Kuka auttaa yksinäistä ihmistä muutossa?
Jos pitääpi vaikka muuttaa 100KM päähän, kamat mukaan, kuka auttaa? Jos ei ole perhettä eikä ketään tuttuja?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa että tällainenkin päivänselvä asia täytyy erikseen sanoa 😑 MUUTTOFIRMA, vaikka kuulostaakin uskomattomalta, niin he tekevät puolesta.
Noillehan pitäis vissiin maksaa jotain? En kyllä suostuisi maksamaan siitä, että joku siirtää tavaroitani paikasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Muuttofirmaan ei ole rahaa. Liian kallista.
Jos ei ole rahaa, hae Kelasta muuttoavustusta. Jos pystyt perustelemaan, ettet selviä muutosta itse, voit mahdollisesti saada maksusitoumuksen muuttokuluja varten.
Miksi täällä kuittaillaan ihmiselle jolla ei ole ystäviä eikä ylimääräistä rahaa? Mikä teitä joitakin vaivaa? Empatian puuteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa että tällainenkin päivänselvä asia täytyy erikseen sanoa 😑 MUUTTOFIRMA, vaikka kuulostaakin uskomattomalta, niin he tekevät puolesta.
Noillehan pitäis vissiin maksaa jotain? En kyllä suostuisi maksamaan siitä, että joku siirtää tavaroitani paikasta toiseen.
Luuletko olevasi hauskakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä siitä maksakaan, että toiset siirtävät sun tavarat toiseen paikkaan, vaan siitä, että sun ei tarvitse tehdä sitä itse.
Muutin viimeksi keväällä pahimpaan korona-aikaan kun uudenmaan rajat oli suljettu. Asuin yksin ja ei ollut muuttoapua tarjolla. Muuten olisin muuttanut yksin omalla autolla, mutta pesukoneen takia ei onnistunut. Kokeilin kilpailutusta, sain nopeasti paljon hyvia tarjouksia. Siellä oli myös paljon käyttäjien arvosteluita. Tuli selvästi halvemmaksi kuin jos olisi ostanut muuton tunnetulta firmalta. Tai itse asiassa tunnetut firmat myivät eioota kun meni niin viime tippaan.
Kunhan et muuttohaukkoja ota, siinä on surkein mahdollinen yritys. Minulla on jo ehdoton lempparimuuttofirma, jotka otan ihan satavarmasti hoitamaan seuraavan muuton. Eivät ole suomalaisia.
Tosin sääliksi kävi heidän raatamisensa, kun raahasivat yli 60 neliön asunnon kamoja kahdestaan.