin ei tule päiviin vastausta.
Silti yhteydenpito on jatkunut jo vuosia.
Tiedän, että hän on oikea henkilö koska tapasimme alunperin yhteisen ystävän kautta.
Kun kerran kysyn suoraan, miksi pitää väittää että kiinnostaa ja pitää yhteyttä satunnaisesti. Miksi hän ei katoa lopullisesti?
Olen itsekin sanonut pari kertaa, että annetaan olla, mutta aina hän jostain pulpahtaa esiin kuin vieteriukko.
Olisin halunnut tutustua, mutta nyt tunnen itseni typeräksi roikkujaksi.
Toivon, että hän vastaisi nyt suoraan Whatsapp-viesteihini, että häntä ei kiinnosta. Loppuis tämä pelleily jo.
Kommentit (32)
Tämä on tyyppiä "mies joka haluaa uskotella itselleen, että tuon ja tuonkin naisen minä saisin jos vain haluaisin". Eli haluaa pitää itsellään illuusiota, että on monta naista jotka hän "saisi". Mies pitää tietoisesti yhteyttä VAIN viestillä moniin naisiin. Ei ole edes tarkoitus tavata. Mutta miehelle on tarve uskotella, että näin monta naista hänellä olisi. Kun vain itse haluaisi.
Tämä mies voi olla myös kykenemätön naamatusten tapaamaan. Joko on epäsosiaalinen tai huono itsetunto. Tms.
Joka tapauksessa, oli tämä mies mikä oli, ei kannata roikkua hänessä.
Luovuta ja luovu. Jatka elämääsi, ei tästä miehestä sen valmiimpia tule.
Vierailija kirjoitti:
Älä odota vastausta. Et tule sellaista saamaan. Jos hän ei millään tavalla ole ilmaissut halukkuuttaan, miksi ihmeessä roikut tuossa? Mitä hän sitten viestittelee?
Hän viestittelee vastauksia osaan kysymyksistäni. Kertoo kuulumisiaan, missä on ym. Joskus lähettää kuvia.
Kommentoi mun kuulumisia. Ei aina vastaa kaikkeen.
Joskus puhutaan jotain tuhmia.
Vierailija kirjoitti:
Siis viestittelyä vuosia tapaamatta kertaakaan? Mitä sinä saat tuosta? Oletkl epätoivoinen? Laita ukon numero estoon ja ala katsella muualta.
Vastaus kysymykseen mitä saan:
Huomiota komealta mieheltä.
Kiksejä kuvista joita vaihdetaan.
Toivo elää, että nähtäis ja silloin vois olla kivaa. Jos nähtäis, voisin ehkä myös saada selvyyden mitä itse haluan vai haluanko yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis vuosia? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Lataa Tinderi ja sieltä varmasti löydät ihan oikeaakin seuraa. Jotkut vain kaipaavat viestittelykaveria. Tuossa yksi tyyppi, jonka näin keväällä kerran, on silloin tällöin viestitellyt jotain ja olen vastaillut, jos ollut aikaa. Mies ei yritä nähdä ja haluaa vain viestitellä. Ei mua haittaa, mutta en edes kuvittele tapaavani häntä saati ota itse häneen yhteyttä.
Ei olekaan järkeä vaan jotain tunnetta.
Normaalisti olen päässyt tällaisista eroon.
Nyt en pääse ja yritän ymmärtää itseäni, sitä miestä ja tätä tilannetta.
Tuollaisia miehiä on paljon. Viestittelee mug ei halua nähdä.
Pistän paremmaksi. Mulla on tällä hetkellä kaksi samanlaista. Kumpaakaan en ole livenä tavannut. Herra1 alkoi deittisivuston kautta kirjoitella kuukausitolkulla kanssani ja antoi ymmärtää että nähtäisiin, sitten meni aina puihin kun oltiin jo melkein aikaa ja paikkaa sopimassa. Melko varmana ei naimisissa ole, sitä en tiedä onko 'hoitoja'. Pari kertaa soiteltiin. Hän meni aina pakollisten sää- ym arkisten asiakysymysten jälkeen seksiviestilinjalle, en tykännyt. Pistin hänet estoon joksikin aikaa mutta hellyin ottamaan eston pois, nyt ollaan taas samassa pisteessä, seksiviestejä ja treffitkin sovittiin mutta perui.
Herra2 puolituttu joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, fiksu ja viisas mies, joitakin meseviestejä vain muttei mitään seksiä, fb-seinällään antaa ymmärtää kuin meillä olisi jotain enemmänkin (ei ole), sopi jo treffitkin mutta meni puihin selittämäti mitään. On vapaa mutta en tiedä onko säätöjä muuallekin. On eteen-taakse -mies, ei osaa kai päättää mitään.
Ollaan jo vanhempia eikä mitään nelikymppisiä mutta näköjään samat kuviot kuin nuorillakin .... Tässä mietin josko vielä löytyisi joku joka uskaltaisi ulos asti kanssani. Mikä gubbeja vaivaa?
Ja sellainen tapaus joka parin viestin jälkeen halusi nähdä Kesoililla ja kun kieltäydyin tuli loppupäivä huo*a-haukkumisviestejä.
Tapaillaan varmaan samaa miestä. Tuli itselleni selväksi ettei kiinnosta tarpeeksi, tosin suoraa vastausta kiertelee.
Hänkö ei osaa riepotella sinua fyysisesti miten tahtoo? Hmm, kuulostaahan tylsältä. Roikuttaa silloin kun pitäisi riepotella ankarasti.
Miksi siis vapaa mies haluaisi vain puhelinseksiä, onko alemmuudentunne tai tunne ettei pärjää enää livenä sängyssä? Suorituspaineita? Jos kuitenkin ihan deittisivuilla etsii naista.
Tulee niin elävästi mieleen oma vastaava tapaus. Nainen ei vain ymmärtänyt ettei kiinnosta jutella joutavia. Sitten loukkaantui kun suoraan sanoi ja pian taas oli yhteyksissä. Ettet vaan ole ap Jyväskylästä😀