Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi - mitäs teen kun ostaja ei vastaa??

Vierailija
10.08.2013 |

laitoin tuotteen myyntiin ja itse asiassa heti ilmoittautui 2 ostajaa. Toinen oli tulossa seuraavana päivänäv hakemaan tuotetta. Mutta sitten ei enää kuulu mitään, joten mitä nyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ärsyttää nämä "varmasti otan" ostajat, joita ei sitten näy sovittuna aikana missään. En myöskään ymmärrä, miksi pitää kysellä tuotteesta jos ei ole rahaa/ei oikeasti kiinnosta. Toksi hinnasta voi tinkiä ja mielestäni se vähän kuuluukin tuon kaltaisiin ilmoituksiin.

Erästä huonekalua myytäessä meinasi jo iskeä epätoivo, kun ne viestit mitä sain oli niin erikoisia. Toisaalta sain paljon yhteydenottoja ja tavaran myytyä haluamallani hinnalla.

Vierailija
2/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät tekee myös sitä, että kun olet sopinut, että haluat jonkun tuotteen ja olet eka joka sitä kyselee, niin yht'äkkiä saatkin viestin, että meni jo.

Siis vaikka olit eka ja olit luvannut ottaa...

Itse toimin torissa niin, että eka kyselijä saa tuotteen, jos joku toinen kyselee, niin sanon, että on varattuna, mutta ilmoitan, jos ostaja ei ota sitä.

Aina on ensimmäinen kyselijä ottanut.

Salasana mulla on jokaisessa kohteessa sama, perheen jäsenten nimet litaniana, joten on helppo muistaa ja kohteen poistaminen listoilta on tosi helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älä poista ilmoa ennenkuin joku oikeasti hakenut tavaran. Helppo minusta poistaa ilmoituksia ja helppo ostaakin. Olen nyt kesällä myynyt tai antanut tosi paljon sen kautta ja todella kätevä on. Laittakaa vaan tarpeeton ja jopa rikkinäiset koneet ym sinne annetaan palstalle niin heti haetaan pois.

Vierailija
4/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollainen  nettimyynti ole mitään sitovaa myyntiä ennen kuin raha ja tavara vaihtavat omistajaa.

Vierailija
5/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:11"]

laitoin tuotteen myyntiin ja itse asiassa heti ilmoittautui 2 ostajaa. Toinen oli tulossa seuraavana päivänäv hakemaan tuotetta. Mutta sitten ei enää kuulu mitään, joten mitä nyt?

[/quote]Jos ensimmäinen ostaja luistaa tilanteesta, niin tarjoat sitä tietysti sille toiselle ostajalle. Jos toinenkaan ei osta, pistät uudelleen myyntiin.

Vierailija
6/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:15"]

[/quote]Jos ensimmäinen ostaja luistaa tilanteesta, niin tarjoat sitä tietysti sille toiselle ostajalle. Jos toinenkaan ei osta, pistät uudelleen myyntiin.

[/quote]

Kumpikaan ostaja siis ei vastaa... Ihme jos tuolla ei ole samaa systeemiä kuin huutiksessa, että on vähän niinkuin pakko ostaa jos niin sanoo. Jos ilmoittautuu ostajaksi, niin onpa kivaa kun tekeekin oharit....

ap

Vierailija
7/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on musta tosi ärsyttävää torissa, että just noin voi tehdä.

Toisekseen, itse oon ehkä kerran saanut myyjältä vastauksen, kun olen tiedustellut onko tuote mennyt jo. Oon sieltä kysellyt niin vuokra-asuntoja kuin ties mitä tavaraakin ja välillä ilmoitukset ovat siis olleet ihan päivä-pari sitten jätettyjä. Eikö niitä ilmoituksia voisi poistaa, kun ne eivät ole enää voimassa, jos kyselyitä tulee niin paljon ettei niihin jaksa edes vastata?

En viitsi koko palvelua enää käyttää tuosta syystä!

Vierailija
8/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:15"]

[/quote]

Kumpikaan ostaja siis ei vastaa... Ihme jos tuolla ei ole samaa systeemiä kuin huutiksessa, että on vähän niinkuin pakko ostaa jos niin sanoo. Jos ilmoittautuu ostajaksi, niin onpa kivaa kun tekeekin oharit....

ap

[/quote]

Laitat vaan uudelleen myyntiin. Annat myös olla myynnissä vaikka joku ilmoittaa ostavansa sen. Jos kiinnostuneita on usempia, niin tietysti ilmoitat seuraaville että he saavat tuotteen, jos toinen ei hae kuten on sovittu.

Vierailija
9/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:36"]

Toi on musta tosi ärsyttävää torissa, että just noin voi tehdä.

Toisekseen, itse oon ehkä kerran saanut myyjältä vastauksen, kun olen tiedustellut onko tuote mennyt jo. Oon sieltä kysellyt niin vuokra-asuntoja kuin ties mitä tavaraakin ja välillä ilmoitukset ovat siis olleet ihan päivä-pari sitten jätettyjä. Eikö niitä ilmoituksia voisi poistaa, kun ne eivät ole enää voimassa, jos kyselyitä tulee niin paljon ettei niihin jaksa edes vastata?

En viitsi koko palvelua enää käyttää tuosta syystä!

[/quote]Ilmoituksia ei poisteta juuri aloittajan kertomasta syystä, moni ostaja tekee oharit, joten on turha lopettaa myyntiä ennen kuin rahat on taskussa.

Vierailija
10/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:38"]

Eikö niitä ilmoituksia voisi poistaa, kun ne eivät ole enää voimassa, jos kyselyitä tulee niin paljon ettei niihin jaksa edes vastata?

[/quote]En ole myynyt Torissa mitään, mutta olen ostanut. Useampikin myyjä on pahoitellut sitä että myynnissä on tavaraa jota heillä ei enää ole, koska eivät ole onnistuneet poistamaan sitä palvelusta. En tiedä sitten että onko poistaminen jotenkin huonosti tehty, ettei sitä osaa käyttää, vai onko ohjelmassa joku bugi, vai onko kyse vain myyjän osaamattomuudesta.

Pitäisi kokeilla, itselläkin on yhtä ja toista tavaraa joka pitäisi myydä pois.

Vierailija
11/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on just siitä rasittava, kun ostajat tekee niin paljon ohareita. Ärsyttävimpiä on ne, joiden kanssa sovitaan aika, jolloin tulevat tavaraa hakemaan ja sit ei näy eikä kuulu >:(

Vierailija
12/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en saa enää myyjältä vastausta. Tavara on olemassa vielä, ilmoitin että tulisin hakemaan, mutta tarkkaa ajankohtaa ja nouto-osoitetta ei myyjä koskaan ilmoittanut. Ja ilmoitus on edelleen torissa.

Vierailija
13/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään torista kun voi mennä katsomaan tuotetta paikan päälle, eikä ole pakko ostaa. Oon paljon ostanut vauvantavaroita, kerran oli niin likainen syöttötuoli et sanoin "ei kiitos".

Se salasanalla poisto on vähän hankala jos sen unohtaa, mullakin oma tori.fi salasana jonka laitan joka myynti-ilmotukseen.