Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kohtuullinen summa maksaa hoitajan työkengistä?

Vierailija
09.08.2013 |

Tuli tuosta open avauksesta mieleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistani olen maksanu noin kymmenen vuotta sitten 59 euroa ja ovat kyllä olleet hintansa arvoiset. Useamman kerran pessytkin ne ja ei ole menneet miksikään. Hyvät jalalle, hyvin jaksaa kävellä ja olla jalkojen päällä 8 tuntia.

Vierailija
2/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mikään summa ei ole liikaa, on minulle ainakin tärkein "työväline". Mulla on lattajalka ja herkästi tulee kipuja polviin ja lonkkiin jos kenkä on huono, hyvää kenkää ei ole helppo löytää. En muutenkaan koskaan pihistele kenkien ostossa.

Satasen molemmin puolin on työkenkien hinnat liikkuneet. Kenkää pitää myös vaihtaa riittävän usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 15:04"]

[/quote]

Tämä on kuule hiukan eri asia. Kyllä opekin maksaa työkenkänsä itse.

Mutta mitä olisit hoitajana valmis maksamaan esim. siteistä, kertakäyttökäsineistä, lanseteista, ruiskuista ym. hoitotarvikkeista, joita tarvitset potilaitasi hoitaessa.

Vierailija
4/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 15:10"]

[/quote]

Mutta mitä olisit hoitajana valmis maksamaan esim. siteistä, kertakäyttökäsineistä, lanseteista, ruiskuista ym. hoitotarvikkeista, joita tarvitset potilaitasi hoitaessa.

[/quote]

Ihan ei kyllä ole tämäkään verrannollinen. Luettelemasi tuotteet ovat välttämättömiä potilaille ja varmasti aivan eri hintaluokkaa kuin halpakaupan tarrat. Mieleeni ei tule mitään opetuksessa välttämätöntä, joka opettajan olisi pakko hankkia omasta pussistaan.

Vierailija
5/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, enkä ole lukenut sitä opettajaketjua. Mutta oletan että opettaja joutuu ostamaan jotain opetusvälineitä itse..hullua sanon minä. Ja vanhuksiakin jo luotsataan siihen suuntaan että pitää olla tuottava, vuokrat ja hoitovälineet pitää tulevaisuudessa hankkia itse. Miksi ei siis oppilaiden tule hankkia omia kyniään yms.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
6/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei ole eri asia, työnantaja vaatii ne työkengät ja niitä ei voi pitää muualla kuin töissä? Open kengillä voi kävellä työpaikalta uloskin?

Vierailija
7/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 100€, olen hoitajana jalkojeni päällä 8-12h päivittäin, joten se on pieni raha hyvistä työkengistä. Niin ja verotuksessahan voi laittaa poistoihin...

Vierailija
8/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun kuule hankkimaan omasta pussista työvaatteetkin.

t. Ope

Vierailija
9/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:lle verotuksessa on valmiina ns. tulonhankkimisvähennys, jonka kaikki ns. automaattisesti saavat, vaikka ei olisi lainkaan työhön liittyviä hankitoja, esim. noitta työasuja tmv. En usko että hoitajalla menee koskaan hankinnat rajan yli (n.600€/vuosi) jolloin esim. kengät saisi "oikeasti" vähennettyä veroista.

Vierailija
10/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät työkengät ovat a ja o, varsinkin jos työhön liittyy seisomista ja kävelyä paljon.