Olen lihava ja aina minulle ehdotetaan jos jonkinlaista laihdutusta..
Kyllä ottaa aivoon kun sukulaiset ja muutama ystävä aina hokee uusista laihdutusmenetelmistä.. huoh. Olen tuhanteen kertaan sanonut ettei minua haittaa lisäkiloni ja en halua laihduttaa.
Pitäisköhän mun alkaa tarjoamaan niille herkkuja ja sanoa että näillä saaa vähän rasvaa kehoon??
Kommentit (13)
Sama vika mutta toisinpäin. Olen aika laiha luonnostani, aina olen ollut. En liho helposti ja päinvastoin laihdun jos on stressiä. Mulle hoetaan koko ajan että syötkö sä mitään kun olet noin laiha ja että ei kuule miehetkään tykkää kun ei ole mistä ottaa kiinni. Minkä mä sille voin! En voi syödä enempää tai tulen pahoinvointiseksi, ja sitten ei ainakaan ruoka maistu.
Oletko kovasti ylipainoinen ? Jos +200kg niin ymmärrän, läheisesi vain haluavat pitää sinut muutaman kymmentä vuotta pidempään elossa. Jos 85-99kg, niin älä välitä vaan naura räkäsesti päälle niille ruikeloille!
Itsekin kaikella rakkaudella yritän hienovaraisesti neuvoa lihavaa yst. samoin kuin moni minua tupakanpolton lopettamisessa.
Hyviä ystäviä kun jaksavat yrittää.
Mullekin ystävä saarnaa. LOpettaa siinä vaiheessa kun huomautan hänen tupakanpoltostaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 18:50"]
Sun parastasihan he ajattelevat.
[/quote]
Sinun parasta he tosiaan ajattelevat. Lihavuus on myös siinä mielessä itsekästä, että altistaa sairauksille ja merkittävä lihavuus rasittaa yhteiskuntaakin, ei siis ole pelkästään oma asia. Muutama liikakilo tosin on harmiton juttu, eikä välttämättä heikennä terveyttäkään mitenkään.
vitsi taas av-palsta näyttää parhaat puolensa. Miten joku voi olla niin TYHMÄ !!! että kuvittelee kun huomautan toiselle liikakiloista, toinen ottaa siitä vaarin ja laihduttaa. Jos laihduttaminen olisi sanoista kiinni, tässä maailmassa ei olisi yhtään ylipainoista ihmistä.
Olen pari kertaa tosi rumasti sanonut vinkin antajalle, edellisen kerran arvostelijana oli minun oma tätini. Sanoin rumasti vastaan ja lopulta haukuin vielä tyhmäksi. Oppipahan kerralla ettei toiste mitään niin tyhmää mene sanomaan. Jos aikuinen on yli 30 v, kyllä se tietää paljon painaa, ei siinä muiden neuvoja tarvita.
Ystäviä muka, pah !
Harva näistä "ystävistä" hyvää hyvyyttään niitä laihdutusjuttuja paasaa vaan kyllä monet vain haluavat päteä ja korostaa sitä omaa laihuutta.
Eiköhän jokainen aikuinen ihminen itse tiedä onko ylipainoinen vai ei ja kuinka laihtuu jos haluaa.
En minäkään miestäni patistanut lopettamaan tukanpolttoa koska itse se pitää päättää ja sitä haluta. Ja järkevänä ihmisenä eräänä päivänä hän päätti että nyt loppuu ja ei ole polttanut 3 vuoteen.
Sano niin kuin minäkin: "Jos sä oot liian laiha niin sua palelee aina", lainaus jostain laulusta. Kun ne laiheliinit on kamalia vilukissoja niin yleensä jo tuo tehoaa, ei tartte haukkua niitä tyhmäksi, epähienoiksi tms.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 18:50"]
Sun parastasihan he ajattelevat.
[/quote]
Ja koko Suomi on täynnä näitä "toisen parasta" ajattelevia ihmisiä? :-D Anna mun kaikki kestää. Ihan niin kuin sun mielipiteellä ja hyvällä tarkoituksella olis jollekkin jotain väliä? Tsiisus...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 18:40"]
Oletko kovasti ylipainoinen ? Jos +200kg niin ymmärrän, läheisesi vain haluavat pitää sinut muutaman kymmentä vuotta pidempään elossa. Jos 85-99kg, niin älä välitä vaan naura räkäsesti päälle niille ruikeloille!
85-99kg, niin naura räkäsesti..hmm. just. :O
[/quote]