Tinder-miehen viesti "Sori mutta tästä ei tuu mitään, sä näytit livenä ihan Michael Jacksonilta"
Olen siis nainen. Leukani ja nenäni ovat kyllä samantyyppiset mutta tuo kommentti sattui silti.
Kommentit (22)
Meinaako sunkin nenä pudota poskelle?
AP, olisiko kannattanut käyttää rehellisiä kuvia?
Valitsemalla mennään vuosikymmenen parhaat poset ja vetämälle ne kymmenen filtterin läpi saat varmaan kyllä enemmän matcheja, mutta lopputulos tulee muissakin olemaan tällainen. Et kai itsekään halua tätä lisää?
Mä olisin kysynyt että musta vai valkoinen maikkeli :)
Olette siis nähneet livenä ja et kelvannut. Mitäs tuohon enempää volisemaan, nyt vain nenännypykkä kohti tulevaa!
Eipähän tarvi harmitella että mies ghostasi.
Mulla ei tulisi sellaisen ihmisen kanssa mitään, jonka tietäisin kommentoineen toiselle noin. Oli mun ulkonäöstä mitä mieltä tahansa.
Sitä saa mitä tilaa.
Montako kymmentä kunnollista ja mukavaa miestä feidaisit ja ghoustasit ennenkun tää jännis sankari pääsi treffeille sun kaa?
"Nokun ne oli niin tylsiii". Joojoo, tiedetään...
En ymmärrä miksi pitää sanoa mitään perusteluja, Sanoisi vain ettei halua nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Montako kymmentä kunnollista ja mukavaa miestä feidaisit ja ghoustasit ennenkun tää jännis sankari pääsi treffeille sun kaa?
Voi että väsyttää tää loputon ininä. Usko nyt huviksesi: Jos sun kanssa ei kukaan lähde treffeille, vika ei ole siinä että olet kunnollinen tai mukava. Kannattaa ihan todella katsoa peiliin ja miettiä itseään, omaa asennettaan ja käytöstään ja lakata syyttelemästä naisia. Todennäköisesti et ole ihan niin mukava, kuin itse luulet. Ja voit olla ihan varma, että niin kauan kuin tuo vikinä jatkuu, yksin olet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää sanoa mitään perusteluja, Sanoisi vain ettei halua nähdä uudestaan.
Niin, noh miksi te täälläkin haukutte miehiä päivät pitkät? Ja livenä moni nainen suorastaan nauttii siitä että saa nöyryttää miehiä.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Voi että väsyttää tää loputon ininä. Usko nyt huviksesi: Jos sun kanssa ei kukaan lähde treffeille, vika ei ole siinä että olet kunnollinen tai mukava. Kannattaa ihan todella katsoa peiliin ja miettiä itseään, omaa asennettaan ja käytöstään ja lakata syyttelemästä naisia. Todennäköisesti et ole ihan niin mukava, kuin itse luulet. Ja voit olla ihan varma, että niin kauan kuin tuo vikinä jatkuu, yksin olet.
Miten olisi jos lakkaisit valehtelemasta itsellesi ja muille? Eivät kaikki ne miehet jotka sua eivät kiinnostaneet olleet mitään luonnevikaisia kusipäitä. Monet niistä olivat ihan kunnollisia. Sua ei vaan kiinnostanut koska olet pinnallinen paska.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Mene pois, tämä on aikuisten keskustelu.
Ei millään pahalla, mutta jos näytät siltä niin pakit on täysin ymmärrettävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, noh miksi te täälläkin haukutte miehiä päivät pitkät? Ja livenä moni nainen suorastaan nauttii siitä että saa nöyryttää miehiä.
Sitä saa mitä tilaa.
Te? Oletat siis minun olevan nainen. Sori, mutta mies 43v. Yksikään nainen ei ole minua livenä nöyryyttänyt ja itse olen koittanut pitää tilanteen muutenkin reiluna kaikille. En kerro selityksiä, enkä kaipaa perusteluja, kun ei löydy yhteistä kiinnostusta uusille treffeille.
Ei kannata ottaa tosissaan kaikkien hullujen kommentteja.